IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz се връща към редовите 6-цилиндрови мотори

Двигателите ще се появят при следваща E-Class през 2016 г.

Mercedes-Benz се връща към редовите 6-цилиндрови мотори

Mercedes-Benz разработва нови 6-цилиндрови редови мотори, които отсъстват от гамата на компанията от 90-те години на миналия век. Агрегатите ще бъдат създадени за новата платформа на производителя от Щутгарт и ще дебютират при следващото поколение на E-class, посочва Autocar.
Mercedes-Benz се връща към редовите 6-цилиндрови мотори
Настоящата E-class. Снимка: Mercedes

Пускането на модела, който засега носи кодовото название W213, трябва да бъде факт през 2016 г. Освен с новите 6-цилиндрови мотори, той ще бъде оборудван и със също напълно нови 4-цилиндрови агрегати. Всички те ще бъдат достъпни и за следващата генерация на C-Class, чието излизане е планирано за 2017 г.

Любопитното е, че този модел ще се предлага и с напълно нов 1.2-литров двигател с 3 цилиндъра, като по този начин в Mercedes-Benz ще се опитат да отговарят на всички претенции на своите клиенти и най-вече на тези, които предпочитат екологичните мотори.

Освен това в компанията смятат да оборудват своите бъдещи модели с функции за автономност, сред които е и системата "Autobahn Pilot". Тя ще се появи през 2016 г. на E-Class, а година по-късно ще бъде достъпна и за C-Class. За технологията засега се знае, че ще бъде автопилот, който ще има функции и за изпреварване на магистрала.

Също така се разбра, че следващият C-Class AMG ще разчита на 4.0-литров V8 мотор и 7-степенна автоматична трансмисия Speedshift, а като опция ще се предлага и система за задвижване на 4-те колела. Деветстепенният Speedshift, който сега се разработва, ще се появи по-късно.

Ще има и версия на модела C-Class Plug-In Hybrid, чиято разработка е на финалната права. В Mercedes-Benz предвиждат при нея нивото на вредни емисии да не превишава 60 г/км.

0 от 500
  • #8
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Pora ( преди 10 години )
    Ако шестака ви харесва как звучи, покарайте 12-так за да видите какво е истински звук... Доше това не се отнася за теб защото японските малолитражки нямат такива зверове....
  • #7
    14 rate up comment 0 rate down comment
    мдам ( преди 10 години )
    Редовият шестцилинров двигател почти няма вибрации, съответно няма нужда от уравновесяващ вал, съответно е доста по-евтин. Единственото предимство на V-образния двигател е по-малкият му размер. Най-равномерно, тихо и спокойно работи редовият шестцилинров двигател - въпрос на физика.
  • #6
    11 rate up comment 5 rate down comment
    ККК ( преди 10 години )
    То и аз си мислех, че съм мн "як" като карах 6 цилиндров редови 2.0 на Е36, ама V6 на Алфа, който е по- стара разработка и е 3.0, харчи по-малко, звучи мноого по- добре и вдига оборотите като бясно Ферари (E36 се развърташе бая по- бавно). Така че вече не съм много сигурен кой вариант доставя повече тръпка...
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Редовият шестак никога няма да изчезне!БРАВО БМВ,БРАВО МЕРЦЕДЕС! ДА,ЗВУКЪТ НА РЕДОВИЯТ 6-АК Е ОПИЯНЯВАЩ И МНОГО МЕ НАДЪХВА.ЛЮБИМОТО МИ БМВ 3-ТА СЕРИЯ КУПЕ Е С 6 ЦИЛИНДЪРА.КРАСОТА!
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Имаше една песен за БМВ-тата, в която се пее "Много силен бил му звука на шестака!"Ще се сетят! Моят е с редови шестак и звукът е уникален!
  • #3
    21 rate up comment 1 rate down comment
    до БързШофьор ( преди 10 години )
    Стига глупости, този модел изобщо не се цели в имащите навика да поддържат 200+ км/ч в продължение на часове по аутобана. За тях си има нормални Е-класи. По-скоро се целят в по-еконастроените, които предпочитат да карат мерцедес. И си подобряват екохарактеристиките на моделната гама...
  • #2
    13 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Може да направят най-страхотния двигател, но ако не си оправят дизайна ще е просто безумие. Дизайна на Мерцедес върви от зле към по-зле. Недоумявам защо? И много се дразня от това, защото много харесвам марката.
  • #1
    18 rate up comment 8 rate down comment
    FastDriver ( преди 10 години )
    Много скептично настроен съм, към тези три цилиндрови мотори с малък обем. Особено монтирани на двутонни лимузини от премиум клас! Айде за малък градски автомобил може да ок., но да поддържам 200+ км/ч. с е-класа в продължение на час да речем по аутобана, някак не ми се връзва... Главата, ще е като консуматив, сменяш я с маслото!