IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Audi R8 минава на карбонова диета

Моделът ще бъде с около 60 кг по-лек от предшественика си

Новото Audi R8 минава на карбонова диета

Нови подробности за следващото поколение на суперколата Audi R8 бяха разкрити от шефа на отдела за изследвания и нови разработки на компанията Улрих Хакенберг.
Новото Audi R8 минава на карбонова „диета”
По време на автосалона в Лос Анджелис топ-мениджърът разкри пред журналисти от изданието Motor Trend, че новото R8 ще бъде с близо 60 кг. по-леко от предшественика си (на снимката). Намаляването на масата на модела ще се осъществи благодарение на широкото използване в конструкцията на карбонови нишки. По-рано се твърдеше, че конструкцията ще бъде предимно от алуминий.

Хакенберг допълни, че машината ще раздели голяма част от компонентите с приемника на Lamborghini Gallardo, но побърза да уточни, че въпреки това двата автомобила ще бъдат съвсем различни като характер.

Запитан за агрегатите, на които ще разчита новото Audi R8, Хакенберг категорично отказа да отговори. Според слуховете, моделът ще излезе на пазара с 4.2-литров V8 с мощност 450 к.с. и с 5.2-литров V10 с мощност 570 к.с. И двата двигателя ще се купилират със 7-степенна роботизирана трансмисия S-tronic с двойно сцепление.

Производството на 2-ото поколение на модела ще стартира догодина в новото предприятие на Audi -  Böllinger Höfe. На пазара следващото R8 ще се появи през лятото.

Снимка: Audi

Тагове: Audi R8
0 от 500
  • #22
    23 rate up comment 7 rate down comment
    jok ( преди 12 години )
    Дано по-мощния модел да бъде с 4.0 битурбо-то на рс6.
  • #21
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Volanadjia ( преди 12 години )
    Китайците отдавна работят с Европа по отношение на автомобилостроенето и с Русия в авиацията, така че VW Group, BMW Gmbh и тн. не ги мисли на китайският пазар. Просто този пазар тепърва се развива.
  • #20
    20 rate up comment 6 rate down comment
    до жабчето италианец ( преди 12 години )
    Дори американците от Ford разбраха кой е основният пазар за американската фирма и прекръстиха Eкскорт а си :"На основния си пазар - в Китай, моделът ще се продава като Yachiti" Факт,жабче,*** факт
  • #19
    20 rate up comment 7 rate down comment
    до Италианеца ( преди 12 години )
    Европа винаги ще бъде доминантен пазар за автомобилните конструктори. А N1 не е нито САЩ,още по-малко Лат.Америка, а Китай,жабче със спагети.
  • #18
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ама ти вярно си го повтаряш през 5 мин. - да не го забравиш ли ? :)
  • #17
    24 rate up comment 11 rate down comment
    NIAMA DA ZABRAVIM ( преди 12 години )
    GOLF N1 v Iaponia
  • #16
    21 rate up comment 7 rate down comment
    до дошето ( преди 12 години )
    *** както ги знаеш са в ТОТАЛНА кризаl даже искаха да обевят ФАЛИТ....пиши ги бегали скоро време испансикте сглобки с мощни двигатели
  • #15
    21 rate up comment 7 rate down comment
    маууууу ( преди 12 години )
    ГТР е масова кола няма нищо общо с тия карбони и скъпи работи а тва поршето дето скъсвало Нисан е само с три пъти по скъп от него..първо тука пише за инголщад много ми харесва името на града...инак КУАТРО през83 84 стана два пъти шампион с ВАЛТЕР РЬОЛ..ама тва не го знаеш щото си бил в ТАШКЕНТ
  • #14
    24 rate up comment 11 rate down comment
    до мяу ( преди 12 години )
    Мяу е само в главата ти! "Този толуп" размазва любилия ти Nisan GT-R във всички официални състезания,където участват заедно,при това са в един състезателен клас: LMS.ALMS,WEC Ти можеш само да измяукаш по форума, но фактите са срещу теб. Както винаги,Дошо.
  • #13
    21 rate up comment 9 rate down comment
    чети,бе,а ( преди 12 години )
    не реагирай първосигнално! Къде съм ти казал,че Alfa и Lancia са във VW Group? Ясно съм написал, че от проблемните деца на италианското автомодилостроене и производство на мотоциклети:Ducati,Lamborghini,Alfa и Lancia,не всички имаха късмета да бъдат купени спасени от VW Group. А кои са спасените,щом като Lamborghini продава ,дори при положение,че генерира загуби и представя нови модели, и кои не, а само им лепят емблемите върху х'американските ***, ти ще кажеш,Дошко!