IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Skoda Rapid 1.2 TSI излезе на Нюрбургринг

Записа изненадващ резултат (Видео)

Skoda Rapid 1.2 TSI излезе на Нюрбургринг

Двигателите с малък работен обем и система за принудително пълнене, които се появиха като по-екологични заместители на своите атмосферни предшественици, все още срещат неразбиране от страна на клиентите. Именно затова изданието AutoForum направи специален тест, който има за цел да покаже, че малък работен обем не означава слаба динамика.
Skoda Rapid 1.2 TSI излезе на Нюрбургринг

Вярвате или не, редакторите на изданието подкараха автомобил с 1.2-литров двигател на пистата Нюрбургринг. Автомобилът е семейната Skoda Rapid, а двигателят - бензинов от серията TSI.

Бързата обиколка е направена без да се затваря пистата. Метеорологичните условия са били добри, но е имало трафик и няколко катастрофи. Въпреки това обаче чешката кола е успяла да премине през 73-те завоя пистата за само 9:17 минути. Според AutoForum резултат от 9:10 мин. е напълно възможен, ако по пистата няма други коли.

Бърза справка в списъка с бързи обиколки на Нюрбургринг показва, че Skoda Rapid 1.2 TSI е доста близо до времената на спортни автомобили като Toyota GT 86 (при мокър асфалт) и Fiat Grande Punto Abarth, които са записали време от 9:09 сек.

Преди да бъде изпитана на култовото състезателно трасе, достъпната чешка кола е била подложена на дино тест. Той е показал, че двигателят генерира малко повече мощност от официално записаната - 114 к.с. вместо 105 к.с. Редакторите на изданието също така уточняват, че максималната скорост на колата достига 220 км/час.



Видео: YouTube

Тагове: Skoda Rapid tsi
0 от 500
  • #42
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Фолксваген е премиум марка
  • #41
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Каква е тая обиколка? Старт-финала е 2-3 километра по-напред. Сякаш добре върви колата, но от тая камера нищо не може да се разбере. Поне да бяха поставили скоростта, която се развива в момента. И нека се виждат ръцете на пилота, че така изобщо не е ясно как се държи колата в завои.
  • #40
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не напразно казвах че е 100 пъти по-добро предложение от смотаната корола. Версията с най-малък двигател с времена като на "спортната" Тойота GT 86, ха хааа. Ако Шкода РС хване това GT 86, ще го направи за смях.
  • #39
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ех тия 1.2 тси брее... гоуема работа са..
  • #38
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Проблемът на TSI не е в динамика, а във високия разход на гориво.
  • #37
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не напразно казвах че е 100 пъти по-добро предложение от смотаната корола. Версията с най-малък двигател с времена като на "спортната" Тойота GT 86, ха хааа. Ако Шкода РС хване това GT 86, ще го направи за смях.
  • #36
    3 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Ah kak iskam da se pi6at komentari samo ot facebook profil,taka rizani pi6ki kato Do6o Anonimov Grudev vednaga 6te duhnat i saita 6te stane edno prekrasno miasto za istinski petrol head
  • #35
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не напразно казвах че е 100 пъти по-добро предложение от смотаната корола. Версията с най-малък двигател с времена като на "спортната" Тойота GT 86, ха хааа. Ако Шкода РС хване това GT 86, ще го направи за смях.
  • #34
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Alfist ( преди 12 години )
    Браво! Щом и тази щайга излезе на Нордшлайфе, значи вече и руснаците могат да си мерят ... с ноите Лади и Таврии там.Явно това е комплекс на Шкода от както се отказаха да правят RS версия на Фабия, защото непокривали очакваните продажби ... само версията Монте Карло остава, но тя е козметична бегачка само. Какъв маркетинг трябва да имаш за да не продаваш цивилната си версия на един успешен рали модел?!?!?! А сега пускат тоя котур на Нордшлайфе
  • #33
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И за Голф 6 пишеше, че дава дефекти по-често от останалите в класа си. Просто АутоБилд никога няма да изнесат такава информация. Напротив. Те дори изкарват фолксвагените много надеждни, някакви DEKRA, ADAC, а се оказва, че са точно на обратния полюс.