IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault извади 1.6 dCi със 160 к.с.

Компактният дизелов двигател ще задвижва моделите от сегменти D и E

Renault извади 1.6 dCi със 160 к.с.

Френският производител Renault представи нов дизелов двигател, който ще задвижва моделите на марката от сегменти D и E. Агрегатът 1.6 Energy dCi 160 Twin Turbo предлага мощност от 160 к.с., като по това отношение е без аналог в своята категория.
Renault извади 1.6 dCi със 160 к.с.
Новият мотор е базиран на настоящото предложение - 1.6 dCi със 130 к.с., но е доработен с най-новите технологии, сред които и такива от Формула 1, като благодарение на това доставя мощност от 160 к.с. при 4000 об/мин. Максималният въртящ момент от 380 Нм е наличен при 1750 Нм.

Агрегатът покрива нормите на Евро6 и разполага с двойна турбо система, чрез която доставя 90 % от въртящия си момент още при 1500 об/мин.

Информация за потреблението на гориво не се съобщава, като се посочва, че двигателят доставя мощност, присъща за 2.0-литров агрегат, но изразходва с около 25% по-малко гориво. Настоящият 1.6 dCi със 130 к.с. и 320 Нм изразходва под 5 л/100 км на борда на Renault Fluence.

Повече подробности ще бъдат разкрити по време на автосалона в Женева.
Renault извади 1.6 dCi със 160 к.с.
Снимки: Renault

0 от 500
  • #20
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Dido ( преди 10 години )
    Някакви турбо "разбирачи" пак започнаха да сравняват производството на двигатели за масови автомобили с Формула 1!Това че пише, че са използвани технологии от Ф1 в разработката на това двигателче горе е повече минус от колкото плюс в случая!Като се има предвид че в момента двигателите на рено едва правят по 2 цели обиколки на тестовете и РедБул вече търсят нов доставчик за следващия сезон....
  • #19
    10 rate up comment 2 rate down comment
    L. ( преди 10 години )
    Само мога да кажа - браво!
  • #18
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Браво, 380 Нм. от 1.6! На VW новия 2.0 има такъв въртящ момент.
  • #17
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Кико ( преди 10 години )
    Аз пък засега съм от доволните потребители на дизели на Рено - 2.0 114 к.с. на Опел Виваро и 1.5 82 к.с. на Сузуки Джимни.Определено са икономични мотори. Освен в Германия май навсякъде другаде ги хвалят. Същото бих казал и за дизелите на Фиат. Просто Рено и Фиат нямат чак такова медийно възхваляване като немските дизели.
  • #16
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Бай Уй ( преди 10 години )
    М-да-а-а, сигурно затова моторът на Ред Бул във F1 от последните 4 шампионски години е на Рено...
  • #15
    3 rate up comment 9 rate down comment
    F-0FF ( преди 10 години )
    To хубаво вадел някакъв невероятен въртящ момент на някакви невероятни обороти, ама оттам нататък, следва рязко и скорпостижно "падане по сурат", на тоя извънземен мотор...а мерси от такива технологии..
  • #14
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Догодина най-добрите Хонда ще си прави гаргара с немските пръдливи недъгави каски.Фактите са си факти другото е приказки от селски вечеринки.
  • #13
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Толкова бой са изяли болидите с немски допотопни двигателчета,че да си навират езика в *** най ще им отива.
  • #12
    9 rate up comment 3 rate down comment
    ?!?!?! ( преди 10 години )
    " Максималният въртящ момент от 380 Нм е наличен при 1750 Нм."?!?!?!? Май има грешка в превода..Уххх,имам предвид " в преписването"!
  • #11
    7 rate up comment 6 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    Малък дизелов двигател с голяма мощност... Не съм убеден, че е добра идея. Май бих предпочел малък бензинов двигател с голяма мощност ;)