IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW не се отказва от M8

Карбоновата суперкола ще получи туин-турбо V8 с 600 к.с.

BMW не се отказва от M8

Компанията BMW не се е отказала от идеята си да построи нов спортен флагман - М8, за който се носят слухове от години. Това съобщи германското издание Autobild, което се позовава на свой източник от баварския концерн.
BMW не се отказва от M8
Според новата информация, моделът ще бъде построен на базата на хибридната спортна кола i8, която разчита на комбинация от бензинов двигател и електромотор с обща мощност 362 к.с. При М8 обаче агрегатът ще бъде бензинов би-турбо V8 с мощност от 600 к.с.

Благодарение на карбоновата си структура, заета от i8, теглото на бъдещата суперкола няма да превишава 1500 кг. Това ще позволи на BMW M8 да ускорява от 0 до 100 км/ч за само 3 секунди и да достига максимална скорост от 322 км/ч.

Появата на флагмана на баварците, поне според германските журналисти, трябва да се очаква през 2016 г.

Снимка: BMW

Тагове: BMW M8
0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Anonymous ( преди 12 години )
    Че земем една дузина!:)
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До гаражния майстор ( преди 12 години )
    Поне няма да Бърка Масло с Вода - БМВ, бе "майсторче"! ахахаха
  • #20
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    РАЗЛИКАТА:Появата на флагмана на баварците, поне според германските журналисти, трябва да се очаква през 2016 г., ще струва поне 200к.евро и ЩЕ ускорява (евентуално)за 3сек до 100.Нисан GT-R се продава от години на половин цена, че и по-малко, а Нисмо модификацията ускорява за 2.4сек!! СЕГА!
  • #19
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Неv ( преди 12 години )
    При "туин-турбо" , каквото ползват БМВ има малка и голяма турбина , съответно за ниски и високи обороти. При "би-турбото " има две еднакви турбини.Не че искам да изпъкна с някакви големи познания по Английйски език, но "туин" се превежда на български като близнак, а ти се мъчиш да ни убедиш, че са различни...Да не би да е обратното? :)
  • #18
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    Тц, това е разликата между паралално и серийно (също известно като каскадно) двойно турбо. А "би" и "туин" означават едно и също - двойно турбо, т.е. два турбокомпресора.
  • #17
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    до ЧичкатаПри "туин-турбо" , каквото ползват БМВ има малка и голяма турбина , съответно за ниски и високи обороти. При "би-турбото " има две еднакви турбини.
  • #16
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    И каква точно е разликата между туин-турбо и би-турбо, като и двете означават едно и също?
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    trb ( преди 12 години )
    Момичета, пак ли се скубете за автомобили в които никога няма да се возите дори?
  • #14
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ***, уточнете "туин -туро" или "би-турбо"? За вас , че няма разлика е ясно!
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    "Човече дай пак линк, че нищо не си вижда от клиповете, които си постнал."Линковете не излизат, но има няколко клипчета в съседната статия дето еС-класата станала кола на годината в китай.