IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford запази среброто в Европа

Компанията е втората най-продавана марка на Стария континент за шеста поредна година

Ford запази среброто в Европа

Ford запази среброто в Европа
Най-продаваният модел на марката в Европа - Fiesta. Снимка: Ford

За цялата 2013 г. компанията Ford е продала 1.1 милиона автомобили на традиционните си 19 европейски пазара, съобщават от българското представителство на марката. И уточняват, че резултатът затвърждава втората позиция по продажби в Европа, която Ford заема за шеста поредна година.

Ford, който през последните седем месеца на 2013 година записа ръст на продажбите си в Европа, завършва годината с почти непроменен пазарен дял - 7.8%.

Най-продаваният на континента модел на марката е бил Fiesta с общо 290 500 регистрации през годината. Той е и най-продаваният малък автомобил в Европа за първите единадесет месеца на 2013 г. според последните данни на JATO Dynamics. Добро представяне са показали също така Focus и Transit, които заемат съответно второ и трето място по продажби в европейската гама модели на Ford.

Що се отнася до пазарите, най-големият европейски пазар на Ford е Великобритания. Компанията е лидер по продажби на Острова за 37-ма поредна година. А при лекотоварните автомобили води класацията за 48-ма последователна година.

Германия отново е вторият най-голям пазар на Ford в Европа и заедно с Турция, Русия и Италия попълват челната петица по пазарни позиции.

„Решени сме да надградим солидните основи, които изградихме през 2013 г. Ние имаме една от най-силните автомобилни гами в бранша и ще продължаваме да я надграждаме през 2014 г.“, каза Роланд де Ваард, вицепрезидент маркетинг, продажби и услуги.

За да постигне целта компанията ще пусне през настоящата година най-малко седем автомобила, включително EcoSport, Transit, Transit Courier, Tourneo Courier, Mondeo, Mondeo Hybrid и C-MAX Energi plug-in hybrid.

0 от 500
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Простотии лесно се измислят. Трудно е да се каже и напише нещо смислено. Ей Божее...ела си прибери вересиите.
  • #5
    5 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Ами като не ти харесва класацията, кажи на ВАГ, PSA и Рено да кръстят автомобилите си Фолксваген, Пежо и ...Рено. Нека махнат марките Ауди, Ситроен и ...GT-R. Тогава вече ще имаме Рено GT-R. Кеф, а?
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е какво искат да кажат тогава като говорят само за марка 7.7 единсвено форд а другите има значи че нетрябва да спродали и една кола. Аз вече не знам и горд кои марки притежават де
  • #3
    8 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Тук се говори за марки, а не за концерни. Когато кажеш че караш Ауди, значи караш ауди, а не ВАГ или както им се вика. Когато караш Пежо, значи караш Пежо, а не PSA. И когато се спомене Форд, човек разбира единствено Форд. Те затова е и втори по продажби.Първи няма да стане никога, защото е американска марка.
  • #2
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    факт, и аз си го помислих. Но PSA имат две марки, ако разделиш пазарния им дял на две , се получава по-малък от този на Форд. С Рено е същото, имат Дачия.Не е лошо да се мисли преди да се обижда, все пак ;)
  • #1
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Най-големият европейски производител на автомобили по отношение на броя продажби през 2013 г. е бил Volkswagen Group с пазарен дял от 24,9%, следван от групата PSA, покриваща 10,8% от пазара. На трето място е класиран Renault с пазарен дял от 10,7 на сто."Кой ся лъже! Това е цитат о другата статия в сайта