fallback

Lancia отива към закриване

Марката остава само с един модел и ще оперира единствено в Италия

Една от легендарните марки – Lancia, съвсем скоро може да отиде в историята. За това намекна шефът на Fiat Серджио Маркионе в интервю за вестник La Republica. Той разкри, че Lancia ще остане само с един модел, който ще се продава единствено в Италия.Ypsilon. Снимка: LanciaТози модел ще бъде хечбекът с 5 врати Ypsilon, докато 5-вратият Delta, както и различните клонинги на автомобили на Chrysler – Thema, Voyager и Flavia, ще бъдат спрени от производство. Последното поколение на Ypsilon дебютира на автосалона в Женева през 2011 г., като се предлага с 2 бензинови мотора – с обем 0.9 и 1.2 литра, с 1.3-литров турбодизел, както и с 1.2-литров агрегат, работещ на газ.В края на миналата година се появиха твърдения, че Lancia Ypsilon ще получи и „гореща” версия с името HF, която да разчита на 4-цилиндров бензинов турбо-мотор с мощност от около 160 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия. Моделът трябваше да бъде с понижено спортно окачване и спирачни механизми Brembo.Маркионе допълни, че във Fiat са решили вместо върху Lancia да съсредоточат своите усилия върху развитието на друга своя марка – Alfa Romeo. Именно тя трябва да стане „лице” на италианския концерн пред света. 

Тагове: lancia ypsilon
fallback
  • #32
    Анонимен ( преди 10 години )
    И Фиат е жив само заради помощите на правителството на Италия Фабриките масово са закрити в Италия до октомври -ноември 2014 год А Алфа и Ланчия се оляха да вадят трошки на пазара Само ланчия може да ссе продава НОВА в Италия с 50% намаление Дори и *** спагети разбраха ,че това не е кола Как може да се бели боята на нова кола ан 2-3 години Това е масово
  • #31
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вземи реши сега- хората дето карат ПО-СКЪПИТЕ ланчи бедни ли са или какво? Квартални не квартални с глупостите за тромавост не минаваш. И с тва писани на латиница ДРАГИ МИ RRE няма кой да заблудиш. Същия пергиш си си и си личи по-същия безспорен начин колко си некадърен и недоучил. Спри да пишеш в теми за коли и започни да си пишеш само в темите за табуретките на ВАГ,защото иначе се излагаш като кифладжия всеки ден. Факти няма да давам повече, тъй като са ти сложни явно за разбиране и преглъщане
  • #30
    Achtung ( преди 10 години )
    За съжаление още една легендарна марка е на път да си замине. Новите Ланчи, наистина са с много футуристичен вид, което най-вероятно отблъсква клиентите в комбинация с високата цена. За производството на под 100 хиляди коли годишно, колкото са сега продажбите на Ланча, просто е неизгодно да се произвеждат. Основния им пазар италянския е в дълбока дупка от началото на кризата. Сега чета, че Пежо, ще продаде голям дял от акциите си на китайците от Донгфен....ужас!!!
  • #29
    бъчваря ( преди 10 години )
    Капата не бе грозна кола, макар това да важи за днешните грозотии, деривати на Крайслер и не само. Делта в момента е странна и някой би я определил като грозна. Y е вече напълно неразбираема. Няма нищо общо с едновремешните предшественици, що се отнася до дизайн. Ланча я провалиха точно заради дизайна. Зарязаха що годе добрия дизайн от осемдесетте и се хвърлиха да съсипват марката.
  • #28
    тои ( преди 10 години )
    ами ***, явно толкова ти е умствения капацитет, 2003 година карах капата, а самата тя беше 96г., беше 2.4 дизел, карал съм и алфа 164 която мисля,че е със същите коне но 2.5дизел, и разликата беше от небето до земята,но както и да е, ЛАНЧИА СИ Е ОТВРАТИТЕЛНО,ПОТРЕСАВАЩО,УМОПОМРАЧИТЕЛНО ГРОЗНА КОЛА !!1
  • #27
    A3 ( преди 10 години )
    Takuwa troshki kato Lancia nqma wtori.Kapa kakwo durpala-tiq srawneniq tip kwartalna swada gi prawi pred bloka, tyka goworim s fakti, a imenno-Lancia ne predlaga nishto osobeno, cenata ne otgowarq na produkta I logichno da nqma tyrsene.Shte bude zakruta I towa e.A ti se prenasochi kum druga marka, ama zabrawih, che si beden kirtak I nqmash pari za snosna kola!
  • #26
    Жалко! ( преди 10 години )
    Определено не съм фен на италианските автомобили,но една велика история ъе бъде заличена от управленческите решения на един доказан ***. Реално Алфа също е пред закриване,защото бутиковата сапунерка с 4500 бр. год. продажби не може да се нарече модел на пазара. А двата напудрени 'фиата'- МиТо и Джулиета имат по слаби продажби от Ферари.А къде е Италианеца да ни обясни "стратегията" на простия Маркионе-Макаране.
  • #25
    Анонимен ( преди 10 години )
    Zashto tiq biklici Lancia se obezcenqwat kato za swetowno, ZASHTO KATO SA TOLKOVA DOBRU?!?!
  • #24
    до тои ( преди 10 години )
    Къде намери тая капа 2003 бе ? хахаха Тя се произвежда до 2001 после е заменена от тезис. Сами се издавате, че говорите простотии. То бива да сте глупави драскачи бива, ама една проверка в нета преди да напишеш някоя глупост поне направи бе. И само да ти кажа, че капа 2.0 бензин дърпа на драг гоуф 3 GTI. Разликата в килата е огромна и пак бие смятай колко е тромава тая лимузина... ХАхАх Ей начи невежи деца пишат за на тате гоуфето и се опитват да лъжат тука хората, които разбират.. Смешковци
  • #23
    До АЗ ( преди 10 години )
    Пишеше пълни простотии. Интериора на ланча винаги е бил топ ниво в класа. пластмаси супер качествени в сравнение с гоуф, които ползват пластмаса от тоалетна. Кожи навсякъде, които издържат по 20 години без да се износят... Изобщо от коментарите ти лъха силно, че си некомпетентен комплексар. Фактите болят и по-долу са ти ги написали, за това ли се пениш? ***.
fallback
Последни