IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Golf e №1 в Европа и за 2013 г.

Моделът на германците отново изпревари убедително всички на пазара

VW Golf e №1 в Европа и за 2013 г.

VW Golf e №1 в Европа и за 2013 г.
За пета поредна година Volkswagen Golf е най-продаваният автомобил в Европа, съобщава агенция Jato Dynamics. През 2013 г. германският модел е продаден в 470 229 бройки на Стария континент, което е увеличение с 9 % в сравнение с предишната година.

Второто място по популярност заема Ford Fiesta, който обаче сериозно изостава от лидера. От този модел са продадени 293 633 единици. На трета позиция се нарежда още един малък хечбек – Renault Clio, чийто резултат е 287 111 продажби в Европа. Французите могат да се похвалят с ръст от 17.6 %.

Четвъртата позиция е за друг представител на Volkswagen – Polo с 266 994 единици. Следват го два компактни хечбека – Opel/Vauxhall Corsa и Peugeot 208, които са продадени съответно в 239 814 и 239 102 бройки. Френският модел записва увеличение на продажбите с 49.3 %.

Седмото място е за вторият представител на Ford в първата десетка - Ford Focus, чийто резултат е 224 232 продажби. След него се нарежда Nissan Qashqai с 202 593 бройки.

В Топ 10 успяват да влязат още BMW 3-Series с 201 224 единици и Opel Astra с 194 083.

Снимка: Volkswagen
 

0 от 500
  • #34
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    У перника празнуват!
  • #33
    7 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Не, тая класация е за миналата година. Ако е от началото на продажбите за даден модел, ще трябва да имаме милионни продажби на повечето автомобили в топ10
  • #32
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз точно това щях да питам дали тази класация е само за 2013 или е общо от старта на даден модел. Защото яко е така примерно клио и 208 те са модели от 2013 и показват доста добри резултати за една година.
  • #31
    6 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Фиеста е модел 2011, ама нанайци. Август, 2008 година старира производството в Кьолн. Иначе си прав, да, моята е модел 2011. 2012 имаше фейслифт, отнасящ се до лека промяна в салона и оборудване с новите ecoboost мотори. Иначе всичко си е старото от 2008 година.
  • #30
    5 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    @Фолк Вагон,засегна се че си фен на жълтите автомобили, а не знаеш и един йероглиф?
  • #29
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Xaxo fiesta e model 2011
  • #28
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Ако бяха бедни въшки като нас, щяха да купуват Фиеста. Така че това "сериозно изоставане" има своето съвсем логчно обяснение. По-точно е да се каже - Голф смазва конглокенцията в своя клас, а Фиеста в нейния, въпреки че е модел от 2008 година. Срамота. 6 годишен модел да бие наред конглокенцията. После аз съм ви бил виновен.
  • #27
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Естествено че ще го манипулират, светали са се от японците. Още се усмихвам, като се сетя в класациите за надеждност където Тойота обира челните места, блестящ пример за манипулация където: Тойота АЙ ГО е най-надеждна а Пежо 106 и Ситроен С1 най-ненадеждни а те и трите са една и съща кола, произвеждани в един и същи завод от едни и същи работници. Като добавим че в класациите по марки Тойота е на първо място по надеждност а на последно винаги е Сцион. А Сцион всъщност е Тойота с емблема Сцион/марка направена за САЩ, както е бил и Лексус/ Сцион си се произвежда от Тойота в заводите на Тойота, еднакви модели с Тойота, само емблемата е различна. Това само показва, колко са манипулирани класациите в полза на Тойота.
  • #26
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ХахА немските фенчета в безсилието си измислиха поредната простотия, за да оправдаят корупцията в Германия и ВАГ... За твое сведение, японските автомобили за европа не се произвеждат в Япония. Простено ти е, ти си поредният кон с капаци вярващ, че кара нещо различно от талига и че с гоуфа си е премиум хаха. Премиум селянин може ама иначе .. просто селски бек. Жалко, че само такива останаха почти в България.
  • #25
    13 rate up comment 10 rate down comment
    чичо ви Ханс ( преди 11 години )
    Целта оправдава средствата! А целта е намаляване на закупуването на японските радиоативни автомобили! Хиляди германци са били спасени от лъчева болест! АДАС са герои!