IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Tiguan ще е готов през 2015 г.

Моделът ще получи двигателите на Golf VII и 10-степенна DSG трансмисия

Новият Tiguan ще е готов през 2015 г.

След 2 години концернът Volkswagen ще пусне в серийно производство второто поколение на кросовъра Tiguan. Това твърди изданието AutoExpress, което публикува и спекулативно изображение на модела.
Новият Tiguan ще е готов през 2015 г.
Volkswagen Tiguan New ще бъде построен на модулната платформа MQB, която бе използвана за новите Volkswagen Golf, Audi A3, Skoda Octavia и SEAT Leon. Тя ще позволи кросовърът да нарасне на размери и вместителност, но същевременно да бъде по-лек от сегашната генерация.

Очаква се моделът бъде по-дълъг от 4500 мм, а разстоянието му между двете оси да достигне около 2700 мм. Багажникът на 5-местния автомобил ще има обем от над 470 литра, докато общото му тегло ще бъде под 1500 кг.
Новият Tiguan ще е готов през 2015 г.
Според информацията новият Tiguan ще заеме двигателите си от новото поколение на Volkswagen Golf. Това да бензинови мотори с обем 1.2, 1.4 и 2.0 литра, както и дизели – 1.6 и 2.0 литра. Кросовърът ще пести гориво благодарение на системата Stop&Start. А на по-късен етап ще излезе и хибридна версия с възможност за зареждане от електропроводимата мрежа. Тя ще харчи 3 л/100 км.

Бъдещите собственици на модела ще могат да избират между механична скоростна кутия и новата 10-степенна роботизирана трансмисия DSG с двойно сцепление. Базовата версия ще бъде с предно предаване, а като опция ще се предлага система за задвижване на 4-те колела Haldex от пето поколение.

Снимки: AutoExpress

Тагове: volkswagen tiguan
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Copy/Paste ot Dacia Duster. Tiguan e evtina imitacia na originala Toyota Rav4.
  • #13
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ще изчакам да изкарат с 15 скорости и ще си го купя!
  • #12
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Като чуя Дас Ауто по някоя реклама и направо ме втриса и ими се доповръщва.Пък после ако следва и Опел дие либнмнмн(нещо си) ауто ....абе незнам не мога да го опиша дее*а и германските пумии
  • #11
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Веуика марка!
  • #10
    4 rate up comment 6 rate down comment
    пора ( преди 10 години )
    Не знам защо такситата са ви критерии за добра кола - те са критерий само и единствено за кола с ниски разходи, което не включва демараж, мощ, лукс, удобство и т.н. - това да гледаш какво карат те е нереално!!
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма нужда..
  • #8
    7 rate up comment 4 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    egati durveniq design!!! da jivee 3tiq raih!unificirani modeli, kato v uniformi...samo slojete 1 golf do nego i tursete razlikite, osven prosveta...
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    до Чичето ( преди 10 години )
    Добър пример - такситата!!! Те винаги са предпочитали подобни суперавтомобили като-Kia,Hyundai,Prius, а по едно време N1 беше Tico!
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Чиче, ( преди 10 години )
    привилегиите на ниските данъци не правят един автомобил добър, а само изгоден. НЕИЗГОДНИ са:Ferrari,Maserati,Bentley,Aston Martin,Porsche,Mercedes,BMW,Audi,Lamborghini, а най-неизгодни са Bugatti,Koenigsegg,Pagani и т.н.Ама откъде чиченце като теб да знае тези неща?Между другото и стрина ти Пена е по-изгодна от Наоми или Хайди,ама не въздишаш по нея,нали?
  • #5
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Само че колко му е разхода на магистрала с 90 км/ч карайки след тировете за по-малко драг не е особено важна величина. По-важен е колко ще му е средния разход през целия живот, а той едва ли ще падне под 5/100 при положение че на градски 8-9/100 не му мърда. А Приуса е с десетки пъти по-ниски емисии и експлоатационни разходи. Не лсучайно масово такситата е Европа минават на Приус.