IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шефът на SRT: Не сравнявайте Viper с Corvette

Ралф Жил е доволен от развитието на суперколата въпреки слабите продажби

Шефът на SRT: Не сравнявайте Viper с Corvette

SRT Viper дебютира в началото на миналата година, като записа съвсем скромни продажби особено на фона на новия Chevrolet Corvette, който се харчи като топъл хляб. Въпреки това шефът на SRT – Ралф Жил, смята, че няма място паника, тъй като компанията му продължава да получава много поръчки за суперколата.
Шефът на SRT: Не сравнявайте Viper с Corvette
„На първо място ние никога не сме се сравнявали с Corvette и никога няма да го направим – обясни Жил пред Automotive News. – Нашите автомобили са уникални, тъй като се правят на ръка. Само за закачването на няколко елемента по каросерията на Viper са нужни 18 часа. Целта ни е да създаваме ексклузивни и привличащи вниманието машини.”

Топ-мениджърът допълва, че пусната от SRT програма за тест-драйв от страна на потенциалните купувачи на автомобила дава сериозни резултати и все повече хора могат да добият ясна представа за машината.

„Мнозина си мислеха, че новият ни модел е продължение на предшественика си. В случая обаче не става дума за еволюция, а за принципно нов автомобил – прекрасен, агресивен и сглобяван на ръка”, уточни Жил.

Една от критиките, на които е подложен Viper, е че се предлага единствено с механична скоростна кутия. Босът на SRT обаче е на мнение, че именно това помага на водача да получи максимални емоции от шофирането. А и прави самата машина уникална.

„Всички суперколи имат автомат с възможност за смяна на предавките от волана. Само Viper предлага добрата стара механика. Защо ли? Ами защото това е последният драйвърски автомобил. Именно в това се състои неговата същност”, категоричен е Жил.

Снимка: SRT

Още по темата:
SRT Viper върви надолу, Corvette Stingray - нагоре
Corvette Stingray или SRT Viper?
Специален SRT Viper взе реванш от Corvette ZR1
Битката на американските суперколи



 

Тагове: srt viper
0 от 500
  • #6
    37 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "последният драйвърски автомобил" предполагам, че авторът на статията не е на повече от 22-23г.
  • #5
    52 rate up comment 11 rate down comment
    KKK ( преди 11 години )
    Изключително потентен автомобил! Всеки долар си заслужава, не е кола за метеросексуални женчовци...
  • #4
    46 rate up comment 9 rate down comment
    Автор ( преди 11 години )
    Цената е тамън два пъти по - висока от тази на ***. И да, по - ексклузивна е от него.
  • #3
    37 rate up comment 18 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    сравняват ги - защото цената и параметрите им са подобни. и от там е ясно, че тоя мениджър говори пълни глупости !
  • #2
    47 rate up comment 15 rate down comment
    :) ( преди 11 години )
    Анонимния българин разбирач пак се обажда неподготвен, имаш ли 16? Хаха мале мале как може да допускат да пишат, толкова лекомислещи хора в тия сайтове, само се излагат... Вайпър е кола която няма конглокенция на пазара, тая кола не се обезценява има статистика, 20годишен Вайпър е по скъп от новият в момента... А немските още като я купиш 20% надолу след 5г струва колкото едно Рено Туинго нов. Какви простотии пишете не знам мислете преди да пишете или поне почувствайте мощността на американското.
  • #1
    39 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да се смее ли човек или да плаче. Ръчно ги правели и трябвало 18 часа да сглобяват няколко елемента. Ако иска да докара и флегматици, които да ги сглобяват за 180 часа. Доколкото съм гледал всичките супер коли се сглобяват ръчно, роботи само донасят и държат елементите докато хора ги напасват естествено роботи правят и заварките и боядисват купетата. Но след това колите се оглеждат щателно на специални светлини и ако има нещо за поправяне се връща и оправя. Техниката е много напреднла.