IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен километраж

Изследване на ADAC установи, че държавата губи 6 млрд. годишно от фалшификациите

Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен километраж

Всеки трети автомобил в Германия, който се продава на старо, е с подправен километраж. Това установи изследването "Мултимедия и безопасност", проведено от германския автомобилен клуб ADAC съвместно с учени от университета в Магдебург.
Всяка трета кола на старо в Германия е с подправен километраж
Резултатите от проучването бяха обявени от Deutsche Welle. От тях става ясно, че дори голяма част от известните като педантични и придържащи се към правилата немци са готови да извършат измама, когато става за продажба на стар автомобил на по-висока цена. А вредите на държавата, които се нанасят от това, са за около 6 млрд евро годишно.

Основният проблем е, че устройството, с което може да се превърти назад километража на автомобил, се продава легално в Германия срещу 7000 евро. Още повече съществуват и редица компании, които предлагат съответната услуга, без да се притесняват, че подобно действие се третира като углавно престъпление на страната още от 2005 г. И според законите заради подобно деяние нарушителят може да получи до 1 година затвор.

Снимка: ADAC

Тагове: ADAC
0 от 500
  • #16
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това че в Германия не връщали километражи и че можела да се проследи сервизната история е отдавна в историята.Щвабетата за 15-20 години надминаха нашите измамници по всички показатели.Те отдавна разбраха,че има и много по лесен начин за изкарване на кинти.Хората който се занимават с това знаят че колите от Милано примерно умишлено се продават в Удине или във Венеция с цел да се загуби историята.А от района на Венеция съответно се карат в Милано.Така че бедни мишоци вие винаги сте в чувала.
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Я продава, не Е продава
  • #14
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    После компанията ви е продава на вас на 30-50 000 км без те да знаят,че километража е манипулиран и колата е на реални 100-200 000 км.Шашмите са много.Примерно сервизните книжки се фалшифицират и никой нищо не може да разбере.Фалшива сервизна книжка примерно струва 100 евро.Даваш още толкова и ти правят километража на колкото искаш км.Цяла мафия е това.Държи се от араби,турци и сърби предимно.Преди време внасях коли от Германия предимно и им знам всичките номера.От Италия всичко е превъртяно100%
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Оторизираните сервизи не винаги,много рядко дават информация за автомобилите.Така,че това го забравете,че някой ще тръгне да прави справки.Освен това тези коли са минали през няколко ръце и никой не може да разбере от кого точно е върнат километража,за да поеме той отговорност.Има и много лизингови автомобили.Като е вземаш на лизинг колата имаш договор да не надвишаваш 10 000 км. на година.Собствениците навъртат много повече км. връщат километража и като сърши лизинга връщат колата на компанията
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    От автокъща ли е колата е въртян километража 99%.Ако е от частно лице има шанс да е е манипулиран,но и това не е сигурно.Онзи ден получих списанието на АДАК и там даваха на колко км. колко скача цената.На 40 000 км цената скача с 2000 евро,т.е. даден модел ако е на 40 000 км.и струва 20 000 евро то на 80 000 км ще струва 18 000,на 120 000 км. 16 000 и т.н.А тези които внасят у нас ги връщат километражите още веднъж и като отидете на пазара повечето коли са на 10 г.и около 100 000 км което е лъжа
  • #11
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И друг път съм давал този съвет и пак ще го повторя, когато си харесате кола, кажете на продавача, да ви даде талона на автомобила, там препишете номера на двигателя и шасито(отнема 2 минути) след което отидете в оторизирания сервиз на марката която смятате да купите и помолете да проверят колата. Ако имате късмет да е нов внос, ще видите пълната картина на автомобила, ако обаче е трета ръка и е внесен в България преди няколко години и не е обслужван в оторизирания сервиз ще са мъгла тези години
  • #10
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Значи това трудно може да мине на пазара в Германия, вероятно става въпрос за автомобили за износ. Първо защото немец когато купува кола втора ръка, първо гледа книжката, как е минавало сервизното обслужване, както и какви сериозни ремонти са правени по колата. Като видиш, сменен калник, еър бег, предно стъкло и броня, разбираш, че колата е катастрофирала. Въпреки че се продават и фалшиви сервизни книжки, но това ще се разбере още в първия сервиз на марката, която купува немеца.
  • #9
    3 rate up comment 7 rate down comment
    tamonumiebaka ( преди 12 години )
    zdraveite avtomobilni "specove",ot 1991 god karam vtora raka avtomovilikato sam minal prez fiat,audi,pasti,reno,i bmw.vsi4kite si avtomobili sam si kupil sam ot razli4ni darjavi v evropa osnovno ot Germany.Ot btko si da zanete 4e za satoqnieto na edin avtomobil nai vajno e zadkormilnoto ustroistvo i kolko pari se ri6il da otdeli6 za avtomobil.Srednata vazrast na avtomobilite koito sam kopuval ne e bila pove4e ot 4 god i neazvisimo ot kilometraja sam njamal nikakvi seriozni problemi.
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    RRE - ти твойта тата с превъртян километраж ли я взе? муахахахахахахаха
  • #7
    9 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    7к евро е пакет с който може да връщаш километража на всякакви коли - включително и най защитените. за по обикновените става с доста по малко пари. а за повечето японски ти трябва само ффпром програматор и малко мозък.