IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai представи новия Genesis

Моделът пристига с избор от 4 двигателя и система AWD

Hyundai представи новия Genesis

Премиерата на новото поколение Hyundai Genesis се състоя днес в Сеул, Южна Корея. На снимките е версията за местния пазар, а европейската модификация, която ще получи съвсем леки промени, ще бъде разкрита през март в Женева.
Hyundai представи новия Genesis
Второто поколение на Hyundai Genesis разчита на новия дизайнерски език на марката, наречен "Флуидна скулптура". Впечатление правят късите надвеси, шестоъгълната решетка на радиатора, хромираните елементи, челните HID светлини и новите задни стопове, които са оборудвани с LED технология.

Пълна промяна е претърпяла и кабината на Genesis. Новият модел има по-луксозен и по-изчистен интериор, който е оборудван с по-качествени материали, сочи информацията от Hyundai. В резултат от промените местата за съхранение на малки предмети в купето вече предлагат общ обем от 26.9 литра (едва 3.7 литра при стария модел).

Пространството за пътниците също е увеличено, като габаритите на колата вече достигат 4990 мм дължина, 1890 мм широчина и 1480 мм височина. Междуосието е разпънато до цели 3010 мм, а надвесите отпред и отзад са съответно 845 и 1135 мм.
Hyundai представи новия Genesis
Стандартното задвижване на новото поколение Hyundai Genesis е към задните колела, но като опция се предлага новата фирмена система за задвижване към двата моста Hyundai Traction (HTRAC). Тя се управлява по електронен път, като в зависимост от стила на шофиране и пътната обстановка, електрониката й е способна за част от секундата да прехвърля въртящия момент от едната ос на другата.

Що се отнася до задвижващите агрегати, те ще бъдат различни за различните пазари. Представеният в Сеул модел предлага избор от четири бензинови двигателя. Базов е V6 с обем 3.0 литра и мощност 257 к.с. Следващи в гамата са 3.3-литров V6 с 282 к.с. и 3.8-литров V6 с 315 к.с. Върховият модел се оборудва с 5.0-литров V8, при който мощността достига 425 к.с.

Динамичните показатели на базовия мотор са: ускорение 0-100 км/час за 8.6 сек и максимална скорост 230 км/час. При 3.3-литровия V6 дисциплината 0-100 км/час отнема 7.2 сек., а при 3.8-литровия V6 - 6.5 сек. Максималната скорост при тези модели е 240 км/час. Топ версията постига същата скорост, като може да ускори от място до 100 км/час за 5.4 сек.

Всички двигатели са модернизирани, като демонстрират подобрени динамика и разход на гориво. Предлаганата трансмисия е автоматична с 8 степени. За Европа се очаква и дизелово предложение.
Hyundai представи новия Genesis
Моделът е построен на нова платформа, като около 50% от конструкцията му е изградена от високоякостна стомана. Добавени са също така нови системи за активна безопасност, сред които асистент за поддържане на правилната лента на движение, система, която предупреждава за опасности при движение на заден ход, умен парктроник, активен автопилот и др.

В официалното съобщение до медиите липсва информация за цените на модела. Пояснява се обаче, че само за ден в Hyundai са получили над 3500 поръчки за новия Genesis. Плановете на компанията предвиждат през следващата година да бъдат реализирани 62 000 бройки от модела на световните пазари. 

Снимки: Hyundai

0 от 500
  • #21
    38 rate up comment 16 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Тая кола ще пречупи пръчките на БМВ !!!
  • #20
    38 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Super !!!
  • #19
    51 rate up comment 3 rate down comment
    !??!?! ( преди 10 години )
    Тия от *** пак "избиха рибата":"Пълна промяна е претърпяла и кабината ..." За трактор ли става дума , за комбайн или за камион??!?!?
  • #18
    53 rate up comment 2 rate down comment
    заключение ( преди 10 години )
    Е що плюете толкова? Сигурен съм че всички плюещи са с телефони Самсунг или ЛГ. Телевизори и техника от Корея . Като правят убийствено добри такива , що да не почнат и коли да правят и ние да ги купуваме ? Какво губим ? Потребителя само може да спечели , да му мислят компаниите дето ще загубят !Мен ме боли щепсела ,просто искам добър краен продукт какъвто и да е той.
  • #17
    43 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Фарове на Мерцедес, решетка микс от Мерцедес и Ауди, Линия на страничните прозорци и покрива- Ауди А7, линия на вратите с изявен ръб минаващ през дръжките - БМВ, емблеми от Бентли, вече не ми се пише...
  • #16
    39 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кодошо, те са специалисти по много неща, а не само като ФВ в помпа-дюзата
  • #15
    46 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вярно е че колата е сбирщайн, ама няма да я върна :)
  • #14
    44 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Казват ,че китайците крадат?!?!?! Това ако не знаеш ,че е Хундай ще се чудиш , Ауди ли е Бмв ли МЕрц? Леко на Мазда и Пежо 508. Никаква идентичност което е много лошо след като претендират с тази кола да са в премиум клас рамо до рамо с Ауди, БМВ , Мерц.
  • #13
    47 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Предница на Мерцедес,странична линия на 5та серия ГТ- добре се е получило но богатите мразят ФЕЙК.....а това си е Фейк от всякъде.
  • #12
    36 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В анфас приличат наистина на БМВ