Компанията Hyundai представи тривратия концептуален кросовър Intrado, чиято световна премиера ще се състои на започващия в началото на март автомобилен салон в Женева.

Машината е разработена в европейския център на Hyundai в Рюселхайм (Гер) под ръководството на главния дизайнер Петер Шрайер, който е и вицепрезидент на Kia Motors. Именно този модел трябва да покаже как ще изглеждат в най-близко бъдеще моделите на корейския производител.

Конструкцията на прототипа е построена от леки, но здрави материали, сред които и въглеродни нишки. А самата каросерията е изготвена от свръхлека стомана.

Според инженерите на Hyundai използването на подобна технология прави каросерията два път по-здрава и със 70 процента по-лека от същата като размери, но направена само от стомана.

Машината е разработена в европейския център на Hyundai в Рюселхайм (Гер) под ръководството на главния дизайнер Петер Шрайер, който е и вицепрезидент на Kia Motors. Именно този модел трябва да покаже как ще изглеждат в най-близко бъдеще моделите на корейския производител.

Конструкцията на прототипа е построена от леки, но здрави материали, сред които и въглеродни нишки. А самата каросерията е изготвена от свръхлека стомана.

Според инженерите на Hyundai използването на подобна технология прави каросерията два път по-здрава и със 70 процента по-лека от същата като размери, но направена само от стомана.
В Hyundai твърдят още, че новата технология може да се превърне в революция при бъдещото производство на автомобили. Според корейците цената не е чак толкова висока и е напълно приемлива за пускането в серийно производство на подобен тип машини.

Самият Intrado се задвижва от водороден агрегат, в който влизат електромотор и комплект литиево-йонни батерии с капацитет 36 кВт/ч. Енергията се добива при химическа реакция между водород и кислород, като зареждането на автомобила трае само няколко минути. Засега друга информация за агрегата няма, но се знае, че с едно зареждане кросовърът може да измине около 600 км.

Самият Intrado се задвижва от водороден агрегат, в който влизат електромотор и комплект литиево-йонни батерии с капацитет 36 кВт/ч. Енергията се добива при химическа реакция между водород и кислород, като зареждането на автомобила трае само няколко минути. Засега друга информация за агрегата няма, но се знае, че с едно зареждане кросовърът може да измине около 600 км.
Снимки: Hyundai


3