fallback
Коментари ( 108 )
Напиши коментар
-
#98
това обаче, което рядко се споменава...Никой не обръща внимание на Китай или го пренебрегва. А не трябва. Наполеон оше е казал-в момента дракона спи, когато се събуди ще има земетресение. Китай има поне 54 фирми, сглобяващи автомобили. В момента са зле. НО - купиха правата на предпоследния СААБ 9-5. Сещате ли се защо?? Купиха ВОЛВО. А защо ли? Първите им реплики са отщайващо зле (9-5 на краш теста е най-сигурен в класа си, а китайския се мачка до 2-ия ред седалки). Да, ама те тея дребните крадат
-
#97
:) Абе днес ми е ден за писане явно..Не ми се дават много примери, защото повечето няма да повярват, а и няма файда...Но за мен извода е един в автомобилостроенето - немците са масовка (дори и обвита в лукс), шведи и британци - индивидуалисти (затова и фалират), японците гледат глобално на света и продават абсолютно навсякъде (от там по-масови, изчистени модели), не изпадат в краен лукс (не навсякъде има кой да им го плати), иновативни са, учат се бързо (разбира се и от германците)..Има и още ..
-
#96
Що край..., продължи си, не пишеш лошо :)
-
#95
Май се олях, ама....като запаля..Така че - всяка жаба трябва да си знае гьола. Наша приказка, ама не я спазваме...Затова, вместо да плюем хубавото, да възхваляваме чуждото, защо не се замислим за нашето. Факт е, че нито на немците, нити японците, корейците и прочие някой им е дал бизнеса с коли. ТЕ самите са го развили и се борят ЗВЕРСКИ да оцелеят. А ние ги плюем. Глобалната конкренция смъква качвството-факт! И всеки се бори срещу германците, защото са много силни! Но не единствени. КРАЙ!
-
#94
И за да спра, ще напиша само още:Факт е че е престижно да се карат скъпте немски лимузини в цял свят! Безспорен! Парадокса е, че в нашите ширини също се карат - само че Бай *** не го заслужава, не е дорасъл, няма това ниво и статут! Има пари, изкарани на чужд гръб. Това е ЖАЛКО!!! И ние сами трябва да го осмислим. Имам познат с милионен годишен бизнес, немец. Кара Е-класа. На мен ми каза - "о, аз нямам право да карам S-класа, не съм дорасъл и не е за моето социално положение"...Замислете се..
-
#93
четете и се образовайте. Европа е много малка част от света. Германците са уникална нация, но не е единствена. Световните пазари се владеят от други. Факт. Факт е обаче, че немците имат страхотни продажбени похвати, супер маркетинг и стратегии за продажба. Целят точно масовото. Конглокират се помежду си (Ауди, БМВ, Мерцедес), но с ясната мисъл че е ВАЖНО да се продава немскто!!!Всеки иска пазара на щатите, Азия, Африка дори, че и Австралия. Германците са СЛАБИ там. Информирайте се...
-
#92
И все пак...Немците са уникални, много добри, факт. Колите им са хубави, мощни, често и много луксозни. НО, политиката за ремонт, резервни части, ремонтопригоденост е по-еврейска от евреите!!! Баджанака ми в САЩ има Пасат CC на 4 години и го сменя, защото "постоянно има дребни дразнещи проблеми". Иначе супер си харесва колата!! Преди имаше Тойота и често си я правеше сам с баща си!Мога да давам доста примери от опита си, но няма смисъл. Не сме дорасли, като нация. Но, мили хора, четете и ....
-
#91
Всичко това са думи на немските ми колеги...И за да не стана досаден...Само няколко примера:1. Работих за хора, които внесоха 2-та S65 AMG в БГ. На 18 0000 счупи скоростна кутия, на 22-23000 климатроника бъркаше зоните, топло и студено. За първите 7 месеца, колата беше над 15 пъти в сервиз, МЪКИиии.2. Имах шеф холандец с МЛ270. 3 години от нов - 57 посещения в сервиз. Малки и досадни проблеми и 2-3 по-сериозни. Сега има ВОЛВО ХС90 - 4 години - само обслужване. Жена му Витара, сестра му- CR-V
-
#90
И още...БМВ и в момента слагат един и същи евтин крепеж в кормилната урдеба от 1 до 7 серия. Последно го смениха за новите си прототипи с още по-евтин и лош.2. За ралика от "големите" германци, Пежо търсеха иновации, ФОРД използваше и използва стари и доказани технологии, ХОНДА се беше доверила само на една дръжка за сивик. СААБ през всичките си години на производство е давала само 1 ключалка заден капак, понеже немската фирма не е успявала да постигне желаното качество!!!
-
#89
Продължавам..Аз лично съм работил във фирма, производител на части за автомобили. Немска. Най-голямата в света в областта си. Крепежи, затварящи механизми, ключалки, дръжки и прочие.Факти от опита ми по време на обучение в немската фабрика:1. Колегите потвърдиха че ФВ-групата е измислила програмираните проблеми още през 80-тте, т.е. кое кога да се счупи. Оттам се взема достатъчно евтин и скапан материал (пластмаса, метал и прочие). Мерцедес не отстъпват, само че се усещат по-късно.
11 - 20 от 108
първа < 1 2 3 4 5 > последна