IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus RC не е купе версия на IS

Японците разпространиха нова информация и още снимки

Lexus RC не е купе версия на IS

Lexus RC не е просто купе версия на седана IS, той е отделен модел, който предлага нещо различно, заявиха от японската компания, като разпространиха и нови снимки на модела.
Lexus RC не е купе версия на IS
От новата информация става ясно, че Lexus RC е създаден по същата формула като един от конкуренти си - BMW 4-Series. Моделът е базиран на седана IS, но се различава с по-динамично излъчване, по-спортни настройки и напълно ново усещане зад волана. Новото купе има със 70 мм. по-късно междуосие от IS, но е с 30 мм. по-широк и с 30 мм. по-дълъг от него.

"RC е отделен модел, който издига удоволствието от шофирането на едно съвсем различно ниво, заяви пред Motortrend Джуничи Фуруяма, главен инженер на Lexus. - Това не е IS Coupe, а RC - индивидуален модел, който има свое собствено излъчване и уникален характер".

Както вече стана ясно моделът ще бъде предложен в две версии - RC 350 и RC 300h Hybrid. Първата е оборудвана с 3.5-литров бензинов V6 двигател, а втората е хибридна и съчетава 2.5-литров бензинов агрегат и електромотор. За Европа моделът ще получи и дизелови двигатели, като от Lexus ще разпространят подробности за тях малко по-късно. Ще има и гореща версия RC F, чиято премиера ще бъде осъществена през януари в Детройт. За този модел се очаква нов 5.0-литров V8 двигател с мощност около 460 к.с. 

Размерите на Lexus RC са 4695 мм дължина, 1395 мм височина, 1840 мм широчина и 2730 мм междуосие. Автомобилът разполага с четири индивидуални места.

Снимка: Lexus

0 от 500
  • #29
    4 rate up comment 9 rate down comment
    zap ( преди 10 години )
    Гледах внимателно снимките. На външен вид е ок, макар стилово да ми напомня на Мазда, но явно това е линията за всички коли вече, харесва ми. Технологично не виждам нищо изключително, освен, че топ модела с тия коне от тия литри задължително иска най-хубавия бензин, но това е задължително за всички коли в тоя клас. Вътре определено не е премиум, просто който е виждал изпълнения на купе автомобили ще го разбере. Километража е дизайн на поне 5 години и таблото е там някъде..100 000 долАра струва.
  • #28
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    И другото - от 1.2 до 8 литрови мотори всичко е *** на *** - доказано в не е дна и две класации за надеждност.Двигателите на СОЦваген са най-ненадеждните двигатели в света с дефект при един от всеки 27 двигателя.Хонда са произвели 15000000ДВГ без дефект.Това значи, че когато ВАГенистките *** произведат 15000000ДВГ 555555 от тях ще са с дефект СМЕШНИ,СМЕШНИ ***
  • #27
    5 rate up comment 10 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Honda praviat dvigateli samo za senokosa4ki i motopedi
  • #26
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Нек'ъв мухъл пише за 1.2 и сенокосачките на HONDA.Бива ли да си толкова проС бе мойто момче?
  • #25
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Mnoooooggooooo ( преди 10 години )
    Groooozzzznnnooo
  • #24
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Ако под успех визираш прадажби да, няма да има.Все пак не предлага двойка дизел комби
  • #23
    7 rate up comment 10 rate down comment
    германеца ( преди 10 години )
    а,не не ми се спори с сектанти.мерси има по приятни занимания.
  • #22
    8 rate up comment 6 rate down comment
    германеца ( преди 10 години )
    купетата приятелю плагиат,на мерцедес датират доста преди хонда да съществува.
  • #21
    6 rate up comment 12 rate down comment
    германеца ( преди 10 години )
    и за да ви зарадвам разгледах снимките.не, няма да има успех.дори и да забравим за калорифера призван да играе ролята на решетка,колата прилича на играчка.фарове а ла детмаг,решетка а ла ауди но като печка и задна колона тип БМВ ...никои нормален човек не би купил това нещо.а интериора е назад с тия копчета и уреди ,без да повдигаме въпроса за ръбовете , е остарял с 10години.стилистично е от80-те.
  • #20
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Имам предвид точно диференцират. Означава да различат. В случая да различат единия модел от другия визуално и маркетингово, така че хората да го възприемат като нещо различно, а не като версия купе на модела донор. Дефинират означава определят. Те са го определили, че това е спортно купе конглокент(доколкото може) на 4-та серия на БМВ.