IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шефът на SRT: Не сравнявайте Viper с Corvette

Ралф Жил е доволен от развитието на суперколата въпреки слабите продажби

Шефът на SRT: Не сравнявайте Viper с Corvette

SRT Viper дебютира в началото на миналата година, като записа съвсем скромни продажби особено на фона на новия Chevrolet Corvette, който се харчи като топъл хляб. Въпреки това шефът на SRT – Ралф Жил, смята, че няма място паника, тъй като компанията му продължава да получава много поръчки за суперколата.
Шефът на SRT: Не сравнявайте Viper с Corvette
„На първо място ние никога не сме се сравнявали с Corvette и никога няма да го направим – обясни Жил пред Automotive News. – Нашите автомобили са уникални, тъй като се правят на ръка. Само за закачването на няколко елемента по каросерията на Viper са нужни 18 часа. Целта ни е да създаваме ексклузивни и привличащи вниманието машини.”

Топ-мениджърът допълва, че пусната от SRT програма за тест-драйв от страна на потенциалните купувачи на автомобила дава сериозни резултати и все повече хора могат да добият ясна представа за машината.

„Мнозина си мислеха, че новият ни модел е продължение на предшественика си. В случая обаче не става дума за еволюция, а за принципно нов автомобил – прекрасен, агресивен и сглобяван на ръка”, уточни Жил.

Една от критиките, на които е подложен Viper, е че се предлага единствено с механична скоростна кутия. Босът на SRT обаче е на мнение, че именно това помага на водача да получи максимални емоции от шофирането. А и прави самата машина уникална.

„Всички суперколи имат автомат с възможност за смяна на предавките от волана. Само Viper предлага добрата стара механика. Защо ли? Ами защото това е последният драйвърски автомобил. Именно в това се състои неговата същност”, категоричен е Жил.

Снимка: SRT

Още по темата:
SRT Viper върви надолу, Corvette Stingray - нагоре
Corvette Stingray или SRT Viper?
Специален SRT Viper взе реванш от Corvette ZR1
Битката на американските суперколи



 

Тагове: srt viper
0 от 500
  • #16
    33 rate up comment 9 rate down comment
    До :) ( преди 11 години )
    Как не знаеш къде гледам, като съм ти написал къде гледам. И да четеш ли не можеш? В мобиле Де. Вайпър 2004г. 30К евро а чисто нов е 130К евро, не коментирам, че с най-високото ниво на оборудване новия моделе към 160К евро. Доста, доста по-скъпо от стария модел. Само ти четеш несъществуваща информация, където Вайпър на старо бил по-скъп от чисто нов. А иначе аз моща нито на Американски нито на какъвто и да е друг мускул не съм усещал, защото съм си хетеро.
  • #15
    36 rate up comment 9 rate down comment
    До :) аз :) ( преди 11 години )
    Младежооо младежо.... Не знам къде гледаш 2004г. Вайпър да струва 30к euro може да не е обслужен, като се има предвид, че 2000 Вайпър в Амаерика струват от 37 000$ и то с забележки. А това е кола на над 10г... Май информацията която имате или четете е недостатъчна или наизустена!!! Не ви се получава нещо да се правите на голям разбирач... А и не сте усещали мощта на Американски мускул, че да ми пишете такива простотии тука
  • #14
    34 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Perceta az li4no gi polzvam non stop v rejim sport
  • #13
    39 rate up comment 9 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Сори, ама аз говоря за каране и удоволствие, а не за удобство или качества на скоростната кутия. Мързеливците нека си ползват автоматиците. И не ми обяснявай, че някой си купува перца за да замени ръчката. Купува си ги, точно защото го мързи да кара и едва ли някога ще ги ползва.
  • #12
    37 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    i kvo mu e kefa,gaz dava6 i opravlqva6,i s perata ne e 4ak tolkova udobno,,ra4kata si e ra4ka,po golqm e kefa a
  • #11
    34 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ba4var,niama ni6to po-dobro ot PDK,na tozi sviat.Ka4i se edin pat,pokarai i posle pak ela pi6i.A nai velikata PDK e v novoto GT3
  • #10
    41 rate up comment 9 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    И аз мисля като БОСА. Ръчката му е майката. Винаги съм се чудел, кой нормален човек си взема тия автоматични измишльотини в спортния си автомобил. То да бе Фиеста, *** дойди. Ама откакто Фолксваген въведоха модата с техните трошливи DSG-та, от тогава всички се юрнаха да махат ръчката в спортните купета.
  • #9
    40 rate up comment 14 rate down comment
    до :) ( преди 11 години )
    Не знам само кой е 16г. само пълен ***, може да напише подобна безподобна глупост. Вайпър нямал конглокенция на пазара!!! Цената на Вайпър не падала а колкото повече осталявал струвал повече от нов!?!?. Моля децата преди да пишат простотии да отворят сайтовете за автомобили втора ръка, за да не стават за смях. в мобиле де. Старите Вайпъри от 2004г. са по 30 К евро а новия е 130К Евро. Вайпъра се обезценява много здраво. Това да не ти е Ферари или Вейрон, че да му расте цената. Ха ха ***.
  • #8
    35 rate up comment 14 rate down comment
    martony ( преди 11 години )
    Оп, сега видях че *** няма опция за автоматична скоростна кутия, което автоматично го прави НЕ супер кола. Вече е по-ясно защо е толкова евтин.
  • #7
    36 rate up comment 16 rate down comment
    martony ( преди 11 години )
    Viper има доста по голям двигател и е нормално да е по скъп. 8.4 V10 640 коня срещу 6.2L V8 460 коня на ***. Въпреки това на тестовете Viper-a бие единствено на драга от 0 до 100км/ч. На всички други тестове изостава от два пъти по евтиния корвет. Нормално мениджъра на Dodge-a да се чуди какво да говори :))