IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus RC не е купе версия на IS

Японците разпространиха нова информация и още снимки

Lexus RC не е купе версия на IS

Lexus RC не е просто купе версия на седана IS, той е отделен модел, който предлага нещо различно, заявиха от японската компания, като разпространиха и нови снимки на модела.
Lexus RC не е купе версия на IS
От новата информация става ясно, че Lexus RC е създаден по същата формула като един от конкуренти си - BMW 4-Series. Моделът е базиран на седана IS, но се различава с по-динамично излъчване, по-спортни настройки и напълно ново усещане зад волана. Новото купе има със 70 мм. по-късно междуосие от IS, но е с 30 мм. по-широк и с 30 мм. по-дълъг от него.

"RC е отделен модел, който издига удоволствието от шофирането на едно съвсем различно ниво, заяви пред Motortrend Джуничи Фуруяма, главен инженер на Lexus. - Това не е IS Coupe, а RC - индивидуален модел, който има свое собствено излъчване и уникален характер".

Както вече стана ясно моделът ще бъде предложен в две версии - RC 350 и RC 300h Hybrid. Първата е оборудвана с 3.5-литров бензинов V6 двигател, а втората е хибридна и съчетава 2.5-литров бензинов агрегат и електромотор. За Европа моделът ще получи и дизелови двигатели, като от Lexus ще разпространят подробности за тях малко по-късно. Ще има и гореща версия RC F, чиято премиера ще бъде осъществена през януари в Детройт. За този модел се очаква нов 5.0-литров V8 двигател с мощност около 460 к.с. 

Размерите на Lexus RC са 4695 мм дължина, 1395 мм височина, 1840 мм широчина и 2730 мм междуосие. Автомобилът разполага с четири индивидуални места.

Снимка: Lexus

0 от 500
  • #19
    6 rate up comment 9 rate down comment
    германеца ( преди 10 години )
    аз в аутомедия не съм писал.иначе-типично,тоиота копира бмв'4серия.или пак не е така.лвксуса е излязал пръв че се и продава...
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    RC е на скъсена платформа от IS, докато 4-ката е на същата платформа като 3-ката. Как точно това "същата формула" като очевидно не е? Пак журналистически измислици.
  • #17
    10 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Lexus/Toyota ,nikoga ne ostavyat 4oveka bezrazli4en,zashtoto e marka NOMER 1
  • #16
    4 rate up comment 8 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    Lexus e naprawena za hamerikanskiq pazar i samo tam e silna(WE4E E IZPREWARENA PO PRODAJBI).
  • #15
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 10 години )
    За всички,незнаещи какво значи "Лексус"-това е най-специалното подразделение на Тойота, в чиито коли се влагат най-новите разработки по надежност,технологии, дизайн и комфорт.
  • #14
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Оризарите, копирали вурстовете?!?!?!?!Това все едно да кажеш, че производителя на файтони копира от производителя на каруци.
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    IS ( преди 10 години )
    Колата е уникална, не ставайте смешни... и жалки!Единственият истински пазар на автомобили в света, е този в САЩ. Само там има истинска конглокенция и потребители, които първо знаят цената на парите и после, именно заради това, много по-правилно могат да определят цената на колите. Лексъс е марка, утвърдена именно там. Лексъс са собственост на Тойота, да. Но споделят с тях единствено ноу-хау. Ако не вярвате, идете и покарайте един Авенсис, а после един IS, после пак елате и пишете идиотщини!!!
  • #12
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Лекса ( преди 10 години )
    Ще помоля феновете на немското да отворят фотогалерията и много внимателно да разгледат снимките! Ето това се нарича премиум деца, а не разните немско-китайски кичозни изпълнения, които могат да радват само хора без грам вкус и естетика. Това е нещо различно, свежо и красиво. Кола от бъдещето. Само забележете стоповете и фаровете какво представляват! Очаквам същите да почнат да се появяват в немските коли след известно време и феновете да почнат да се бият в гърдите, че немците са ги измислили.
  • #11
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    в какво ги копират?
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Iowa, едното е турбо мотор, а другото е атмосферен двигател..., къде си тръгнал да ги сравняваш двете неща.Изобщо когато става въпрос за високооборотни атмосферни двигатели, мощ и надеждност се говори за Хонда. Когато те напрвиха двигателят на S 2000, който извличаше 125 к.с. от литър от Ферари гледаха като напикани. И още нещо - Ферарито задължително влиза за обслужване на 5 хил. км. ....