IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Премиера за обновения Lexus CT 200h

Модернизацията обхваща почти всички елементи на колата

Премиера за обновения Lexus CT 200h

Lexus избра международно автомобилно изложение в Гуангжоу, Китай, за да представи обновената версия на своя най-компактен модел CT 200h. Той е преминал през редица подобрения, като ще се появи на европейския пазар през първото тримесечие на 2014 година.
Премиера за обновения Lexus CT 200h
Новият CT200h е получил леки промени в дизайна, които са в стила на най-новите модели на марката. Така например решетката на радиатора, която има вретеновидна форма, вече се състои от един елемент и разполага с богато количество хром. Тя е разположена по-ниско, като подчертава по-ниския профил и по-широката следа на CT 200h. Разработени са също така нови 16“ и 17“ алуминиеви колела с 10 спици и нова антена с форма на перка на акула. Моделът е получил и нова задна броня с характерни стопове с L-форма, както и боядисан в черно дифузьор.
Премиера за обновения Lexus CT 200h
Интериорът на новия Lexus CT 200h е значително подобрен с цел повече комфорт, повече оборудване и подобрено качество, споделят производителите. Нов е воланът, който е заимстван от този в новия IS, а приборното табло Optitron вече се предлага с вграден 4.2“ TFT екран, който може да бъде свързан с мултимедийната система и да се управлява чрез бутоните на волана. Централният TFT дисплей пък се управлява от второ поколение на системата Remote Touch. Той е част от мултимедийната навигационна система на Lexus, работеща и с гласови команди.

Любопитно нововъведение са говорителите от бамбук на аудиосистемата в колата, които се използват за първи път в автомобилната индустрия. Фибри от бамбук, растителен опал и въглен се съчетават в специална отливка, за да създадат най-тънката диафрагма на високоговорител в индустрията. Тази технология гарантира забележително подобрено качество на звука, поясняват японците.
Премиера за обновения Lexus CT 200h
Обновеният Lexus CT 200h продължава да разчита на познатия хибриден агрегат, който съчетава 1.8-литров бензинов двигател, електромотор и литиево-йонни батерии. Мощността му е 136 к.с. и 207 Нм. Моторът не е станал по-мощен, но сега изразходва още по-малко гориво - 5.5 литра на 100 км. при смесен цикъл. Емисиите за моделите с 16“ колела са намалени с 6 г/км от 94 на 88 г/км, а за моделите с 15“ колела са намалени с 5 г/км, от 87 на 82 г/км.

Подобрения са правени и по каросерията, която вече се отличава с повишена твърдост. Нови са също така настройките на окачването, а подобрената аеродинамика редуцира нивата на шум и вибрации. Здравината на каросерията е увеличена благодарение на използваната нова технология на едновременно лазерно заваряване и залепване в съчетание с допълнително точково заваряване.

Важна промяна е претърпяла и скоростната кутия на хибридната система, която вече разполага с ревизиран софтуер, благодарение на който осигурява по-линейно и плавно повишаване на оборотите, съобразено с увеличаването на скоростта и доближава усещането до това на конвенционалните автоматични трансмисии.

Обновеният Lexus CT 200h, който ще се предлага и със опционалния F SPORT пакет, ще бъде наличен на пазара в Европа през първото тримесечие на 2014 година.

Снимки: Lexus


Тагове: lexus ct 200h
0 от 500
  • #4
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Хибридният ( преди 12 години )
    3.5 e разходът, не 5.5. Това е лидерът в класа по ефективност/ниски емисии.
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Toni ( преди 12 години )
    Wane, спортния пакет е с такава решетка, нормалния си е с друга - по-изчистена и по-издържана според мен.
  • #2
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Batko ( преди 12 години )
    Дано да не е като предния модел, скъп, неадекватен и непрактичен Приус. Щото в сравнение със Приуса губеше по точки от всякъде...
  • #1
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Wane ( преди 12 години )
    Не ми харесва този фейс-лифт. Честно казано не знам каква им е таргет групата за този модел, но за мен лично предницата е безумна с новата решетка. Не бих карал подобно изглеждаща кола. Иначе интериорът е приятен, той си беше ок и преди промените.