IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електрическият Golf вече в продажба

Цените в Германия започват от 34 900 евро

Електрическият Golf вече в продажба

Германската компания Volkswagen обяви официално старта на продажбите на електрическата версия на новото поколение Golf. Моделът се нарича e-Golf, като на пазара в Германия е наличен на цени от 34 900 евро.
Електрическият Golf вече в продажба
"Най-успешният и най-популярен европейски автомобил вече разполага с напълно електрическа версия", се казва в съобщението от Volkswagen. Екологичният модел е оборудван с напълно електрическо задвижване и се предлага единствено във версия с 5 врати.

Силовият агрегат на Volkswagen e-Golf предлага мощност от 115 к.с. и 270 Нм, които позволяват ускорение от място до 100 км/час за 10.4 сек. Спринтът 0-60 км/час отнема 4.2 сек. Максималната скорост на движение не се споменава в прессъобщението, но пък става ясно, че с едно зареждане моделът може да измине между 130 и 190 км.

Volkswagen предлага гаранция от 8 години или 160 000 км. за батерията на e-Golf. Според изчисленията на компанията, които са правени според цените на пазара на Германия, моделът изминава 100 км. пробег с по-малко от 7 лв.
Електрическият Golf вече в продажба
Новият e-Golf е вече наличен за клиентите на марката в Германия. Цените стартират от 34 900 евро, като в базовото оборудване на модела са включени не малко екстри - подравяне на предното стъкло, мощна аудиосистема, LED светлини, алуминиеви джанти, гуми с ниско съпротивление при търкаляне, автоматичен климатик и др.

Всички подробности за e-Golf ще бъдат разкрити в началото на март по време на автосалона в Женева.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #14
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Уаку-доки ( преди 10 години )
    А стария РАВ4ЕВ беше ограничен на 126 км/ч, 0-100 км/ч правеше за 18 секунди и имаше проблег 130-190 км. Съвсем като на тоя смешен Голф от 18 години по-късно. Да не говорим колко е по-голям и комфортен. За времето си беше най-масовия електромобил и го спряха защото патента за големите никел-метал-хидридни батерии стана притежание на Шеврон. Въпреки това, повечето бройки вървят и до днес и имат сериозна маса фанатични последователи, разработили дори портативен генератор монтиран в ремарке.
  • #13
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Уаку-доки ( преди 10 години )
    Хех, ВАГончо, какви ги бръщолевиш? Тойота помолили Тесла? Ха-ха-ха, казва се сътрудничество - Тесла в замяна получи завода на Тойота заедно с главният инженер за да произвежда Модел еС. Пробега на новия РАВ4ЕВ е 182 км но по далеч по-реалистичния американски стандарт по който смехотворното клонирано от Лийф голфче дали ще изкара и 100 км..
  • #12
    4 rate up comment 29 rate down comment
    пора ( преди 10 години )
    Браво!! Голф удари конглокенцията в земята с тази кола!! Тойотаджиите не могат да си намеря място от злоба!!
  • #11
    8 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тоя РАВ за който си писал е поръчка за някаква община в САЩ. Бил толкова скапан, че Тойота се отказали от него и помолилил Тесла да им направи модела и в момента Тесла им го прави. Данните между другото за пробега и с помоща на тесла на най-новия електрически РАВ е по-малък от този на Голфа тук. А оня скапан модел на РАВ от преди 15г. където ти се привижда че бил с показатели като на този Голф е мнооого далеч от ел.колите. Тука пише ускорение от 0-100км. а оня РАВ е имал топ спийд 100км.ч.
  • #10
    26 rate up comment 8 rate down comment
    Уаку-доки ( преди 10 години )
    Хех, Тойота пикаели газ? Тойота дето през 97-*** пуснаха сериен РАВ4ЕВ с подобни показатели като на тоя е-Голф от 17 години по-късно ли? Ха-ха! Добър преимер за това колко точно са назад ВАГ от Тойота - 17 години. При това Тойота си разработиха батериите съвместно с Панасоник, докато сега ФВ ползват клетки наготово. Най-вероятно пак от Панасоник.
  • #9
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Моделът iQ беше пуснат още през 2009 година, това, което може би визираш е FT-EV, което винаги е било само прототип. Сред ел-колите няма НИТО един, който да е по-жалък от това, показано на снимката недоразумение!
  • #8
    7 rate up comment 33 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    4udesna novina,nai-posle premium alternativa na Tesla za 3 pati po-malko pari.Bravo VW
  • #7
    29 rate up comment 8 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Нисан Лийф има идентични показатели, а излезе преди 3 години. Това показва технологично колко време е нужно на ВАГ да изкопират една технология. А Тойота не я мислете - те имаха сериен електромобил още през 97-***, но тогава, както и сега се оказа че пазарът за електромобили е нищожен и не си струва инвестицията в разрабването на чисто електрически модел. Иначе Тойота си развиват технологиите - абсолютни лидери са при пълните хибриди, суперкондензаторите, водородните горивни клетки и т.н.
  • #6
    12 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    От Тойота газ пикаят като са видели този Голф. Техния смехотвнорен модел Toyota iQ който от 5 години все ще пускат и незнам дали още са го пуснали. В която няма място дори за дамска чанта и жалък пробег ог 100км. с ускорение 14сек. до 100км. Сред ел. колите има само един модел, по-добър от този Голф. И това е Тесла, но тя струва със много много повече пари. естествено е и много по-добра електрическа кола. Всичко останало е някаква пародия.
  • #5
    13 rate up comment 17 rate down comment
    razgradski pop ( преди 10 години )
    Top Gear направи за смях eл.колите..накратко: много е рано за ел. коли..тази технология не отговаря на съществуващите потребности и елементарни изисквания при употреба на леки коли..след 20-30 години може би..може би..