IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Напълно новият Mercedes-Benz C-Class

По-голям, по-лек, по-икономичен, по-безопасен, по-умен

Напълно новият Mercedes-Benz C-Class

Новата генерация на най-масовия модел на Mercedes-Benz - C-Class, беше официално разсекретена. От българското представителство на марката разпространиха галерия със снимки и подробна информация.
Напълно новият Mercedes-Benz C-Class
Новият Mercedes-Benz C-Class е станал по-голям, по-лек, по-икономичен, по-безопасен и по-умен от своя предшественик. Междуосието е увеличено с 80 милиметра, дължина на автомобила е нараснала 95 милиметра, а широчината - с 40 милиметра. Така в салона се открива допълнително пространство както на предните, така и на задните седалки. Обемът на багажника пък достига 480 литра.

Що се отнася до дизайна, той е по-различен от този, който познаваме от предшественика на модела. Формите на екстериора са по-представителни, но същевременно по-динамични, като се предлагат две различни „лица“. Подобно на Е-Class, те са: спортно с централна звезда или – запазено само за линия EXCLUSIVE – класическа радиаторна решетка със звездата на Mercedes на предния капак.
Напълно новият Mercedes-Benz C-Class
На голяма промяна е положен и интериорът на колата. Той продължава тенденцията, заложена от дизайнерите при последните нови модели на Mercedes-Benz. Впечатление прави разположеният на централната конзола информационен дисплей, който се предлага в два размера - стандартен 7-инчов и опционален 8.4-инчов. Сред другите любопитни новости в салона присъстват иновативна климатична инсталация, която с помощта на GPS разбира кога колата наближава тунел и затваря клапата за въздух отвън, както и умна пасажерска седалка, която чрез сензори отчита дали има поставено детско столче и деактивира въздушната възглавница. Налични са също така иновативен тъчпад и нов Head-up дисплей, който информира за скоростта, ограниченията, навигационните инструкции и индикира указанията на системата DISTRONIC.

Материалите са с още по-високо качество, като от Mercedes заявяват, че дизайнерите на марката са създали интериор на такова ниво, което дори при по-високи класи автомобили се среща много рядко.

Напълно нова е и техническата част на C-Class. Алуминиевата хибридна каросерия е с около 70 кг по-лека в сравнение с традиционната изработка, а общата маса е намалена с около 100 кг. Леката конструкция при новата C-Class намалява разхода на гориво до 20 процента без загуба на мощност, като едновременно позволява по-нисък център на тежестта и заедно с това се характеризира със спортно-маневрено динамично пътно поведение, сочи официалната информация. Освен това, тя подобрява стабилността и комфорта, редуцура шума и вибрациите, като в същото време значително увеличава устойчивостта при сблъсък - основата е изградена от обезопасителна клетка за пътниците. Тя е обградена от специално изчислени и изпробвани в практиката деформационни зони, които благодарение на оптимизираните силови потоци и комбинация от алуминиеви лети детайли с високоякостни материали се грижат за максимална безопасност на пътниците.
Напълно новият Mercedes-Benz C-Class
Всички двигателите на новото поколение Mercedes-Benz C-Class са оборудвани с ECO Start-Stop функция и покриват еконормата Евро-6.

Малко след въвеждането на пазара на новия C-Class ще бъде предложен нов малък дизелов двигател с работен обем от 1,6 литра. Той предлага мощност от 115 или 136 к.с., като осигурява номинален въртящ момент от съответно 280 и 320 Нм. Все още няма информация за динамичните характеристики на този двигател, но от компанията споделят, че с него новата C-Class заема челна позиция в своя сегмент по отношение на отделяните вредни емисии.

Иначе, при дизеловите двигатели ще присъства познатият четирицилиндров агрегат с работен обем 2,2 литра, предлагащ няколко версии, най-мощната от които с 204 к.с.

Допълнително на разположение са предвидени и пет четирицилиндрови бензинови двигатели с мощност 156 до 238 к.с. На по-късен етап ще се появи и шестцилиндров бензинов двигател с мощност 333 к.с.

Ще бъде предложен и дизелов двигател, комбиниран с хибриден модул, какъвто вече се появи в S- и E-Class.

Трансмисиите са ръчна с 6 степени и автоматична с два съединителя 7G-TRONIC PLUS. Като опция ще се предлага задвижването към четирите колела 4MATIC.

Що се отнася до ходовата част, тя е напълно нова. Предният мост е оборудван с 4 носача, а отзад шасито е многоточково с концепция с 5 носача. Най-голямата новост обаче въздушно окачване AIRMATIC на предния и задния мост, което превръща С-Class в новатор в своя сегмент. Благодарение на електронно регулируемото и непрекъснато демпфериране на предния и задния мост, то предлага отличен комфорт на движение дори при натоварен автомобил. А с помощта на превключвателя AGILITY SELECT водачите могат да избират между различни режими: „Comfort“, „ECO“, „Sport“ и „Sport +“. Налична е и допълнителната настройка „Individual“, чрез която водачът може да конфигурира автомобила си според своите лични предпочитания. AIRMATIC предлага също и регулиране на нивото от всички страни.

Новото е и електромеханично директно кормилно управление с променливо предавателно отношение, което ще бъде стандарт за всички версии.
Напълно новият Mercedes-Benz C-Class
Един от водещите принципи при разработката на модела е бил безопасността. Именно затова C-Class е оборудвана стандартно със системи за безопасност, които дебютираха при по-големите S- и E-Class. Такива са ATTENTION ASSIST (асистент за разпознаване на умората на водача) и COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS (асистент за предотвратяване на сблъсък PLUS, който разполага с адаптивен спирачен асистент), а сред опциите са налични DISTRONIC PLUS с асистент за волана и интегриран Stop&Go Pilot, спирачен асистент BAS PLUS; PRE-SAFE® спирачка, активен асистент за паркиране, 360° камера, асистент за разпознаване на пътни знаци с предупредителна функция за непозволено движение, асистент за адаптивни дълги светлини Plus и др.

Новият Mercedes-Benz C-Class ще бъде представен пред публика през януари по време на автосалона в Детройт, когато ще бъдат съобщени и цените му. Продажбите трябва да стартират непосредствено след това.

Снимки: Mercedes

Тагове: mercedes-benz c-class
0 от 500
  • #17
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Niamam zabelejki kam kolata.Dori bih kazal,4e tova e edin zabelejitelen model. PS:donia RRE e negoviat imitator.O4evadno e!!!
  • #16
    20 rate up comment 2 rate down comment
    do.RRE ( преди 10 години )
    Колкото и пъти да съм ти чел коментарите се убеждавам че колите не са ти силна страна
  • #15
    9 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Затуй ли всички като ми видите голфа и ви падат ченетата да го гледате и който кача опъва краката штото е моштен и бърз голфа. Като не разбирате от коли не се обаждайте. Казах че це класата е ияка ама има оште да догонва голфа и фолкцваген като цяло!
  • #14
    22 rate up comment 26 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Otkakto mercedes4e zapo4na da si pla6ta na Dacia da im razrabotva modelite e predpostavka za po-dobri prodajbi na pazara na mente-premiumi v Europe i China,koito sa osnovnite pazari na mercedes4e,a Audi ima po-dobri prodajbi imenno za6toto e skodka.
  • #13
    8 rate up comment 5 rate down comment
    doktors ( преди 10 години )
    анонимния два коментара под мен подчертано изказва произхода си-Перник
  • #12
    14 rate up comment 7 rate down comment
    пора ( преди 10 години )
    Ха Ха Ха голфа бил по-добър Ха Ха Ха еб*ти вица... а къде е дошко да каже как нисанчето и тойотката и те са по-добри..Ха Ха Ха
  • #11
    10 rate up comment 6 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    Wane, изглежда като самоделно поставен този таблет и разваля донякъде доброто впечатление от стилния интериор. Предполагам в следващото поколение ще намерят начин да го интегрират някакси в интериора. Иначе колата изглежда добре. Само по предницата можеше да поработят още. Отстрани и отзад е идеален.
  • #10
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 10 години )
    @b.b.Не се прибира.
  • #9
    10 rate up comment 29 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хубава машина ама на светлинни години от новия голф! Аз имам база за сравнение заштото имам голф и сам карал много c и e класи. Голфа е по - добър във всияко отношение.
  • #8
    17 rate up comment 7 rate down comment
    ааа ( преди 10 години )
    за окачването и возията има еталон тва са франсетата колкото и да искате то е доказано..другото е истина хубавец е де.../само да питам то тука като слагат умопомрачителни знаци на магистралите това ще се побърка да намалява и да писка