IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes S600 акостира в Детройт

Луксозният седан се задвижва от 6.0-литров би-турбо V12

Mercedes S600 акостира в Детройт

Линията модели на новото поколение Mercedes S-Class се увеличи с още един представител - луксозният и мощен S600. Моделът, чиято премиера се състоя на протичащото в момента изложение в Детройт, се задвижва от 6.0-литров би-турбо V12 двигател.
Mercedes S600 акостира в Детройт
Новият Mercedes S600 се предлага единствено във версия с удължено междуосие. Моделът разполага със сериозно оборудване, което още в базовата си част предлага LED Intelligent Light системата, MAGIC BODY CONTROL ходовата част с ROAD SURFACE SCAN, както и пакет Пътни асистенти Plus. Пакетът обхваща Активен асистент за задържане на автомобила в пътната лента, Активен асистент за сляпа зона, BAS PLUS с асистент за кръстовища, DISTRONIC PLUS с асистент за волана и Stop&Go Pilot, PRE-SAFE® спирачка, както и PRE-SAFE® PLUS.

Задвижването на луксозния флагман е поверно на нов 6.0-литров би-турбо V12 двигател, който доставя 530 к.с. в диапазона между 4900 и 5300 об/мин. Максималният въртящ момент от 830 Нм е достъпен между 1900 и 400 об/мин. Двигателят доставя ускорение от място до 100 км/час за 4.6 сек, а максималната скорост на движение е ограничена по електронен път на 250 км/час.

Новият агрегат на модела отговаря на еконорма Евро-6, разполага с ECO Start-Stop система и според информацията на Mercedes изразходва точно 11,1 литра/100 км – с 21% по-малко от своя предшественик.

При старото поколение, което се задвижва от 5.5-литров мотор с 517 к.с., средното потребление на гориво бе в рамките на 14,1 л/100 км.

„S-Class винаги е олицетворявал стремежа ни за постигане на най-високо ниво при автомобилите по отношение на технология и дизайн, подчертава Ола Келениус, член на управителния съвет на подразделение Mercedes-Benz леки автомобили, отговарящ за продажбите. – И флагманът S 600 заема своето място в концепцията ‚Essence of Luxury‘ (същността на лукса) както никой друг модел. На новия върхов модел с възхитителен V12 двигател особено ще се зарадват клиентите ни в Северна Америка и Азия.“

Моделът ще бъде в продажба в началото на февруари 2014 г., когато ще бъде обявени и цените.

Снимки: Mercedes

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 3 rate down comment
    пора ( преди 11 години )
    Който е карал или имал 12 цилиндрово животно знае за какъв звук и двигател става на въпрос - нищо общо с 8 цилиндровия!! Излишен спорт - 12-така е само за баровци...
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Другото е вярно от както съществуват двигатели с вътрешно горене и ще е вярно завинаги. Прекалено упорит си, а явно си невеж в тая сфера.Хибридите ги оставих, защото темата е за S600 и дванайсет цилиндровите двигатели. Иначее ясно, че ще има хибриди. Нали трябва да се покриват еко нормите някак.
  • #5
    2 rate up comment 3 rate down comment
    @wane ( преди 11 години )
    Факт е само фактът, който признаваш!Другото беше валидно, ама през 90-те години на МИНАЛИЯ век ...И не оставяй спортните хибриди настрани, щото в близките години само изоставащите фирми няма да представят такива във висшия клас.
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    wane ( преди 11 години )
    Глупости. 12 цилиндровите V образни двигатели са най-малките изцяло балансирани V-образни двигатели. В най-високия клас това е изключително важно и тъй като 6 цилиндров редови двигател (също естествено балансиран) не може да предостави мощността на дванайсетака. Докато има с какво да ги зареждаме тия двигатели, най-високият клас автомобили ще ги ползват.Хибридите ги остави настрана. Факт е, че не ми беше точно сравнението.
  • #3
    2 rate up comment 2 rate down comment
    wane ( преди 11 години )
    @ИстинатаДванайсет цилиндровите двигатели са равни на престиж (а и баланс, когато говорим за V-образни двигатели). LS600h е с осмак и е в категорията на S400 Hybrid.
  • #2
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Пора ( преди 11 години )
    Пък и тези коли не се избират според разхода, който ги кара не го интересува колко харчат...
  • #1
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Пора ( преди 11 години )
    До истината Това с 25-28 как го засече ако мога да попитам - по бордовия компютър или по колонката на бензиностанцията? Имам чувството че не си го карал за да даваш мнение за разхода. Моите наблюдения от много каране са следните:140-ка(V12) - 20 леко каране, 25 здраво настъпване (градско) 220-ка (V8) - 18-20 леко каране, 22-24 с настъпване221-ца (V12) - леко каране около 15-16 градскоЗатова Доше, колкото и да ти е трудно да повярваш, още 140-ката не харчи толкова колкото я изкарват....