IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първи подробности за съвместния ван на GM и PSA

Производството на модела ще стартира през 2016 г. в Испания

Първи подробности за съвместния ван на GM и PSA

Концернът General Motors и френската група PSA Peugeot Citroen разпространиха първа официална информация за бъдещия компактен ван, който ще произвеждат съвместно. Производството на модела ще стартира през 2016 г. в завода на американския концерн в Сарагоса (Исп), като първите бройки ще бъдат на пазара до края на същата година.
Първи подробности за съвместния ван на GM и PSA
Производството на компактния ван е част от договора за сътрудничество между PSA Peugeot Citroen и General Motors, който бе подписан през март миналата година. Моделът е от сегмент В, като ще бъде изграден на френска платформа. За инженерната част ще отговарят специалистите на Opel от централата в Рюселхайм, докато френските експерти ще се грижат за силовите агрегати и останалите компоненти.

Както е известно, инженерите на GM ще имат грижата за създаването на следващото поколение на Citroen C3 Picasso и Opel Meriva (на снимката), както и за наследника на Peugeot 2008. От своя страна французите ще се заемат с разработката на минивана Opel Zafira, хечбека Corsa и кросовъра Peugeot 3008. Всички тези модели ще са на шаси на групата PSA.

Освен това двата производителя ще започнат изграждането на съвместна платформа за модел със средни размери и ще създадат обща система за доставки, която ще им позволи да икономисат около 2 млрд. долара на година.

Снимка: Opel

Тагове: gm psa
0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ok, благодаря!
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мога да кажа ,че този дизел е доста сполучлив във всичките му версии. Сравнително евтин за потдръжка и доста безпроблемен при правилна експлоатация. Аз проблем с алтернатор никога не съм имал. Карал съм и 8 клапановата и 16 клапановата версия с 150 к.с. .Действително обаче след 240 000 км. момента със задръстения ЕГР и колектор от сажди се появи и при мен. След сваляне и почистване нещата си бяха пак о.к. Като разход 8- 8.5 градско София 6 извън като съм го свалял и по-надоло.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А някакъв дизел (дизел ми трябва) по издръжлив да предложите - издражливостта ми е най-важна! Нещо след 2004 2005 година?
  • #2
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Доколкото знам, 1,9 е от времената, когато Опел монтираха дизели на Fiat. Отзивите за него действително са силно отрицателни.
  • #1
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Обмислям покупка на Opel Astra H GTC 1.9 cdti 120hp. В интернет намирам информация за проблеми с генераторите (горят ги по често от кружки), смукателен колектор задръстен от сажди и клапана за рециркулиране на газовете, макар,че това е проблем засягащ всички актуални дизели. Някой да изкаже впечатления от този двигател ако е карал такъв?