IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

PSA с план „Връщане в надпреварата”

Новият шеф Карлос Таварес ще съкращава моделите на компанията

PSA с план „Връщане в надпреварата”

Новият шеф на алианса PSA Peugeot-Citroen Карлос Таварес обяви плановете на френския производител за излизане от кризата, които са свързани най-вече с подписания договор с китайската компания Dongfeng, съобщава агенция Bloomberg.
PSA с план „Връщане в надпреварата”
Новият шеф на PSA Карлос Таварес (вляво) и вече бившия – Филип Варен, обявиха пред журналисти бъдещите намерения на алианса. Снимка: Ройтерс

Основната идея на бившия изпълнителен директор на Renault е намаляване на броя на произвежданите от алианса модели. За сметка на това бъдещите автомобили на френския производител трябва да предлагат по-високо качество и съответно да бъдат по-конкурентоспособни. В момента има пазари, на които PSA предлага над 30 различни модела и това носи огромни загуби.

Планът на Таварес предвижда сериозна реорганизация в PSA. Той носи названието „Връщане в надпреварата” и ще бъде обявен напълно в средата на месец април. Главната идея в него е да се съкрати изоставането от лидера в Европа – концерна Volkswagen Group.

„Ще ни трябват няколко години, за да създадем напълно нови модели – категоричен бе Таварес. – А още повече време – поне две десетилетия, ще бъдат нужни, за да можем да превърнем DS в пълноценен бранд, който да действа по подобие на Audi в концерна Volkswagen.”.

Идеята на новия шеф на PSA е да се увеличи уставния капитал на алианса до 3 млрд. евро, като това ще стане благодарение на подписания във вторник договор с Dongfeng. Част от акциите ще бъдат закупени от китайския концерн, а друга – от френското правителство. С помощта на китайците ще бъде увеличено производството за азиатската държава, като целта е през 2015 г. то да достигне 750 000 бройки. А през 2020 г. тази цифра трябва да е 1.5 млн.
 

0 от 500
  • #6
    11 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Абе Баце, 207 не се произвежда от 1000 години. Тук се говори за нови автомобили. Какво си купил на фризьорката, я признай? И аз да бях на мястото на жена ти и аз щях да я таковам.
  • #5
    16 rate up comment 20 rate down comment
    Баце ( преди 10 години )
    А не бе батки, искам хубава луксозна кола, отидох и си взех Мерц, най-доброто. Жената искаше кола и гледа някакви пежа межа взех и един i30 и първоначално ми се сърди, пък сега се подиграва на фризъорката си която си купи 207 и е наляла още една кола пари за ремонти.
  • #4
    24 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 10 години )
    Баце, страхотен анализатор си!!!
  • #3
    25 rate up comment 30 rate down comment
    Баце ( преди 10 години )
    То си беше време да приключат с повечето модели. Сува им е смешен, в големия клас винаги са били аутсайдери, при купетата и кабриолетите също. Да правят въшки там и да се радват. Ако човек иска престижна марка си взима Мерц БМВ, ако няма кинта вече Киа, Хюндай че и дачия са добри, къде да влезнат такива като Пежо, хем не са като Мерц а са като Киа, хем са по скъпи от Киа-та. Еми сорри....ако излъжат някоя женица...
  • #2
    23 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Немците направха десетки модели във всякакви класове и разновинности и това им носи големи печалби, а в PSA многото модели им носят загуби. Заначи не е проблема в моделите, а в убежденията на хората че трябва да ги купуват.
  • #1
    14 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ето, че и французите признаха успеха на Ауди и ги сочат за пример.