IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Weineck Cobra с 12.9-литров V8 двигател

Мощността на автомобила е 1100 к.с., а цената над 500 000 евро

Weineck Cobra с 12.9-литров V8 двигател

Този автомобил е за тези, които не признават никакви граници. Направен от германското тунинг ателие Weineck за всекидневни разходки, пише изданието Silodrom. Но уточнява, че за да отидеш с него на работа трябва да имаш шофьорските умения на Найджъл Менсъл или Михаел Шумахер.
Weineck Cobra с 12.9 литров V8 двигател
Причината е, че машината разчита на 12.9-литров V8 двигател, чиято мощност е 1100 к.с. Такива „кобри” има едва 15, като цената на всяка от тях е 545 000 евро. На някой тя може да му се стори прекалено завишена, но все пак не бива да се забравя, че е близо 2 пъти по-ниска от тази на други суперколи с мощност над 1000 к.с. като Bugatti Veyron, Koenigsegg Agera R и Hennessey Venom GT.

Моторът на автомобила е конструиран по поръчка на компанията Donovan Engineering. Може да звучи абсурдно, но изпъкналият въздухозаборник действително е нужен на машината. Причината е, че на двигателя не му достига въздух при 4500 об/мин. А максималната мощност се достига чак при 7000 об/мин.

Характеристиките на автомобила са действително впечатляващи. От 0 до 100 км/ч Weineck Cobra ускорява за 2.5 секунди. А от място до 300 км/ч достига за 10 секунди. Максималната скорост на машината не се съобщава.

Снимки: Silodrom
 

Тагове: weineck cobra
0 от 500
  • #13
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Някой ( преди 10 години )
    С удоволствие бих ходил за риба с нея - тъкмо да не ме хване горският ! :))
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Изобщо не е тайна!
  • #11
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Шофьора как ще гледа през тоя въздухозаборник, ако не е тайна?
  • #10
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Американците правят големи двигатели с малко коне защото не могат да правят малки двигатели с много коне. И пак са по-трошливи от малките наточени японки.
  • #9
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пак с тоя гтр. Кобрата е класически автомобил невероятен. Ако трябва да избирам между Шелби кобра стокова която е около 500к.с и ГТ-Р разбира се че бих избрал Кобрата, защото не съм позьор и не искам плейстейшан а един истински автомобил в който зависи всичко само от теб.
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    маняк ( преди 10 години )
    абсолютно вярно
  • #7
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Чевролед ( преди 10 години )
    Знаете че в Америка разстоянията са огромни, сравнение с Европа. Американците правят големи двигатели с по-малко коне спрямо Европа и Япония - малки двигатели с повече коне. Тази разлика се прави заради издръжливостта на двигателя - 3,5-4.0 л. двигател с 200-250 к.с. е по надежден от 1,8-2,5 л. 200-250 к.с.
  • #6
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Решили са хората,направили са го!Стига с това тесногръдие,ясно е че това не е кола за нас!Колата е за хора със много пари,дизел била,голфове и нисани разни!
  • #5
    9 rate up comment 9 rate down comment
    nissan GTR ДО 2 ( преди 10 години )
    ако имам тези пари ще си купя и порше и нисан и ще останат пак пари...тва са да се каже никому надути коли щото и за работа да отидеш нестава...направили голяма мощност но за писта ..и ти трябва ама мисли с акъла си не с оная си работа тва духа горивото за две минути и си спрял някъде насред нищото
  • #4
    5 rate up comment 10 rate down comment
    вива тди ( преди 10 години )
    дизелов ли е двигателя?