IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Печалбата на Daimler скочи с 61% за третото тримесечие

Дитер Цетче обеща да върне компанията на първото място

Печалбата на Daimler скочи с 61% за третото тримесечие

Печалбата на Daimler скочи с 61% за третото тримесечие
Изпълнителният директор нa Daimler Дитер Цетче. Снимка: Ройтерс

През третото тримесечие на 2013 г. нетната печалба на автомобилния производител Daimler се покачи с 61% до 1,84 млрд. евро в сравнение с печалбата от 1,14 млрд. евро за същия период на 2012 г., пише Wall Street Journal.

Увеличението се дължи на ниските данъчни плащания, повишаването на ефективността и нарастващите продажби на автомобилите с марка Mercedes-Benz.

За третото тримесечие на 2013 г. данъчните плащания са намалели до 175 млн. евро от 450 млн. евро. Приходите скачат с 5,3% до 30,10 млрд. евро заради повечето продадени автомобили в САЩ и Китай.

Немският производител на коли и камиони за пръв път даде точна прогноза за печалбата на компанията за цялата година. Очакванията на Daimler са печалбата преди лихви и данъци да бъде около 7,5 млрд. евро, от които приблизително 4 млрд. евро би трябвало да дойдат от продажбите на Mercedes-Benz. От Daimler са оптимисти, че финансовите резултати за четвъртото тримесечие на 2013 г. ще задминат тези за същия период на 2012 г.

Резултатите могат да подкрепят усилията на Daimler да стопи разликата между приходите и печалбата на конкурентите си BMW, Volkswagen и Audi, които бият тези на Mercedes-Benz през последните няколко години. Изпълнителният директор Дитер Цетче обеща да върне компанията на първото място.

Още за конкуренцията между някои от водещите производители - вижте във видеото на Bloomberg в Investor.bg

0 от 500
  • #21
    4 rate up comment 3 rate down comment
    ST ( преди 12 години )
    Мерцедес но до 2000г.после стана тя каквато стана само емблемата остана ..Много еднотипна марка стана,не е това което беше като кола.
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    Така вече по-може за 150те KW! Иначе и аз мисля ,че от съюзът с Рено ще излязат само положителни неща и са двете марки.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Точно така 150 киловата,а не коня.Грешката е моя в бързината съм написал к.с.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 12 години )
    150 са киловатчетата, не кончетата ;)До Wane: Престани да хомологираш, купи си една карай си я дълго време и после ще си говорим на тема масълце :)Е-класата ми гори САМО с литър повече при нормално шофиране, при по-динамично Ц дори е по-лакома. Предпочитам я само защото стои като на релси на пътя.п.п. Споко, от Рено-Нисан вече са подготвени за Евро7-ца ;)
  • #17
    4 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    Да бе,сега разбрах,че си карал 250ЦДИ със 150 коня,ама то такъв двигател няма. Ти сигурен ли си,че си бил в Мерцедес?
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Пора ( преди 12 години )
    Аз не бих се учудих ако се окаже че по-старите бенцове са по-удобни и поздрави от новите... Най великата марка автомобили но до 2000 година.....
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 12 години )
    @ :)Браво за Волвата, много приятни коли са. Надявам се сте доволни. И при нас бройката им расте :)@ ЪДа ти кажа аз точно с тези два двигателя се занимавах - 2.2 и 3.0 - с обновяването и Евро 6 хомологацията. Шестака е много по-рафиниран, но има повече лаг и на моменти малкият е по-пъргав (той е и с 2 компресора). Също така е по-икономичен и това за горенето на масло, не знам от къде ти дойде.
  • #14
    1 rate up comment 3 rate down comment
    do: :) ( преди 12 години )
    *** е на баща ти сина,а иновациите,ако при теб идват след 20 г. при мен не.Виждам,че не разбираш български за това си наеми преводач да ти преведе какво съм написал!Като подробност ще кажа,че колата е купена НОВА тази година април месец и е Е 250 ЦДИ 150 к.с.Жена му на приятеля ми също каза,че не и е удобна седалката,но него пък го кефи.Разни хора-разни вкусове.Факт е обаче,че е доста по-зле от предишните модели от предните години.
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Ъ ( преди 12 години )
    Айде на ДЕЗинформацията! Койт` НЕ разбира, тук се спира!До Фолк: ти някога бизнес управлявал ли си та се чудиш защо се теглят кредити? Явно НЕ!До Wane: може и да си тествал и хомологирал, но точно визираният от теб 2.2 дизел е горящ нафта и масъл в комплект точно със 7G-tronic-a ;) Виж, трилитровият вече друга бира!
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    Сигурно за теб "новата" Е-класа е 93',за да казваш,че е кошмарна.То при *** иновациите пристигат 20 год по-късно и пишат за някви неща,дето хал-хабер си нямат от тях,ама важно е да ака и да плюе,тва му е живота. П.С. Евала колега Wane,четох твои тест драйвчета на Волво и благодарение на тях в момента имаме тамън 2 машинки в нашия гараж от тая марка.