IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota залага на дизайн, не на количество

Японците искат да наложат по-вдъхновяващ имидж на марката

Toyota залага на дизайн, не на количество
В съвсем близко бъдеще Toyota ще покаже няколко концептуални модела, чийто външен вид ще изненада всички. Това обяви пред Motor Authority вицепрезидентът на европейския филиал на компанията Карл Шлихт.
Toyota залага на дизайн, не на количество
Според него бъдещите прототипи на марката ще бъдат не по-малко впечатляващи от показания неотдавна концепт FT-1 (на снимките). В Toyota, която е лидер по продажби в света, са решили, че трябва да променят своя имидж, като създадат по-ярки и по-вдъхновяващи модели.

„Toyota се промени много под влиянието на Акио Тойода (б.а. – изпълнителния директор на компанията) – обясни Шлихт. – Неговата цел не е да се продават най-много автомобили, като той дори се страхува от стремителния ръст. Тойода е на мнение, че не трябва да се преследва първото място по продажби. Според него трябва да се правят по-добри автомобили и тогава успехите сами ще дойдат в компанията.”
 
По думите на Шлихт, ако Акио Тойода не е бил изпълнителен директор на компанията, нейните модели са щели да си останат бледи и скучни. Това обаче вече не е така, тъй като той не се страхува да рискува и съответно да прави грешки. Една от тях е проектът Lexus LFA, който Тойода лично контролира. И който не донесе печалби на компанията, но определено спечели вниманието на хората. След него се появиха GT-86, която се ползва с огромна популярност, както и FT-1, сочен от сега за модела, който трябва да се прослави като новата Supra.
Toyota залага на дизайн, не на количество
Дали FT-1 ще се появи в серийно производство, предстои да разберем. Според Шлихт въпреки отличните оценки, които автомобилът поучи от специалисти, журналисти и публика, в ръководството на Toyota все още не са сигурни дали той ще се появи като сериен модел.
 
Снимки: Toyota

 

Тагове: Toyota FT-1
0 от 500
  • #22
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    5млн. приуса - 50млн. СЕРВИЗНИ АКЦИИ
  • #21
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Тойота-първи в качеството,първи в количеството,вече първи и в дизайна!
  • #20
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ще говоря за България, ама друг път. Дреме им на производителите за нашия умрял пазар от 20,000 коли годишно, които, както разбрахме наскоро, дори са постигнати с големите лъжи на Рено/Нисан, Киа и ВАГ групата... Производителите се ориентират по вкусовете на големите пазари, а там хибриди има бол!
  • #19
    12 rate up comment 6 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    Говори за България. Ти лично колко хибрида срещаш по улиците всеки ден? Ха сега го отнеси това число към всички коли които срещаш и ще разбереш какво имам предвид!
  • #18
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Достатъчно хибриди има по пътищата. Само Приус е продаден вече в над 5,000,000 броя.
  • #17
    15 rate up comment 6 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    То щото сега се блъскат по пътищата хибридните коли! Май са най-много в коментарите на феновете в този сайт. ;)
  • #16
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    О, боже... събрали се с беемве и започнали да мислят като тях... слава богу, че досега не мислеха като немски каски, иначе хибридни автомобили по пътищата щеше да има, ама друг път!
  • #15
    14 rate up comment 6 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    Събраха се с БМВ и взеха да мислят като тях. Разбраха, че имиджа също е важен, а не масовката.
  • #14
    12 rate up comment 5 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    "Неговата цел не е да се продават най-много автомобили, като той дори се страхува от стремителния ръст." Защо тогава прави точно обратното!? "че трябва да променят своя имидж, като създадат по-ярки и по-вдъхновяващи модели." Самите те знаят, че моделите им са скучни,само нашите "разбирачи" като чуят Тойота и падат възнак сякаш е някакво божество. Иначе колата на снимката изглежда много добре.Ако успеят да направят това,което мисли шефът им ще е много добре за компанията. Да им пожелаем успех!
  • #13
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Прав си Дошо ( преди 11 години )
    Според тойода трябва да се правят по-добри автомобили, а не МНОГО МИЛИОННИ СЕРВИЗНИ АКЦИИ.