IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

SEAT пусна съперник на хибридите

Модификацията Leon Ecomotive харчи едва 3.2 л/100 км

SEAT пусна съперник на хибридите

Испанският SEAT пусна на пазара най-икономичния си модел – модификация на хечбека Leon, носеща названието Ecomotive. Тя харчи средно по 3.2 л/100 км и ще трябва да се пребори с хибридните модели, предлагани от други производители.
SEAT пусна съперник на хибридите
От компанията съобщиха, че моделът разчита на 1.6-литров дизелов мотор TDI и 6-степенна механична скоростна кутия. Мощността на агрегата е 110 к.с, а максималният въртящ момент е равен на 250 Нм. Освен че харчи едва 3.2 л/100 км, „испанецът” е и много екологичен – нивото на вредни емисии СО2 при него е 85 г/км.

За икономията на гориво сериозна роля играят системата Stop&Start, системата за рекуперация на енергия при спиране, гумите с ниско съпротивление при търкаляне, специалните аеродинамични елементи, поставени под пода на машината, задния спойлер и сниженото с няколко милиметра окачване.

На пазара в Европа SEAT Leon Ecomotive ще се предлага на цена от 22 700 евро. В базовото оборудване на модела са включени 16-цолови джанти от лека сплав, следящи кривата на завоя фарове, круз-контрол, климатик, кожен салон и др.

Снимка: SEAT

0 от 500
  • #4
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Стен Очевадно лъжеш. Ибиза с 1.2 двигатели карат пичовете от кока кола и там разхода на бензин е над 10 градско. За дизелов двигател има в нашата фирма 1.6 кади което харчи градско отново 8-10 дизелак .. Стига писа простотии по това какво си чел някъде в спецификациите на незнам си кой автомобил. Турбините на дизелите на ВАГ гърмяха преди поради недомислица, която изключваше циркулацията на масло след гасене на автомобила и турбото не се охлаждаше добре... Говорете с факти не с вафли.
  • #3
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Стен ( преди 12 години )
    а на колко километра са вашите,и от коя година,нашите бяха клио 3 от 2002година,продадохме двете на 2000 лева,да ти дам телефона на този,който ги купи,да го питаш дали е направил сделка?Щото се опитва от двете да направи 1 и не успява.Едната е на 150000,другата на 200000 км.Имам познати с клио 4,същия мотор,те нямат ядове,засега,но колите са им на по 50-60 хил.
  • #2
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Стен ( преди 12 години )
    Този разход не е по книжка,но е напълно приемлив.Още нещо-фирмата ни има още един такъм TDI,както и 3 броя ибизи 1.2 бензин,с газови уредби,на приблизително 130-140000 км.,ами освен биалетки друго не сме пипали по колите,при все че са служебни и никой не ги пази особено.Разхода им на газ е м-у 7 и 9 на сто.Счетоводството ни е много доволно от рентабилността на колите,преди това имахме товарни Рено Клио 1.5 DCI,ами няма такива бараки-дюзи,турбини,ужас!Така,че говориш глупости.Знаем те,ама мисли.
  • #1
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Стен ( преди 12 години )
    Дошо,това с разхода на масло откъде го измисли?Колко коли на ВАГ си карал?Мога да кажа следното:Карам Сеат Ибиза 2007 година,1.4 TDI,70кс,колата е служебна,взехме я от Сток Център на 76000 километра миналата година,в момента е на 130000 км,маслото се сипва до максимум,след 15000 км.пак е на максимум,зареждам винаги 40 литра дизел от Петрол,при градско в София минавам около 700 километра/5.7 л.на 100/,а на извънградско-850-870 км при средна скорост 120-130 км/ч,или около 4.5 на 100.