IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов дизел за Toyota RAV4

Двигателят с обем 2.0 литра ще харчи само 5 л/100 км

Нов дизел за Toyota RAV4

Toyota обяви пускането на нов 2.0-литров дизелов мотор за последна версия на кросоувъра си RAV4. Агрегатът се предлага за версия със задвижване на четирите колела и разполага със 122 к.с. и 310 Нм въртящ момент.
Нов дизел за Toyota RAV4
Новият двигател ще бъде много икономичен и екологичен, гарантират от японския производител. Той ще харчи едва 5 л/100 км, а нивото на вредни емисии при него ще е 136 г/км СО2. Сред другите подобрения в модела са нов цвят - Dark Brown Metallic, 18-цолови джанти, както и хромирани елементи в екстериора и интериора.

Освен това  модификация ще пристига с 6-инчов сензорен дисплей, мултимедийна система Toyota Touch 2 и няколко нови цвята на тапицерията. Срещу доплащане клиентите ще могат да поръчат аудиосистема JBL с мощност 440 вата и 9 колони, както и система за безключов достъп.

Моделът ще разчита и на Dynamic Drive System на Toyota, която разпределя въртящия момент между колелата в зависимост от условията на пътя.

Снимка: Toyota
 

Тагове: Toyota RAV4
0 от 500
  • #38
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 12 години )
    Друг е въпроса, че V40 и Rav4 са коли със съвършено различна клиентела и няма какво да ги сравняваме, но аз се включих просто защото ми направи впечатление не толкова ниският разход на гориво при двигател, който тепърва излиза на пазара.А коментара ми бая хейт отнесе откъм минуси ;) ограничена работа. Една дискусия тук не можете да направите...PS: Triforce, 3 са ;)
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 12 години )
    @до WaneVolvo V40 D3 - 1597 кг срещу 1535 кг на RAV4. Toyota-та разбира се има по-висок коефициент на въздушно съпротивление, а като челна площ са горе-долу еднакви, та Rav 4-ката има малко повече драг, който оказва по-съществено влияние на разхода на гориво, но чак над 80км/ч.
  • #36
    1 rate up comment 3 rate down comment
    cutmasterCFS ( преди 12 години )
    Няма база за сравнение на Рав4 и СРВ.,най-малко тойотата е с перманентно 4х4.,Иначе в Щатите тия тойоти имат много прилични цени докато в БГ са двойно по-скъпи?!
  • #35
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Колата на WANE е VOLVO и като сте всеки ден тук, как не разбрахте, че има два автомобила с марката Волво! И тази марка е доста тежка като конструкция и като цяло, така че разходът е идеален! А една лекичка Тойота, макар и с по-голямо челно съпротивление най-вероятно е по-лека от едно Volvo S60!
  • #34
    8 rate up comment 0 rate down comment
    до Wane ( преди 12 години )
    Можеше все пак да напишеш и каква е колата, защото ако е ниска и лека, нали се сещаш, че е тъпо да сравняваш разхода с този на SUV
  • #33
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Wane ( преди 12 години )
    Карам дизелова кола с 5 цилиндъра, 2л работен обем, 150к.с. и 350Nm, автоматични скорости и при добро желание комбинираният разход също е 5л на 100км. Е не е 4х4...
  • #32
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Единственото, което ме подразни като правих тест драйв бе комбинацията на СВТ трансмисията им със двулитровия бензинов двигател, малко мудна ми дойде реакцията. Но затова пък, с комбинацията им със старт/стоп системата дава наистина много приличен разход на гориво, нещо, в което Субару изоставаха от конглокенцията! Но все пак да не забравяме, че говорим за автомобил с постоянно задвижване на четирите колела, а не някакви съмнителни комбинации...
  • #31
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ако се съди по концепцията на СУВ, това е класи над ЦРВ и РАВката. Тук говорим за просвет, добро четворно задвижване, функционалност, добро управление, стабилност и надежност на пътя, а също и като отношение на цена/качество.з
  • #30
    5 rate up comment 2 rate down comment
    zoom in ( преди 12 години )
    И CRV, и RAV4 не са никак лоши, макар че и двете си имат някои характерни минуси. Лично за мен, големият минус точно на това поколение на RAV4-ката е дизайна. CX5 на Мазда от друга страна е с далеч по-добър дизайн, клирънсът е по-голям, 2,2 дизела също харчи малко над 5 на 100 но е 150кс и 380Нм. А управлението е като на малката MX5. Може да се разчита на 4х4 задвижването горе-долу, колкото на Тойота и със сигурност е по-добро от това при CRV, за което имат критики от доста време.
  • #29
    3 rate up comment 2 rate down comment
    4x4 ( преди 12 години )
    Suzuki Vitara е първият модел от този клас.