IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ожие не върна газта и след световната титла

Новият шампион във WRC спечели домашното си рали

Ожие не върна газта и след световната титла

Себастиен Ожие (Фр) с Volkswagen Polo демонстрира, че спечелената световна титла във WRC по никакъв начин не се е отразила на мотивацията му и записа 7-и успех за сезона. След като още в четвъртък и на теория стана шампион, Ожие не върна газта, а надви конкурентите си и в рали „Франция”.

Ожие не върна газта и след световната титла

В началото на надпреварата французинът се движеше едва на пета позиция, но си проправи път към върха. Втори финишира Даниел Сордо (Исп) със Citroen DS3, а трети е вторият пилот на Volkswaagen Motorsport - Яри-Мати Латвала (Фин). Единственият реален съперник на Ожие за титлата преди това състезание Тиери Нювил (Бел) с Ford Fiesta остана четвърти, следван от Евгений Новиков (Рус, Ford Fiesta) и Мико Хирвонен (Фин, Citroen DS3).

Състезанието във Франция бе последно за досегашния първенец на планетата Себастиен Льоб (Фр, Citroen DS3). От догодина той ще кара в световния шампионат за туристически автомобили (WTCC). Деветкратният световен шампион имаше шансове дори да спечели ралито, след като в 15-ия етап бе съвсем близо до лидера. Тогава обаче Льоб допусна грешка и обърна своя автомобил на покрив, което го извади от надпреварата.

Ожие не върна газта и след световната титла

След отпадането на Льоб, Ожие спечели следващите 3 отсечки и се утвърди на първото място. Той има 238 т., докато Нювил е със 143, а Латвала със 125. При отборите Volkswagen Motorsport събра 339 т. срещу 259 за Citroen. До края на шампионата остават още 2 състезания – рали „Испания” и рали „Уелс”.

Снимки: WRC

Тагове: WRC
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тиенри не водеше в първия ден поведе в последния етап после в събота беше голяма борба ама допусна грешка. Спор няма кара много добре още малко му трябва да се по отчупи и ще е 6+. Говори се нещо че ще е в ситроен ама може и хюндай да е тея имат много добре. Аз се на дявам до година сордо мийк и тиенри да са в един отбор ще е има голяма борба тогава. Жалко за мико като че ли вече залязва трудно му е да влезе топ 3
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Жалко за Тиери. Водеше първия ден с чудесни етапни победи и добър избор на гуми. Странното е, че е по-добър от един бивш пилот на отборния *** на Форд - Латвала. Но още по-жалко е, че от догодина ще кара за друг ***, а там не е ясно дали ще има същия добър автомобил. Млад е още, учи се, но голямата му грешка е че няма търпение.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 12 години )
    Само Тойота участва в сериите Льо Ман, тя и другите японски фирми се отеглиха от съзтезанията поради световната криза и почтеността им към работниците си-не е редно да намаляваш заплати и същевременно да ръсиш милиони по трасетата на света.
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Много жалко за Льоб то му беше последното рали и беше го повел по страхотен начин. Инча истинска борба 5 човека се бореха за първото място Льоб беше ги повел с 16 сек. после заваля дъжд беше с грешните гуми слезе на 4 то място смениха се няколко пъти водачите после той пак излезе на чело но просто липса на късмет. После на пресконференцията си пролича че този човек е създал нещото като религия толкова много хора беше на събрал половината отбор се разплака ето за това е велик не само заради титли
  • #4
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Браво, разбира се че ФВ Груп се налагат във всички спортове. За разлика от японските смешници, които от 15 години се пробват на льо ман и само провал след прова - напълно нормално за евтините японски еднодневки :)
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 12 години )
    Поздравления за новата звезда Ожие, за чиято титла помогна и ФВ.В този клас ралита печелят заводските заводи,а фирмата налива милиони за престиж.
  • #2
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ЗАЩО ЛИ ТУКА НЕ Е ТОЙОТА-ЛЕКСУС??? ЗАЩО???
  • #1
    7 rate up comment 10 rate down comment
    POLO GTI ( преди 12 години )
    GIGANNTTTT