fallback

Lancia отива към закриване

Марката остава само с един модел и ще оперира единствено в Италия

Една от легендарните марки – Lancia, съвсем скоро може да отиде в историята. За това намекна шефът на Fiat Серджио Маркионе в интервю за вестник La Republica. Той разкри, че Lancia ще остане само с един модел, който ще се продава единствено в Италия.Ypsilon. Снимка: LanciaТози модел ще бъде хечбекът с 5 врати Ypsilon, докато 5-вратият Delta, както и различните клонинги на автомобили на Chrysler – Thema, Voyager и Flavia, ще бъдат спрени от производство. Последното поколение на Ypsilon дебютира на автосалона в Женева през 2011 г., като се предлага с 2 бензинови мотора – с обем 0.9 и 1.2 литра, с 1.3-литров турбодизел, както и с 1.2-литров агрегат, работещ на газ.В края на миналата година се появиха твърдения, че Lancia Ypsilon ще получи и „гореща” версия с името HF, която да разчита на 4-цилиндров бензинов турбо-мотор с мощност от около 160 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия. Моделът трябваше да бъде с понижено спортно окачване и спирачни механизми Brembo.Маркионе допълни, че във Fiat са решили вместо върху Lancia да съсредоточат своите усилия върху развитието на друга своя марка – Alfa Romeo. Именно тя трябва да стане „лице” на италианския концерн пред света. 

Тагове: lancia ypsilon
fallback
  • #12
    анонимен ( преди 10 години )
    Тази новина е толкова изкривена и изопачена..Крайслер ще се продава като Ланчиа в Европа(не само в Италия)и единсвено Ypsilon като модел ще се развива самостоятелно близките години. Поради кризата в Европа,Фиат ще излязат официално с нов план април месец който ще засяга предимно новите модели на Алфа,но и как ще се развиват Фиат и Ланчиа близките години.Очаква се новите модели на фиат да са на базата на 500.Благодарение на придобития капитал на крайслер ще се развиват модели на алфа и мазерати
  • #11
    гого ( преди 10 години )
    Казал е това в интервю, защото тъпите италианци искат огромни заплати, затова разкарва италианските марки и се ориентира към САЩ, там има мексиканци да работят за по ниски заплати и съответно по-голяма печалба ще има !
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да кажеш ,че е неочаквано....... жалко обаче за марката и феновете и. Въобще за мен Маркионе повлия пагубно на всички италянски марки под крилото на Фиат . Единствено Ферари са добре, но те са си автономни. Уж американското фиаско е задържало Фиат над водата ,но за мен не трябва всичко на всяка цена да се жертва особенно марки които имат история и то каква?! Засъжеление гръмките обещания няма да оправят нещата имиджа на Алфа ромео също е сринат до невиждани нива и едно 4Ц няма да оправи нещата.
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Има качество, има двигатели много по-добри от конглокентите от PSA и ВАГ, има много по-добро качество в последните 5-10 години от конкУрентите. Всичко това го има и само изключително некомпетентен човек, който не се е качвал в ланча, може да изтърси подобни простотии. Във всички аспекти ланча е по-добра от Шкода,VW, Пежо и в някой случай Ауди, Ц-класа и т.н. Просто като не си запознат си трай. Познахме те комплексара фен на ВАГ. Ако бяха лоши, защо държат цени по 2 в сравнение с гоуф същата год?
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Lancia e edna posredstwena marka,towa E FAKT.Wqrno,imali sa uspehi w sustezaniqta,no kakwo ot towa.Kajete mi kato klient Lancia s kakwo moje da me priwle4e-IMA LI MOTORI?IMA LI DIZAIN?IMA LI KA4ESTWO?IMA LI INOVATIVNO ZADVIJWANE?RAZHODA NISUK LI E?
  • #7
    The Fan ( преди 10 години )
    Няма по-тъжна новина за един заклет Ланчист. :(Не мога да разбера дали във Фиат са толкова некадърни или толкова мразят Ланча??? По добре да продадат марката отколкото да я изтриват от списък на производителите. Свещенна простота, това което направиха Ланча в началото на 90-те години когато пуснаха цивилна рали кола за масовите потребители - послужи за урок на Субаро и Митсубиши и те направиха невероятен бум в продажбите. Но Фиат са *** и не разбраха потенциала който имаха. Никога Фиат.
  • #6
    A3 ( преди 10 години )
    Prosi6 samo ti na pazara na megdanq na selo,BMW e nai-inowatiwnata marka w momenta i nikoga ne bi se molila na tiq izostanali orizari za kakwoto i da bilo!
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    То бива да пикаш срещу вятъра ама ... Новата делта си е успех в сравнение с аналога на Алфа... Неразбираемо е защо мрази толкова ланча тоя пергиш ама... да загърбиш историята на такава марка и да не се възползваш от престижа, който носи е глупаво. С точните мерки може да се възроди доброто име на марката, но уви.. Не че новите крайслери са лоши, но все пак ...
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Vsiaka edna ot izbroenite kompanii sega izjiviava zlatnite si godini samo i edinstveno blagodarenie na VW
  • #3
    IT ( преди 10 години )
    Жалко :( Уви Ланчия е жертва на криворазбраният менижмънт в ФИАТ години наред ! Смятам че с покупката на Крайслър и експанзията в северна Америка нещата за италианците се оправят и може би в едни по-добри времена марката пак ще се завърне с един великолепен модел като легендарната Делта Интеграле :))
fallback
Последни