Американските анализатори от Strategic Vision представиха своя ежегоден „индекс на стойността” TVI (Total Value Index) на автомобилните марки. През тази година победител в класацията е Hyundai със своя седан Equus.
Hyundai Equus 2014. Снимка: Hyundai
За определяне на класацията компанията е провела допитване сред 45 952 купувачи на нови автомобили, като е отчела няколко параметра в две направления. Първото от тях е свързано с очакванията на клиентите непосредствено преди покупката – размер на първоначалната вноска, срок на гаранционното обслужване, размер на вноските и застраховката. Във второто влизат очакванията по време на експлоатацията – надеждност, остатъчна стойност при препродажба, икономия на гориво, и т.н.
Както отбелязва Strategic Vision, за първи път от 18 години най-висок резултат в рейтинга TVI е събрала Hyundai с нейния модел Equus. Той не само е победител в сегмента на луксозните модели, но е събрал и най-голям брой точки сред всички автомобили, участвали в класацията.
Победителите в отделните класове (в края са събраните точки):