IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW тества суперикономична Серия 3

Модификацията разчита на технологията Plug-In Hybrid Electric Vehicle

BMW тества суперикономична Серия 3

Всички знаят, че BMW 3-Series с бензинов 6-цилиндров мотор е един от най-забавните за управление автомобили. Само че баварците решиха да извлекат максимума от минимален брой цилиндри и своята система TwinPower Turbo, съобщава Auto Guide.
BMW тества суперикономична Серия 3
Изданието разкрива, че компанията тества версия F30 на седана, снабдена с хибридния агретат, който бе представен на модела X5 eDrive Concept. Това е комбинация от 2.0-литров двигател с 4 цилиндъра и електромотор, чийто разход в градски условия е 3.8 л/100 км, а нивото на вредни емисии СО2 – 90 гр/км.

Тестваният прототип разполага с изход за зареждане от електропреносната мрежа, скрит под предния капак. Технологията носи името PHEV (Plug-In Hybrid Electric Vehicle), която явно съвсем скоро ще се появи на борда на един от най-популярните модели на баварския производител.

Припомняме, че X5 eDrive може да измине до 30 км само на батерии, като достигне скорост от 120 км/ч. Мощността на електромотора, който подпомага двигателя с вътрешно горене, е 95 к.с.

Снимка: Auto Guide

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Karacho ( преди 11 години )
    Да бе,да опитай пак.
  • #8
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до Karacho ( преди 11 години )
    Сигурно намекваш за HONDA:)))
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Karacho ( преди 11 години )
    Те сигурно и за Роберт Бош не са чували,та искаш да знаят за комън рейла на Алфа.Я,като сте толкова начетени ,кажете какви двигатели се използват във генераторите в болниците и др.важни учреждения,а?
  • #6
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абре ако говорим за първата серийна кола с комън рейл то сте доста дълеч от истината. Тя е алфа ромео 156
  • #5
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аха, само дето разликата между лабораторен прототип и сериен надежден модел е от земята до небето. Като са толкова велики дойчо/швайцерите, защо чакаха 25 години японците да го пуснат в серия че да го пуснат и те с точно 2 години закъснение? Май не нито са имали пиезо инжекторите, нито достатъчно бърза електроника да ги управляват.
  • #4
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Общият прототип на комън рейл система е разработена в края на 1960 от Робърт Хубер в Швейцария и технологията доразвита от д-р Марко Ganser в Швейцарския федерален технологичен институт в Цюрих, а по-късно на Ganser Hydromag AG (est.1995) в Oberageri.
  • #3
    9 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе овчеглави, Дензо, част от Тойота направиха първия комън-рейл през 95-та, Бош го изкопираха от тях през 97-***, за какви технологии говориш? Един е технологичния гигант и той е Тойота.
  • #2
    12 rate up comment 15 rate down comment
    до Анонимен ( преди 11 години )
    От кого взаимствани, папур?Хибридите на Тойта са изградени на друга идеология. А когато БМВ имаха собствен комън рейл, Тойота купуваха дизели от Пежо. Недейте сравнява фабриката за пари и ширпотреба Тойота с марката премиум автомобили БМВ. Тези коли можете да ги видите само под една марка. Нищо общо с Тойота/Лексус или Ауди/ФВ/Шкода. БМВ не изневерява на традициите си.
  • #1
    30 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Здравейте, тойота технологии. BMW правилно се ориентират. Преди години вкараха много пари в разработки на добри икономични и пъргави дизелови двигатели, сега и с хибридни технологии било то и взаимствани, чрез партньорство. Това е то начина.