IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Три нови модела се наредиха сред най-сигурните

Volvo XC90, Subaru XV и Subaru Impreza преминаха през новите тестове на IIHS

Три нови модела се наредиха сред най-сигурните

Три нови модела се наредиха сред най-сигурните
Нови три модела преминаха през краш изпитанията на американския застрахователен институт за пътна безопасност (IIHS). Това са Volvo XC90, Subaru XV и Subaru Impreza, които калкулираха максимален резултат и получиха отличието Top Safety Pick +.

Това отличие се дава единствено на автомобилите, които успят да преминат през всички изпитания - челен сблъсък, преобръщане и челен сблъсък с малко покритие. Трите возила не само преминават успешно през тестовете, а показват минимални наранявания по манекените, играещи ролята на пътници в колата.

"Резултатите на трите модела са отлични. При реална ситуация на пътя, хората в купето биха били в състояние сами да напуснат колата", споделят специалистите.
Три нови модела се наредиха сред най-сигурните
Именно заради последния тест - челен сблъсък с малко покритие, краш тестовете на IIHS имат славата на най-строгите в света. Въпросният тест симулира сблъсък с дърво, като автомобилите се удрят във висока 1.5 метра преграда със скорост 64 км/ч (40 мили в час). Припокриването на зоната на водача е 25 %, като според IIHS ударът е извън местата на машината, които осигуряват поглъщане и разсейване на енергията при сблъсък. При стандартните изпитания припокриването е 40%.
Три нови модела се наредиха сред най-сигурните
Любопитен факт е, че въпреки преклонната си възраст Volvo XC90 успя да покрие нови изисквания на IIHS. Моделът е на пазара вече 10 години, като през следващата година трябва да видим неговия наследник. Subaru XV и Subaru Impreza от своята страна са получили конструктивни промени през годината, благодарение на които също покриват новите стандарти.

Още тестове на IIHS

Снимки: IIHS

Тагове: iihs
0 от 500
  • #12
    10 rate up comment 0 rate down comment
    V50 ( преди 10 години )
    Ако се загледате в клипчетата из youtube, ще видите как автомобилите на Волво се отместват встрани от преграта при сблъсъка.Точно това е целта на страничната колона, която отдавна се монтира отпред при автомобилите на марката.Така цялата кола се измества встрани и енергията, която се акумулира при сблъсъка е много по-малка.Докато при автомобили, като Ауди, БМВ, Мерцедес, Тойота и т.н. поемат този удар с рамата си и това води до изкривявания, които нараняват шофьора!!!
  • #11
    8 rate up comment 0 rate down comment
    V50 ( преди 10 години )
    При Волво имаме автомобил, който е на 10 години и въпреки всичко покрива напълно тестовете.Още от средата на 80-те години, хората в тази компания разработват тази защита в автомобилите си.Имат цял изследователски екип, който се занимава само с това - проучва последиците от най-различни катастрофи, след което се разработва максимално добро противодействие.Именно затова и аз избрах да карам Волво - всичко при тази марка е насочено към сигурността и здравето на пътниците!!!
  • #10
    10 rate up comment 0 rate down comment
    V50 ( преди 10 години )
    Волво винаги са мислели за сигурността на пътниците.Политиката им е да правят наистина сигурни автомобили, а не просто да минат тестовете.Хората в тази компания са обсебени от най-важното за пътуващите - сигурността им!!!Болшинството от компаниите просто искат да минат теста.Затова се правят конструктивни промени, както при Субару в случая.Сигурен съм, че на по-късен етап такива ще има и при Ауди, Мерцедес, БМВ, Тойота и много други, които се провалиха с гръм и трясък на този тест!
  • #9
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Volvo експерт ( преди 10 години )
    Нормално е 10-годишното XC90 да покрие тези изисквания. Все пак Волво притежава най-големия краш-център в света. Няма как да не са си направили сметка и за такъв тест още преди 10-тина години. Иначе се радвам за Субару, друга много готина марка.
  • #8
    11 rate up comment 2 rate down comment
    София-град ( преди 10 години )
    Subaru и Volvo, винаги доминират на тестовете. Toyota,Chevrolet и Hyndai се излагат здраво при IIHS.
  • #7
    10 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    Никой не ограничава производителите с тази цифра. Тя е актуалната за момента, а производителите, които имат собствени краш центрове могат да тестват с каквато си скорост искат. След като повечето производители не могат да покрият тази скорост, защо е нужна по-висока?Иначе да - това е американски тест, нормално с техните мерни единици да ни е странна скоростта.
  • #6
    11 rate up comment 2 rate down comment
    питанка ( преди 10 години )
    И аз да задам въпрос защо си толкова глупав?Прочети пак статията внимателно и може да си отговориш на част от въпростите.Колкото това да се завишава скоростта с 10 км/ч всяка година е пълна тъпотия.След 10 г. колко ще стане, а?Я смятай!Хората са взели средната скорост на болшинството автомобили.Вдяваш ли или по-подробно да ти го обясня!
  • #5
    19 rate up comment 0 rate down comment
    anonymous ( преди 10 години )
    Еми примерно щото (те даже са го написали) това са 40 мили/ч. А познай защо изпитването е в американски мерни единици.
  • #4
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    защо има стандарт 64км.ч.? Разбирам да е 60км. или 70км., но 64км.ч. е някакво много странно число. И защо трябва да се ограничават производителите с тази цифра. Логично би било на всеки 10г. примерно да се завишава с 10км. скороста. Все пак технологиите се развиват и би трябвало да се завишават границите на изискванията. Производителите са си спокойни с тези 64км. и не се занимават с това да повишават безопастността.
  • #3
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Изчакай RRE да се наспи и ще ти каже неговата джипка тата колко е безопасна. Като 10 годишно волво, може и малко отгоре.