fallback

VTEC Turbo за Civic Type R

Новите турбо двигатели на Honda са с обем 1.0, 1.5 и 2.0 литра

fallback
  • #38
    нисански ( преди 11 години )
    квой и обеснявате на простаците НАЦИ им викат по чуждестранните форуми особенно ако са вагещайн....та НАЦИ е нацист щом е германско мре..друга няма за тях.добре че е меркел да и бутне на вагещайн финансова помощ щото закъсваха с нискбоклучивите си масовки еднодневки...OДА ПАДНЕ 30 ПРОЦЕНТОВОТО МИТО ЗА ЕВРОПА НА ЯПОНСКИ КОЛИ И ЩЕ СТАНЕ ГОЛЯМ СМЯХ
  • #37
    A3 ( преди 11 години )
    Toq gloknik s twa turbo 6te trqbwa da se smeni turbinata na max 25 000 km.A ina4e nesumneno 6te e umrql kon,s woziq na karuca,plastmasa ot zrun4o i wiziq na nastupana jaba.A da,i razhod pone 45/100 :)
  • #36
    Анонимен ( преди 11 години )
    Така е, на Хондите им трябва само навременна смяна на консумативите за да ти служат вярно и най-вече маслото.Кво му разправяш на ***, той по-далеч от това, което му е разправял баща му не ще и да чуе, камо ли да се докосне.
  • #35
    Анонимен ( преди 11 години )
    Стига сте дрънкали глупости! Най-важното е да стигнеш там за където си тръгнал,а не да спиш по пътищата т.е. надеждността на двигателя..., а като става въпрос за надеждност Хонда двигателите са на светлинни години пред останалите. Кел файда като колата ми е пълна с всевъзможни екстри(глупости) ако стои на едно място,заради повреден двигател, а навън е -10 C.
  • #34
    Анонимен ( преди 11 години )
    Все съм виждал неуки и прости заядливи ***,но такива прости парчета като във този форум не можеш да намериш никъде.По надолу съм ви превел статията кой е измислил VTEC.Който е грамотен да чете и да се учи.
  • #33
    RRE ( преди 11 години )
    Demek i poresche sa kopirali ot NONDA. Muhahahahahahahhaa Za tova kazah,4e avtomobilnite tehnologii idvat ot Japan.
  • #32
    Анонимен ( преди 11 години )
    VTEC ( Variable Valve Timing и асансьор Electronic Control ) е Газоразпределителен механизъм система, разработена от Honda за подобряване на обемната ефективност на четиритактов двигател с вътрешно горене . The VTEC система използва два разпределителни профили и хидравлично избира между профилите. Той е изобретен от Honda инженер Икуо Kajitani , [ 1 ] [ 2 ] и е първата по рода си система. [ редактиране ] Различни видове променливо газоразпределение и лифтови съоръжения за контрол също са били произведени от други производители ( MIVEC от Mitsubishi , AVCS от Subaru , VVT-i/VVTL-i от Toyota , VANOS от BMW , VarioCam Plus от Porsche , NeoVVL от Nissan и др.)
  • #31
    RRE ( преди 11 години )
    Iaponskite firmi sa ot predi voinata , na sashtite godini kato folksvagen. Ia si proveri informaciata.Dnes se proiuzvejdat hibridi, vodorodni koli- vse ot iaponcite.Germancite si proizvejdat starite tehnologii ot predi voinata muhahahahahahaha,ama tova i rusnacite go mogat,no visokite avtomobilni tehnologii idvat ot Japan.
  • #30
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мале мале това се казва заблуден фен в момента японските. Какъв в-тек ми тек са измисли като те честват тая година 65 годишнина ли какво беше. Половината работи които се внедряват в автомобилите са измислени през войната. Германци и руснаци. Японците тогава не са знаели че съществуват такива работи. И какво подскачате всички. Чакайте да врътне обиколката да видим ще бие ли мегана с колко или няма да го бие
  • #29
    speedart ( преди 11 години )
    ха ха ха кой капитулира..Германия и Японоя са били съюзници през втората световна война...
fallback
Последни