IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Такси спират Volkswagen Amarok за Америка

Германците се надяват на новото търговско споразумение между САЩ и ЕС

Такси спират Volkswagen Amarok за Америка

Появата на Volkswagen Amarok на американския пазар на този етап се бави заради високото мито на модела. Това призна пред изданието Motor Trend шефът на американското подразделение на Volkswagen Джонатан Браунинг.
Такси спират Volkswagen Amarok за Америка
По неговите думи, компанията-производител е сериозно заинтересована от развитието на модела на пазара в САЩ, тъй като счита, че Amarok има големи шансове срещу местните си конкуренти. Проблемът обаче е, че американското правителство налага големи такси на чуждите пикапи – при някои модели те достигат 25 %.

„Това означава, че моделът ще трябва да се предлага на изкуствено завишена цена – обясни Браунинг. – А тя няма да позволи на Amarok да се противопостави на местните представители в този сегмент. Ако не бяха високите такси, нашият пикап спокойно може да се конкурира, при това доста успешно, с Chevrolet Colorado.”

Във Volkswagen обмислят вариант, при който да преквалифицират Amarok от пикап в пасажерско транспортно средство и по този начин да избегнат таксите. Това обаче е доста трудно от юридическа гледна точка. И затова сега надеждата на немците е в отмяна на митото, което може да стане в рамките на подготвяното ново търговско споразумение между САЩ и ЕС.

Пикапите са най-добре продаваните автомобили в САЩ.

Снимка: Volkswagen
 

Тагове: Volkswagen Amarok
0 от 500
  • #33
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    И кой определя нивото на технологиите в един автомобил? Журналистите или специализираните лаборатотии? Според European Environmental Agency, най-ниски емисии от всички производители имат моделите на Тойота и то със сериозна преднина:http://***.eea.europa.eu/highlights/most-carmakers-must-further-improve
  • #32
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дошо за 3135 път ти казвам, чети преди да пишеш. Тойота може да е най-продаваната марка в Германия, че дори и в Европа само в мечтите ти. Но реалноста показва, че в топ 10 на продажбите в Европа не само че няма нито един модел на Тойота, там няма нито един японски модел. Тойота знаеш се купува само от държавните администрации. Никой не се набутва да си вземе умряла Тойота като личен автомобил.
  • #31
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не знам колко са им допотопни технологиите но Автомобил на годината редовно става новия модел на Голф, следващата година става новия модел на Поло,след 3-4 години излиза новия Голф и отново става автомобил на годината. Дори в Япония Голф е автомобил на годината. Щом дори японските *** му свалят шапка,кой го интересува мнението на Дошо,който е виждал Голф само на снимки и в обозримо бъдеще няма и надежда да събере пари за Голф. Хората които обаче са карали го избират за най-най от всички коли
  • #30
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тоя па ***! Най-гнусната фирма е ФВ - създадена по заповед на фюрера, с крадени от Татра технологии, активно оплюваща всякакви иновативни техноогии и налагаща допотопните си канцерогенни дизели включително чрез закони толериращи отровната технология. Активно прилапваща фалирали автомобилни фирми и изсмукваща технологиите им наготово. По-гнусна фирма от тоя полудържавен мършояд няма и не може да съществува.
  • #29
    0 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Niama po gnusna i lajliva firma kato toyota.Tia e tumor a metastazite i sa lekuskus(alekxis)
  • #28
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Скоро като свалят броните и слагат нов автомобил между тях и на това ще му викат дребен проблемХа-ха, нее, на автомобила му викат "консуматив". Не случайно ги правят така че на 5-тата година ремонтите да излизат повече от цената на колите. Еднодневките са така.
  • #27
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    новият туран е безупречен ван ....И ги споменаваме само защото това бяха единствените повреди за 100 000 километра. Тоест два дребни дефекта и оценка отличен 6 за безупречния ван.
  • #26
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    do BG - напиши в google "Продължителен тест на VW Touran 2.0 TDI: моят дом бе сервизът"и ще видиш едно мнение :))))
  • #25
    18 rate up comment 4 rate down comment
    BG ( преди 12 години )
    Пожелавам на всички да не им се налага да карат коли над 10 години. Купувайте си нови или максимум на 2-3 години и ги карайто до 7 години и макс. 200 000 км. Така ще видите колко много марки не са никак лоши. Проблема е че караме коли Н-та употреба "нов внос" дето не знаем как са стигнали до БГ. Приемам мнение за кола единствено от хора които са ги взели и нови и са ги карали само те. Айде със здраве и безаварийно по празниците
  • #24
    15 rate up comment 4 rate down comment
    груди ( преди 12 години )
    Съгласен съм с колегите от предните постове. Няма толкова алчна, нагла, лицемерна и льжлива фирмичка, като VAG. Никога няма да се уморя да го повтарям и искам да отворя очите на колкото се може повече хора. Този тумор в автоиндустрията трябва да се изреже хладнокръвно, из корен и повече никога да не се допуска тази гавра с автомобилите! Алчни, гнусни, розови прасета!