IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ново начало за Opel

Adam доказва, че в Рюселсхайм знаят как се правят малки автомобили

Ново начало за Opel
Истината е, че позабравихме малките коли на Opel. Corsa вече е в пределна възраст, а да видиш Opel Agila си е цяло предизвикателство, да не говорим, че в България моделът вече не се предлага. Сега обаче на сцената излиза Adam, който с името си демонстрира желанието на Opel да поеме по нов път. Ново начало, което всички очакваме от години.
 Ново начало за Opel
Adam е компактен градски модел, който може да побере трима по-фини пътници и един шофьор. С дизайна си колата ясно иска да покаже, че Fiat и MINI има за какво да се притесняват. Отпред Adam прилича на нещо средно между симпатичен крокодил и жаба, а задницата му е вертикална, просто за да ви е по-лесно паркирането. 
 
Opel се надява да изкуши младите клиенти с десетки възможности за персонализация. Ако сте от романтичните, можете да поръчате таван със светещи звезди или облаци на небесно син фон. Ако пък имате амбиции в майсторското градско шофиране, можете да вземете Адам с различен цвят на покрива и големи джанти със спортен дух. При всяко положение той ще се опита да ви угоди.
 Ново начало за Opel
Купето на Opel Adam е толкова уютно, че ако се обърнете назад да паркирате, рискувате да ударите нос в задното стъкло. Багажникът е доста тесен, но дълбок, и може да побере два големи сака. Разбира се, с известно убеждаване от ваша страна. Задната седалка също става за товарене, в случай че предприемете епично пътуване до морето. Кой луд би тръгнал на дълъг път с Adam и повече от един човек компания?
Ново начало за Opel
На разположение са два двигателя: 1.2 със 70 к.с., както 1.4-литров с мощност 87 конски сили. Сравненията с MINI приключват до тук, но какво от това? С по-мощният от двата можете да поддържате магистралните ограничения без проблем, а в града просто нямате нужда от повече. Както вече стана ясно, да изкараш Adam извън града си е цяло кощунство. Проблемът е, че двигателите с малък работен обем се затрудняват при висока скорост, което се отразява негативно на разхода. В случая на Adam с пълен багажник, климатик, и темпомат на 140 км/ч, разходът е 8 на сто. Другият проблем в комбинацията малка кола/дълго пътешествие, е размерът на резервоара.
 
В какво е силен Adam. В това да те накара да забравиш, че воланът върти тежки и големи гуми. Маневрите се извършват с един пръст, окачването е комфортно за толкова малка кола, а 5-скоростната механична трансмисия превключва меко. Много го бива и да впечатлява. Ако интериорът можеше да се сравни с музика, този на Adam щеше да бъде смесица между актуална поп песен и диво техно. Всичко ти е под ръка, като при по-високите нива на оборудване имаш изключително интуитивен сензорен дисплей с нов интерфейс. Ей така, за да се чувстваш по-различен от останалите собственици на Opel. Все по-рядко се срещат дисплеи, които да не те изнервят и да вършат работата си с лекота. В Opel са се справили с този доста добре. Иначе, кабината е така проектирана, че да се хареса еднакво както на блондинката в мола, така и на студента, който не се разделя с лаптопа си. Общото между тях е желанието да бъдат модерни.
 Ново начало за Opel
Adam е страхотен свеж и забавен автомобил, който иска да бъде само твой и ще се задърпа настрани, ако го дадеш на някой приятел за кръгче. Той обаче едва ли ще се превърне в ново начало за Opel, просто защото кръгът от потенциални клиенти в този сегмент е много малък. А може и пазарът да ни опровергае.

Цените започват от около 21 000 лева.

Снимки: Opel
Тагове: opel adam
0 от 500
  • #47
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    До Славо ТЕЗИ в Италия НЕ САМО ,ЧЕ НЕ РАБОТЯТ А единия е спрян НА 100% ДО октомври 2014 година Над 5300 РАБИТНИЦИ са в къщи В другия са над 2300 В третия са също над 2000 ТОВА са БЛОКИРАНИ И не работещи фабрики А и преди 2 часа в Италия обявиха ,че Електролукс затвароя фабриките си и уволнява 2000 човека До там я докараха италианците Продуктите им НЕ СТАВАТ ЗА НИЩО От колите до хладилниците и пералните Имал съм 3 фиата Последния беше УНО ,след него ФИАТ няма и 1 кола като хората
  • #46
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 10 години )
    А на OPEL заводите в Роселсхайм (Германия) и Гливице (Полша) работят ли? Не, че не знам, ама само искам да те питам! В цяла Европа (без Русия) колко автомобилостроителни завода работят на 100%?
  • #45
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    СПЕЦИАЛНО ЗА ВЕЛИКИТЕВ СПЕЦОВЕ ПО ФИАТ И АЛФА МАЛКО ПРЕПРАТКИ КАК СА СПРЕНИ ФАБРИКИТЕ АКО БЯХА ТОЛКОВА ВЕЛИКИ ЗАЩО НЕ РАБОТЯТ http://torino.repubblica.it/cronaca/2013/09/06/news/fiat_per_mirafiori_chiesta_un_anno_di_cassa-66002126/http://palermo.repubblica.it/cronaca/2013/10/07/news/fiat_sit-in_a_palazzo_d_orleans_per_la_cassa_integrazione_in_deroga-68078026/http://***.ilmattino.it/napoli/cronaca/fiat_la_panda_frena_a_pomigliano_cassa_integrazione_tra_due_settimane/notizie/330568.shtml
  • #44
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ДА ЧЕТЕШ КОМЕНТАРИТЕ Е ПО ИНТЕРЕСНО ОТ САМАТА СТАТИЯ Но има няколко ,,УМНИ глави фенове на бараките Алфа и Фиат НЕ разбрали и до сега ,че италианците имаха СЛАВНО МИНАЛО но никакво бъдеще --Алфа е с 2 модела ,С4 е предвиденио да се произвежда в не повече от 3500 КОЛИ годишно --ланчия --3 модела --Фиат каквото и да прави дори в Италия не се продават масово са намалени с по 30-45 % КАТО сте такива фенове елате да си ги купите фабриките в Италия пак са спрени и работниците са в къщи
  • #43
    7 rate up comment 2 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Alfa Jullieta e reklamirana ot Uma Tarman,tova pravi li ia po-lo6a kola?
  • #42
    7 rate up comment 2 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Ne6tata sa takiva kakvito sam gi napisal.Tova sa ob6to prieti facti,ne sam si gi izmislial az.A RRE si vzeh po-prostata pri4ina,4e tova e nai-jelania luksozeni prohodim SUV v svoia klas s concept look.Poviarvai mi predi da si go kupia si napisah doma6noto s iz4itane na tonove literatura po vaprosa i dva 24 4asovi testa na razli4ni modifikacii.A tova,4e modna ikona kato Bechkam ia reklamira i e napravila dizaina na interiora e samo plus
  • #41
    7 rate up comment 3 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    RRE, ti si nai-VELIKIq marketingov strateg, poznava4 i mislitel!!!taka i ne mi obqsni oba4e za6to si kupi RRE, sled kato toi be reklamiran ot posh spice, demek, Mrs Beckham!?opel-4eto mi haresa na jivo, no e super tqsno i malko, abe jenska kola s 3 vrati...demek 0% prakti4nost!
  • #40
    10 rate up comment 10 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Audi,BMW,Mercedes i RR sa kolia za istinski barovciVW sa koli za zamojni klienti,za koito ka4estvoto e ot parvostepenna vajnostOpel,Scoda,Seat e za srednata clasaPeogeot,Citroen,Ford,Alfa sa za umnite klineti s malko pod-srednite evropeiski dohodi.2 raka nemski premiumi sa za srednata clasa izto4noevropeiciTreta raka iaposnki koli sa za bednite toyotodjii ot BGA za novi iaposki koli prosto niama pazar,poradi lipsa na balaci ot zapadna evropa i poradi lipsa na sredstva pri na6te toyotodji
  • #39
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Симпатично Адамче, което пунктира Фиат 500 (Пунто Марин)
  • #38
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Чишш ( преди 10 години )
    Опел осъзнават, че бъдещето е на бензиновите турбо мотори, се тея еко норми. Нафтата си е послофичен завълсител, също така.