Въпреки че продажбите на марката Hyundai за 2013 г. са се увеличили с 4 % (най-вече заради търсенето на китайския пазар), резултатите в Корея не радват шефовете на марката. Там спадът от 4 % се дължи най-вече на повишения интерес на местните жители към европейските марки.
Hyundai Genesis. Снимка: Hyundai
Именно това е една от основните причини в Huyndai да започнат работа върху разширяване на моделната си гама при премиалните автомобили, в която сега влизат Genesis и Equus. Според изданието Automotive News, което цитира шефът на американския клон на Hyundai Дейв Зучовски, към тях съвсем скоро ще се присъедини и модел от категорията на BMW 3-Series.
„Очаквайте до 2 години да се появи още един наш автомобил от премиум-сегмента. Именно в тази ниша виждаме огромни възможности за бъдещето на Hyundai”, заяви Зучовски, като допълни, че компанията е заинтригувана и от сегмента на компактните кросовъри.
От ръководството на производителя отказаха други коментари по темата, но вече вървят слухове, че бъдещият седан със задно предаване носи кодовото име RK. А оперативният директор на Hyundai Алън Рашфорт заяви, че до 2017 г. компанията му ще пусне 22 нови или модернизирани модела.


3