IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz се отказва от още една версия на G-Class

Модификацията с 3.0-литров дизел отива в историята

Mercedes-Benz се отказва от още една версия на G-Class

Компанията Mercedes-Benz спира за произвежда още една версия на своя G-Class, съобщава изданието Car and Driver. Най-слабо оборудваната модификация – тази с 3.0-литров, 6-цилиндров дизелов мотор отива в историята, тъй като не отговаря на новите екологични норми.
Mercedes-Benz се отказва от още една версия на G-Class
Въпросната версия - G-Class Professional, се появи в продажба през 2010 г., като разполага със система за задвижване на четирите колела и автоматична скоростна кутия. Мощността на дизеловия мотор е 181 к.с.

Клирънсът при G-Class Professional е 213 мм, а максималната дълбочина на водните препятствия, които може да преодолее достига 600 мм. Тази версия се слави с липсата на допълнителни електронни системи и с аскетичното оборудване на интериора.

По-рано Mercedes-Benz се отказа и от модификацията „кабриолет” при G-Class. Това стана със специална „прощална” серия от 200 бройки. Тя бе изкупена още преди официалната си премиера, която се състоя на изложението във Франкфурт през септември тази година.

Снимка: Mercedes-Benz
 

Тагове: Mercedes-Benz G-Class
0 от 500
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Трябва изобщо да спрат производството на тая грозотия
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Добри ( преди 11 години )
    Ааа тука от Мерцедес много се изложиха! Значи ще спрат точно най коравата версия на Г класата, която наистина е направена за офроуд и ще оставят напълно непрактичните и неизползваеми версии със със по 500кс. които горят 25 на сто и които са натъпкани със една камара *** и електроника. Заради *** еко норми Тойота спря Ленд Круйзер 70 , сега и Дефендър като излезе от производство и единствения истински офроудър който ще остане(засега) на пазара е Вранглер Рубикон. Жалко....
  • #5
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Някой си ( преди 11 години )
    Екологичните квоти са пълна простотия за лапане на пари.За това съм абсолютно съгласен.За дизелите,че трябва да се забранят в леките автомобили обаче съм ЗА с две ръце.Това,което бълват е жива отрова.Хората с рак набелите дробове в Европа са няколко пъти повече отколкото на която и да е друга точка по света.Защо не го пишат това!Защо си защитават дизеловото гадно производство!Защо?Живея в голям европейски град със строги еко норми,а на балкона става черно всеки ден от изгорели газове и сажди.
  • #4
    5 rate up comment 4 rate down comment
    G777 ( преди 11 години )
    AGREGATUT KOITO SE SLAGA V G350 E SUSHTIQT NO TAM E KOMBINIRAN SUS SITEMA BLUETEC KOQTO UJ ELIMINIRA CHAST OT VREDNITE EMISII.JALKA IZTORIQ KATO CQLO KAKTO I TOVA CHE SPRQXA KABRIOTO.
  • #3
    8 rate up comment 5 rate down comment
    G777 ( преди 11 години )
    TUK SA VSICHKI VERSII NA G-CLASShttps://***.facebook.com/pages/MERCEDES-G-CLASS-BULGARIA/208375562506298
  • #2
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Mercedes-Benz ( преди 11 години )
    Пикая на всичко "екологично", което ни налагат кожодерите и кукловодите на Новия световен ред! Цялата далавера от тва е да се лапат едни пари, за нещо което на практика не съществува, а е изкуствено създадено с цел печалба, въглеродни квоти, емисии и простотии! Който иска да научи повече по въпроса да напише в гугъл "Climategate"!!!
  • #1
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Mercedes-Benz ( преди 11 години )
    Тия нормални ли са??? Същия двигател се слага в "серийния" вариант който се води G350 CDI BLUETEC! Как той отговаря, а тая не отговаря? Та именно Professional си е класическото "G" W461 , що за простотия?! Да спират смотаните паркетници дето сглабят в сащ, а не иконата G-class!