IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Изненадващ французин поведе на рали "Монте Карло"

Световният шампион Ожие се движи едва четвърти в класирането след първия ден

Изненадващ французин поведе на рали

Французинът Бриан Буфие с Ford Fiesta RS от тима на M-Sport поведе след първия ден на рали "Монте Карло", първи кръг от световния рали-шампионат (WRC). След 6 специална етапа той има аванс от 38.8 секунди пред Крис Мийк (Вбр) със Citroen DS3. На трето място се движи съотборникът на Буфие - полякът Роберт Кубица. Бившият пилот във Формула 1 изостава с 39.5 секунди от лидера.
Изненадващ французин поведе на рали
Бриан Буфие изненада фаворитите със силното си каране в първия ден от ралито

Едва на четвърта позиция е настоящият световен шампион Себастиан Ожие (Фр) с Volkswagen Polo, който изостава с 47.3 секунди. Французинът се оправда, че е карал предпазливо заради многото зрители по трасето. В първата шестица място намериха още Мадс Одсберг (Нор) със Citroen DS3 и Елфин Еванс (Вбр) с Ford Fiesta RS. Те губят съответно 1:20.7 и 1:38.6 минути от водача във временното класиране.

Денят бе доста тежък за останалите големи имена. Още в първия етап отпадна вицешампионът от миналата година Тиери Нювил (Бел) от тима Hyundai Motorsport. Белгиецът удари своя i20 в скала край пътя и бе принуден да напусне надпреварата, въпреки че времената му по време на отсечката бяха с 4.5 секунда по-бързи от шампиона Ожие. В петия етап заради електрически проблем ралито напусна и другият автомобил на Hyundai, управляван от Дани Сордо (Исп).
Изненадващ французин поведе на рали
Така изглеждаше автомобилът на Тиери Нювил след катастрофата му още в първия етап


Проблеми имаше и вторият пилот на Volkswagen Motorsport Яри-Мати Латвала (Фин). Той допусна няколко неточности в първите етапи, но спечели четвъртия и успя да навакса част от изоставането си. В крайна сметка финландецът е седми, като губи 2:20.7 минути. Веднага след него е Мико Хирвонен (Фин), който през този сезон отново кара за M-Sport.

Снимки: WRC
 

Тагове: WRC
0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тиери беше по бърз защото беше с зимни гуми а ожие мийк и остберг бяха с сликове затова беше по бърз. Хюндай най-вероятно са ми предложили прилична сума. Варианта беше да се върне при ситроен но той е бил отказал дирекно или да остане в форд. Още е началото на сезона следващото рали ще има по ясна представа. Кубица и той е извън играта.
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    FenIX ( преди 11 години )
    Преди катастрофата Нювил се движеше добре и дори водеше. Хюндай надали ще са някаква сериозна конглокенция тая година, но пък са заводски *** и имата ресурси. Ако нещата се развият добре след 1-2 години може да са серозни конглокенти.
  • #3
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Тиери Нювил какъв дявол го запрати в Хюндай? тая година щеше да разкаже играта на Ожие. Вместо това се е запътил към дъното и то не само в сравнение с останалите заводски тимове. Ама така е като си млад и главата ти не увира.
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 11 години )
    Лично аз стискам палци за Кубица и за момента се справя супер. При положение, че е с най-малко опит и при проблема с ръката му направо ме кефи че не се дава на "старите кучета" ;)Само ме притеснява, че е малко луда глава и дано не направи някоя тежка катастрофа.
  • #1
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тази статия е доста зле обяснено какво на практика се случва. Първо Буфие не кара за М-спорт , а с тяхна кола и Кубица не му е съотборник. Ожие и първите 4 пилота бяха изненадани вчера защото потеглиха първи и бяха с сликове и след 2 мин. снега ги изненада, не знам защото е написано Ожие се оправда като си е точно така. А и между другото Ожие вече е лидер.