IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi противопостави Sport Quattro и S3

1983 г. срещу 2013 г. (Видео)

Audi противопостави Sport Quattro и S3

Германската компания Audi представи промо клип, в който противопоставя два спортни автомобила, построени през период от 30 години - Sport Quattro и S3.

Става дума за рали надпревара на макадам, някъде из Италия. Поне на хартия двата автомобила изглеждат много близки като характеристики. Произведеният през 1983 година Sport Quattro има 6 к.с. повече от младока S3, който се появи през тази година. Зад волната на култовото Audi е Стиг Бломквист, докато S3 е поверено на Херман Мюлер.

Кой от двата модела е по-бърз в този старт, вижте във видеото. Ние ще припомним набързо, че Audi S3 се задвижва от 2.0-литров TFSI двигател с мощност 300 к.с. и 380 Нм. Трансмисията е S tronic, а задвижването - quattro. Тази комбинация позволява ускорение от място до 100 км/час за 5.1 секунди и максимална скорост 250 км/час.

При Audi Sport Quattro мощността е 306 к.с. и 350 Нм въртящ момент, генерирани от 5-цилиндров мотор с обем 2.2 литра. Задвижването е към четирите колела - quattro, а трансмисията има пет предавки и е механична. Ускорението от място до 100 км/час отнема под 5 секунди.



Видео: YouTube

Тагове: vs Audi S3 Audi Sport Quattro
0 от 500
  • #18
    9 rate up comment 2 rate down comment
    дизайнер ( преди 12 години )
    Suzuki и дизайн!?
  • #17
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Единствената причина да не се карат масово италианки са пословиците и фолклора за тях. Не виждам с какво една Алфа или Фиат е по-чуплива от един Опел, VW, Тойота или Форд.
  • #16
    9 rate up comment 6 rate down comment
    до Дошо ( преди 12 години )
    "Аз се интересувам от Honda.."E,тогава знаеш,че нито преди 30 години са имали автомобил като Audi Sport Quatrro,нито сега имат подобен на Audi S3.
  • #15
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Като дизайн най-хубави са италианските, следвани от френските. Немските и Тойота са на последните места по дизайн, като някои японски като Хонда, Сузуки и Субару правят и красиви коли.
  • #14
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    На клипа виждам само 2 германски кофи, които бързат към сервиза за смямна на турбо, ск и глава муахахахахаха - за такъв терен си има СУБАРУ - оригиналът, а не жалкото германо-китайско трошливо менте!!!
  • #13
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не ще си купя нещо малко и френско или италианско. Какво да правя като японските марки не предлагат малки дизелови автоматици?
  • #12
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Гледам ви и ви се смея какви коне с капаци сте редовните коментиращи. Аз не робувам на марки като вас. Бих купил както японска, така и италианска, френска, немска, американска. Доста сте ограничени. Лоша кола няма!
  • #11
    7 rate up comment 5 rate down comment
    ДО ВАНКО ( преди 12 години )
    абе, въобще не схващаш ,че просто съвременните коли стават масовки за ден два дoкото пуснат нещо уж по добро ама на всяка година....А това което незнаеш в рали спорта никой не иска да е първи да чисти пътя ...демек първото ауди просто изчисти пътя и пак показа по добъро време
  • #10
    13 rate up comment 4 rate down comment
    VANKO ( преди 12 години )
    Съвременния автомобил има и други изисквания1еко норми2комфорт3нисък разходтака нека пак да сравним
  • #9
    23 rate up comment 9 rate down comment
    hawkeye ( преди 12 години )
    При равни други условия този клип показва, че от иновации няма кой знае каква файда. Първо аудито от 1983 изглежда като автомобил с изчистен дизайн за разлика от модела 2013, който има вид на сапунерка с диоди. Второ окачването и двигателя на колата от 1983 не отстъпват на тези при модела 2013. Извода иновациите са само в светлинките от диод и наблъскването на автомобила с електроника, която сдава багажа на 5 година. Все пак днес колите са като гсм-те бързо омръзват и искаш да ги смениш.