IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz показа най-мощния S-Class

Новото поколение на S 65 AMG ще струва 232 050 евро

Mercedes-Benz показа най-мощния S-Class

Компанията Mercedes-Benz официално представи най-мощната версия на седана S-Class от ново поколение - S 65 AMG. Тя разчита на 6.0 литров би-турбо бензинов V12 двигател, чиято мощност е 630 к.с, а въртящият момент – 1000 Нм. Това е с 45 к.с. и 100 Нм повече в сравнение с версията S 63 AMG.
Mercedes-Benz показа най-мощната S-Class
Моторът е съчетан със 7-степенна автоматична скоростна кутия AMG Speedshift Plus 7G-Tronic, която има 3 режима на работа – икономичен, спортен и ръчен. Агрегатът позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4.3 секунди, а максималната му скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Разходът на гориво при модела е 11.9 л/100 км, което е с 2.4 л по-малко от предшественика му. От Mercedes-Benz твърдят, че това е най-икономичният седан с двигател V12 в света. Моторът отговаря на стандарта Euro 6, който ще бъде въведен от 2015 г.

Ателието AMG е подготвило спортни настройки за адаптивното окачване Magic Body Control. То с помощта на стереоскопична камера проследява качеството на платното на движение и в зависимост от него променя твърдостта си. Седанът разполага с 20-цолови джанти с гуми 255/40 отпреда и 285/35 отзад.

Освен това при този моде може да бъдепроменяно натоварването върху електромеханичния усилвател на кормилото. Това става в зависимост от избрания режим на работа на окачването. Така например, при активиране на спортен режим воланът се натоварва повече и обезпечава по-бърза обратна връзка с колелата.

В станадратното оборудване на модела влиза система за стабилизация с допълнителна функция за помощ при завиване. При преминаване на вираж с висока скорост електрониката самостоятелно забавя вътрешното задно колело, което позволява да се избегне евентуално недозавиване. Като допълнителна опция се предлагат спирачни керамични механизми, които са с 20 процента по-леки от стандартните.

Официалният дебют на модела ще бъде на автосалоните в Токио и в Лос Анжелос в края на месеца. На пазара S 65 AMG ще излезе през март догодина, като цената му в Германия ще стартира от 232 050 евро.

Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes-benz s 65 amg
0 от 500
  • #19
    24 rate up comment 6 rate down comment
    Slav78 ( преди 10 години )
    Има хора които не искат много, те просто искат всичко. Тази кола е за тях.
  • #18
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Slav 78 ( преди 10 години )
    Абе някой качвал ли се е в такава кола?Ей, в 63-ката ти спира дъха, а за 65 какво да кажеш?
  • #17
    12 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Четете кой колко лъже,а не да съчинявате:Пак немците лъжат най-много(те за какво ли не лъжат),а японците най-малко.Аз лично това нещо съм го установил по трудния начин,т.е. чрез автомобилите,които съм имал.Първо бях фен на немските и карах само немско.Посточдно бях в сервиза,а на колонката на бензиностанцияата все се пулех,че много повече горят.откакто минах на японски,ни в сервиз влизам,а на бензиностанциите се усмихвам.
  • #16
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да, определено ексклузивен автомобил, но и бих казал поредния безмислен германски премиум с голям двигател! Казвам това, защото тази пикова мощност и въртящ момент на дали ще влязат в употреба в повечето от 1-2% от времето на експолатация...Колото до минималния разход който са цитирали, а дано ама на дали!
  • #15
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    11.9 л/100 км ли прочетох?!?!?!Ай стига бе!Този параход само по нанадолнище с много попътен вятър може да го направи този разход.Реално под 20/100 не е.Веднага давам пример с W221 S500 където разхода под 10/100 не пада НИКОГА,а средния е над 15/100.А тук говорим за 12 цил. 2 турбини,много коне и въртящ момент.коне да се хранят от въздуха не съм чувал.Пък и теглото е доста голямо на колата и иска много зоб.
  • #14
    13 rate up comment 7 rate down comment
    AMG ( преди 10 години )
    Никакъв смисъл за тия пари. S500 ускорява за 4.8,а АМГ за 4.3.Просто напълно никва разлика,просто смях.За тия пари един S500 + един джип или спортна кола
  • #13
    5 rate up comment 4 rate down comment
    G777 ( преди 10 години )
    NE VIJDAM SMISUL OT S65 PRI POLOJENIE CHE S55 VECHE S63 E S 585 KONQ I E PO LEK.JALKA RABOTA E CHE MERCEDES POVECHE OT 10 GODINI NE RAZVIXA TOZI AGREGAT M275 KATO IZKLIUCHIM VERSIQTA BLACK SERIES NA SL65 KOQTO E SUS 670 KONQ.ZA 45 KONQ OTGORE I PO GOLQMA TEGLO OT S63 PRAVI S65 NAPULNO IZLISHEN.M275 IMA OGROMEN POTENCIAL NZ ZASHTO MERCEDES NE GO RAZVIVAT PRI POLOJENIE CHE KUBICITE STAVAT PO-MALKI A KONETE POVECHE,630 KONQ ZA 6000 KUBIKA SA MALKO A SLEDVASHTITE GODINI SHTE E OSHTE PO MALKO.
  • #12
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    S 65AMG-БРАВО!
  • #11
    10 rate up comment 4 rate down comment
    wane ( преди 10 години )
    Но всеки производител е длъжен да я спазва. И да, в резултат на това обявените показатели се различават от реалните, но не производителят те "лъже".Пп: Авто Билд е просто списание, смешни ставате като започнете да го цитирате сякаш е библията...
  • #10
    17 rate up comment 4 rate down comment
    wane ( преди 10 години )
    @ до WaneУсещам, че си многознайко и каквото и да ти кажа ще ти е трудно да го осмислиш, но да опитаме.Всеки един производител на коли, за да може да продава законно продукцията си минава през серия процеси за легализация и хомологация (пример Евро стандартите за емисии).Разходът на гориво се мери по официална процедура, която НЕ Е измисленА от авто производителие. Въпросната процедура има недостатъци и обикновено показва по-нисък разход от този в реални условия, но