IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota вика за проверка 885 000 коли

При засегнатите модели е възможно въздушните възглавници да спрат да работят

Toyota вика за проверка 885 000 коли

Toyota вика за проверка 885 000 коли
Toyota Venza

Toyota обяви, че ще привика за проверка в севризите общо 885 000 коли, заради евентуален проблем, който може да деактивира въздушните им възглавници. Повечето от автомобилите са реализирани на пазара в САЩ - 803 000. В Канада и Мексико засегнатите коли са съответно 44 000 и 10 600, а в Европа - 1600.

Проблемът, който засяга моделите Camry, Camry Hybrid, Avalon, Avalon Hybrid и Venza, се изразява в това, че течността от климатика на колата може да попадне върху модула за въздушните възглавници и в резултат на това да предизвика късо съединение. То от своя страна би накарало лампата за еърбеците на таблото да светне, а в някои случай има вероятност и да деактивира въздушните възглавници, сочи съобщението от японската марка.

Собствениците на засегнатите автомобили ще бъдат уведомени своевременно. Всички прегледи или ремонти ще се извършват напълно безплатно.

0 от 500
  • #8
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Станчев ( преди 12 години )
    Хайде пак!
  • #7
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Алфист,що не се скриеш някъде с тези твои велики умозаключения и лъжи! Достатъчно е човек да влезе в Алфа-форума и да се хване за главата от повреди и чудесии.Я влез в някой японски форум или най-добре във форума на Тойота да видиш каква скука цари.Хората само се бъзикат и гъбаркат.Ами то като не им се развалят колите остава глупости само да пишат.Между другото това е поредното доказателство от Тойота за грижата към клиента и не случайно са производител 1.
  • #6
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Alfist ( преди 12 години )
    Пич, трябва да ти кажа, че Алфа от този век далеч не е толкова бъгава кола. Тея приказки от последните 20 години се мълвят традиционно от "компетентния" български шофьор-майстор. Едно Пежо е далеч по-бъгаво или някой от именитите немски еквиваленти.
  • #5
    16 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пак ли бе. Тежко е да си клиент на Тойота. Сервизните акции нямат край.
  • #4
    15 rate up comment 16 rate down comment
    Alfist ( преди 12 години )
    Това е най-бъгавата кола! Мине, не мине година и отзовават модели поради различни проблеми. Преди година отново отзоваха стотици хиляди модела за нещо. Имах познат със служебна корола модел '09 г ... еми тя все за нещо влизаше в бокса. Не ми се мисли като падне гаранцията какво става ...Ама какво очакваш от японския еквивалент на VW ... напудрен ***
  • #3
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    проверка. Къде при ваг има такова нещо? те ги осъдиха за дефекти сумати те пак отричат и не правят сервизни акции. Кой се грижи за клиентите си а ? Тойота- които при най-малки съмнения проверяват всичко, за да доставят максимално качество или ВАГ- които при доказани и констатирани множество дефекти не правят нищо и чакат я някой да умре я просто да си плати като поп, че кара дефектен трошляк? Те така си обичат феновете на ВАГ да си вземат дървен гоуф да седи в сервиза да не се амортизира ХАхАХ
  • #2
    23 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Уникални стратези,след всяка акция си вдигат имиджа и клиентите двойно.Неразбирането остава за ***,простаци и чалгари.Японците винаги са мислили 100 години пред всички останали.
  • #1
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е тва е, а на нашка кат и се запали кабелацията, кво ни компенсация ни нищо. Еххх, освен да си смена табелата отпреде, друго не се сещам :)