IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota е готова с водороден модел

Машината е на основата на концепта FCV-R

Toyota е готова с водороден модел

Компанията Toyota е подготвила специално за автосалона в Токио водороден автомобил, наречен FCV. Той трябва да бъде предвестник на аналогичния сериен модел, който ще се появи на пазара през 2015 г.
Toyota е готова с водороден модел
Машината е създадена по мотиви на прототипа FCV-R, дебютирал преди 2 години. Този автомобил може да измине с едно зареждане 500 км. Неговата дължина е 4870 мм, широчината - 1810 мм и височината - 1535 мм. Разстоянието между двете оси е 2780 мм.

Моделът е изграден на доработеното шаси на хибрида Lexus HS 250h, като разполага с агрегат с мощност 136 к.с.
Toyota е готова с водороден модел
Автомобилът с водородни клетки се задвижва от електромотор, чиято енергия се възпроизвежда от химическа реакция между водород и кислород. Седанът Toyota FCV има два резервоара за водород, които могат да бъдат запълнени за 3 минути.
Toyota е готова с водороден модел
Според представител на автомобилния производител, с напълно заредени резервоари агрегатът на машината може да обезпечи електричество, което да захранва средностатистически дом в Япония в продължения на седем дни.
Toyota е готова с водороден модел
Снимки: Toyota

Тагове: toyota fcv
0 от 500
  • #49
    2 rate up comment 5 rate down comment
    тока ( преди 10 години )
    "The cost of hydrogen-The cost of hydrogen is around double that of gasoline equivalent.-The cost of electricity (depending on the source) is at least 75% cheaper than hydrogen.-Using renewable energy to generate hydrogen is only 25% efficient compared to direct electric."Айде, като си го преведеш в гооглето тогава ми викай елементарен и лек. ***. Ще караш 500 км. за 50 стинки на куково лято.
  • #48
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Пора ( преди 10 години )
    Ааааааааа това ли било трябвало да минава 500 км за 30 стинки, за това ли не искате немските машини - защото не са ви по джоба.... Е аз какво ви казвам отдавна - че трошльотата е за бедняци които иска да им излиза евтино, нормално да си затварят очите пред малоумния дизайн и липсата на демараж..... Карайте си евтинджосите и не се занимавайте с колите за богатите на които не им пука колко горят а как вървят....
  • #47
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    тока - пичк - казаха ти го вече - бягай да четеш щото си много елементарен!Ти си написал "операций ", "батерий" и искаш някой да седне да ти обяснява японските високи технологии - малшанс лек. Ти щом не искаш кола дето минава 500 километра за 50 стинки и се зарежда за 30 секунди - ОК - твоя си работа - само не мисли че си мноо умен щото не си
  • #46
    3 rate up comment 5 rate down comment
    тока ( преди 10 години )
    Като те гледам ти си много информиран. Кажи ми тогава за да се образовам малко и аз. Какви са плюсовете на горивната клетка пред една кола на батерий. А до фолк с ваген явно на теб са тръгнали да продават "Тази изумителна технология", че се засягаш. Много разбирачи, който не дават никакви обосновани мнения или информация, ами само хейтарчета. "Ти не ставаш.", "Ти си ***.", "Тази марка е ***.". И други от сорта.
  • #45
    9 rate up comment 6 rate down comment
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    Предстввям си 2030-та година - тойота пуска първата летяща кола с антигравитация - отдолу коментарите ще са:"Я ги не сакам тея летящи тойоти - я сакам си карам гоуфу 28-чка на нафта - ногу върви ви казвам и е връо на дизайна"
  • #44
    7 rate up comment 5 rate down comment
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    тока - не си мъчи акъла с японски технологии бро - карай си голфа, сипвай нафта от бдж и си свиркай - никой не е тръгнал на теб да ти я продава тая кола
  • #43
    8 rate up comment 5 rate down comment
    до: тока ( преди 10 години )
    *** си като метода на заваряването:+ - и един електрод.Мислиш се за голям умник, като си изложил вижданията си на дълго и на широко, но колкото повече пишеш, толкова повече се потвърждава тезата ми в първото изречение.Ако поне малко искаш да промениш поне общата си култура, залягай да четеш.Така само да смучиш от пръстите си не става.Трябва ти повече четене с което да компенсираш липсата на други неща.Когато се подготвиш по темата, заповядай да видим какво си научил и да го обсъдим!
  • #42
    2 rate up comment 8 rate down comment
    тока ( преди 10 години )
    ...в една бутилка като ползваш електричество, за да може след това да се произведе електричесво в колата? И накрая, какво става " ми ,чи то по-скъпо от бинзина". Толкова безполезни операций като можеш да си заредиш литиево йонните батерии (да се надяваме в бъдеще и графенови кондензатори) от мрежата или от фотоволтаичните панели на покрива и да караш почти без пари и пак без вредни емисии. Ами не виждам просто какво бъдеще видяхте в тази технология. Иначе нищо лошо към тойото.
  • #41
    2 rate up comment 10 rate down comment
    тока ( преди 10 години )
    Така така, чета коментарите и не вярвам на "УШИТЕ СИ". "Уникални технологии", дизайна нямал значение . Първо, за да е с добра аеродинамика една кола не е задалжително да прилича на това "НЕЩО", което не мога да оприлича на нищо. И второ тази "ИЗВЪНЗЕМНА" технология вкаратан в този "ИЗВЪНЗЕМЕН ДИЗАЙН" е толкова ефективна за изпозване в автомобилите колкото да използваш лимони за да заредиш телефона си. Защо трябва да произведеш електричество с което да произведеш hydrogen, който да го натъпчеш..
  • #40
    5 rate up comment 2 rate down comment
    DesignLogic ( преди 10 години )
    Авто-индустрията се "движи" основно от Китай, Турция и Бразилия :DЯвно някои хора са оперирани от чувство за хумор и не схванаха че го казах в един малко по-друг смисъл.Става дума за това, че може би над 60% от автомобилите се произвеждат в тези страни, съответно погледнато от индустриална гледна точка, това е показателно.за имитатора, който се разписа вместо мен по-долу, мога да кажа, че комплексарските му прояви, не го правят смислена личност.