IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

България може да доставя автомобилни части за Словакия

Това обяви президентът Плевнелиев по време на посещение в Братислава

България може да доставя автомобилни части за Словакия

България може да доставя автомобилни части за Словакия – един от водещите производители на автомобили в Европа, съобщи президентът Росен Плевнелиев по време на словашко-български бизнес форум, който се провежда в Братислава.
България може да доставя автомобилни части за Словакия
През последните години българските компании натрупаха опит и с квалифицираните си кадри имат потенциала да доставят компоненти за Словакия, коментира още Плевнелиев, цитиран от пресслужбата на Президентството.

В автомобилната индустрия у нас са заети 15 хил. души, като само за последните месеци са открити 15 нови производствени мощности за автомобилни части в страната, посочи президентът.

Въпреки икономическата криза, стокообменът между България и Словакия нараства с 20 на сто годишно и това създава благоприятни предпоставки за задълбочаване на икономическите отношения, коментираха участниците във форума.

*Заводът на Литекс Моторс в Ловеч. Снимка: Automedia.bg

Още икономически новини за автомобили четете в Investor.bg

0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    mirko ( преди 12 години )
    И VATO, тази конкретна снимка е втория или третия от опитните автомобили, които се сглобяват на линията. Няма как да е пълен завода със хора и части и на свяка позиция да има автомобил, което означава че снимката е от края на Ноември 2011, т.е. преди две години.
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    mirko ( преди 12 години )
    В БГ се произвеждат наистина много авточасти за първоначален монтаж. Незнам колко от вас знаят каква е разликата между завод за резервни части и завод за части за първоначално вграждане - ГОЛЯМА Е. Недейте с това отрицание, че нищо не става от нас като народ и производство... В мномента и особенно големите корпорации си избират сами дали да произвеждат "качество" или "цена". Това че може да произвеждаме ***, не изначава че не ставаме, а просто купувача/възложителя за тези части това иска.
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Генади ( преди 12 години )
    В България има няколко предприятия, които отдавна изнасят части за автомобилната индустрия към Братислава, а и не само. И те не са само край Ловеч.
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Абе качествени или не, важно е че за нас има работа и тая работа става весе повече. Ето, днес идваха при нас едни французи, понеже искат да им произвеждаме нещичко за техните пръдни. Всъщност, все ми е тая за кого ще произвеждам - Тойота, Пежо, Хюндай... Важно е аз да си карам Фиестата, пък вие каквото искате карайте.
  • #9
    7 rate up comment 2 rate down comment
    да добавя ( преди 12 години )
    и ХасФалта ;D;D;D
  • #8
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Нищо чудно че ВАГ са толкова "качествени". Да не забравяме и частите от Китай в тях.
  • #7
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе вие не знаете ли, че в Карнобат правят кабели за vw и ги изнасят за братислава, където правят Porsche, audi и vw съответно в завода на vw. И това се прави от години
  • #6
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Кола с части от Европа не струва.
  • #5
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    За производството на автомобилни части се трупа повече познания, отколкото самото им сглобяване а и работещите в тази област са в пъти повече от работещите в монтажните заводи,където се вършат механични дейности, изискващи или по-скъпи роботи или добре обучени маймуни.
  • #4
    13 rate up comment 1 rate down comment
    ala-bala ( преди 12 години )
    п.с. в село Баховица (ловешко) се сглбяват китайските коли, а не в Ловеч както повечето си мислят