fallback
Коментари ( 108 )
Напиши коментар
-
#108
Прочетох го..., смях се от сърце :)))Мерси за линка!
-
#107
Мерси :)Дано има кой да ги прочете :)А аз току що попаднах на това четиво - http://***.dnes.bg/blogini/2013/09/30/bylgarskite-mi-kvartiranti-i-delata-im-v-angliia.201084,2 ...малко дълго е, но се смях със сълзи...То пък и за Ауди стана дума в него:) Поздрави на блогъра :)
-
#106
Добри анализи даваш, допадат ми.Поздрави:)
-
#105
Силните немски фирми (и изобщо европейски) са на по 120-70 години.Най-голям напредък бележат след 2-та световна война. Едно от наказанията на Германия е да пише видно на всяка стока "Made in Germany"(за да не се купува). Обратния ефект след 10-тина години е че това става символ за качество. Уникален прецедент в света. В момента обаче вече не е така, в момента човешката суета е на невидима висота. Богатите нации са прекалено богати, бедните прекалено бедни...сещайте се от историята :) РЕВОЛЮЦИЯ:)
-
#104
Самите немци бяха номинирали шведска фирма, казваха ТРЯБВА да купувате само от там...И така нататък. Налагало ми се е да внасям машини, след дълго проучване са японски (смазаха по надеждност във времето немския и италиански аналог, който бе 30 % по-скъп, и на всичкото отгоре КРАДЕНИ 2 от основните технологии от японската фирма). Точно в този случай обаче италиянците продават брутално повече от японците по света. Просто е факт. Така че за мен бизнеса отдавана е започнал да се преразпределя....
-
#103
и така може до безкрай..1.Преди години трябваше да купувам за фирмата транспортна организация за производство на панталони. Консултирах се-извода бе, немци и японци са много добри, но си вземи от ЕТОН Швеция, защото те са най-добри. Купуваш и забравяш. При немците и японците - механиката е консуматив и то скъп. По шведската линия не се сменя нищо. Износващите се детайли не са от метал, почти необслужваеми са.2.За немска фирма в тежко машиностроене трябваше да купуваме специални стомани...
-
#102
Ще стане така, че в Китай и Индия ще се произвежда почти всичко, а Европа ще заложи на бутиковото, от което следва , че безработицата постепенно ще се вдига..., нищо добро не ни чака
-
#101
много може да се изпише...Присъствал съм на одит на Ауди за части от двигател за последното А 6 (тогава бе прототип), произвеждани от френска фирма. В същия ден имаше одит и от СААБ. От Ауди не искаха да приемат по-висока цена за отливката, защото пещите трябва да се загреят с още 100 градуса. Искаха да е евтино! В същото време СААБ казаха, ако искате загрявайте с още 100, не ни интересува, искаме качество. Затова сега едните продават та се късат, а другите ги няма! Добър марж=оцеляване...
-
#100
та, предствете си след 10 години...??? За да оцелят, най-вероятно и немци и японци ще произвеждат там (те хитреците няма да загубят пари). Преди 12-13 години един немец ми казваше...спокойно, нека Китай шие парцали, а ние им продаваме самолети. Само че в момента Китай продава самолети, пътнически. Факт..Така че не знам кой какво, ама моето мнение е че бизнеса се пренарежда в света, и скоро други ще са силни. Европа отново е стара и разлагаща се и не знам кои нови светове ще трябва да завоюва пак
-
#99
Не се стискай, добра информация даваш- сбита, стегната... :)
1 - 10 от 108
първа < 1 2 3 4 > последна