IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota GT 86 Sedan получи зелена светлина

Моделът ще разчита на по-дълго със 100 мм междуосие

Toyota GT 86 Sedan получи зелена светлина

Версията седан на спортното купе със задно задвижване Toyota GT 86 ще има серийна версия, пише английското Auto Express. Изданието се позовава на източник от компанията, според който GT 86 Sedan е получил зелена светлина за производство.
Toyota GT 86 Sedan получи зелена светлина
Неофициално изображение: Theophilus Chin

Посочва се, че Toyota GT 86 Sedan ще използва същото шаси като купето, но ще предлага повече място в кабината, благодарение на удълженото със 100 мм междуосие. Леки промени ще има в дизайна, най-вече в предната част, където ще видим радиаторна решетка тип самурайски меч, твърдят англичаните.

За задвижването на версията седан ще отговаря познатия от купето 2.0-литров атмосферен мотор с мощност 200 к.с. Очаква се и хибридна версия - Hybrid R, при която мощността ще достига 270 к.с., а средното потребление на гориво ще бъде редуцирано с 10-15 % спрямо стандартния модел.

Спекулациите сочат, че Toyota GT 86 Sedan ще бъде на пазара до 2-3 години.

По-рано тази седмица се появи информация, която гласеше, че партньорите на Toyota в проекта GT 86 - японската компания Subaru, са останали неприятно изненадани от появилата се информация за този модел и са категорично против производството му.

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 4 rate down comment
    пора ( преди 12 години )
    Тойота не е никаква премиум марка - това са коли за МАСИТЕ - евтини, грозни, икономични, неразличими, пластмасови, т.е. коли за хора с малки възможности!! Премиум марките са други и всеки знае кои (да не ги изброявам)...но поради факта че масата кара вевтинджоси (тойоти и тем подобни), е нормално и тук да се пише колко са добри и че са номер 1(което няма как да е вярно)...
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    hubava e, no na men 4erveniq variant ot predi 3-4 dena po-mi haresa...i da, novata mazda3 sedan kato cqlo e po-hubava!
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    Предпочитам да бъде изпълнена като двуррата,така излъчването на спортно купе се запазва, а приятната изненада за незнаещите биха били равностойните удобни задни седалки.
  • #8
    9 rate up comment 4 rate down comment
    v-1 ( преди 12 години )
    ;;Ти пък как разбра каква е отвътре и колко е широка, като тва е само концепт бе "Капцитет" мамин...
  • #7
    3 rate up comment 9 rate down comment
    ;; ( преди 12 години )
    Какъв връх какъв дизайн.Тоя пръчка вътре цялата е пластмасова и копчетата са като от 124 и е зверски тесняк. Тука на черно бяло спокойно казвате в този сайт
  • #6
    12 rate up comment 6 rate down comment
    фолк с ваген ( преди 12 години )
    Грозна - хубава - няма значение - това е върхът на дизайна и технологиите! Естествено от Тойота!!!
  • #5
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Изглежда страхотно и варианта хибрид с 270 к.с. ще е върха.Евала на Тойота показвайки пътя на останалите в автомобилостроенето за пореден път.
  • #4
    12 rate up comment 3 rate down comment
    чичо Тошко ( преди 12 години )
    Мен лично повече ми допада в тази версия, отколкото във варианта с малкото и тясно купе. Жалко че и така пак ще мие малка.
  • #3
    7 rate up comment 14 rate down comment
    ... ( преди 12 години )
    Извадиха спортна кола направиха я седан. След това какво да очакваме комби,баничарка, лимузина
  • #2
    5 rate up comment 23 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Mnogo trudno moje da se napravi ne6to po-grozno