IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi спечели титлата в DTM

Рокенфелер стана шампион състезание преди края на шампионата (Видео)

Audi спечели титлата в DTM
Заводският пилот на Audi - Майк Рокенфелер, спечели шампионската титла в Германския шампионат за туристически автомобили (DTM) състезание преди края на сезона. Германецът завърши втори във вчерашното състезание в Зандвоорт, Холандия, което бе спечелено от основния му конкурент за титлата Аугусто Фарфус с BMW.
Audi спечели титлата в DTM
Снимка: DTM.com

Роки, както е прякорът на пилота, има 142 точки, което му осигури титлата, още преди керванът да се отправи към финалното състезание на "Хокенхайм". Именно там ще се реши кой ще спечели титлата при отборите, за която се борят и трите отбора - Audi Sport Team Phoenix със 151 точки, BMW Team RBM със 148 и STIHL Mercedes AMG със 141.
 
При конструкторите първи и втори са Audi и BMW, които се разделят от едва осем точки (325 за Audi срещу 317 за BMW), което допълнително ще внесе напрежение в битката на "Хокенхайм". Mercedes няма да участва в нея, тъй като отборът от Щутгарт има само 239 точки.

Тагове: Audi DTM
0 от 500
  • #56
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Да ако имаше японски в ДТМ наистина щеше да е голям смях. Японките щяха да са окупирали последните места. Както се слечва във ВРЦ и в сериите Льо Ман. Нонда поне си знаят мястото и се конглокират с Лада на пистата. Японците единсхвено могат да се борят с лади и дачии и до там.
  • #55
    5 rate up comment 1 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 12 години )
    Едно време ги ограничаваха на 280 коня и до 180км. макс. скорост.Вече остана само т'ва за скоростта.
  • #54
    3 rate up comment 2 rate down comment
    *** ( преди 12 години )
    Ааа..значи повечето японски ги ограничават...брей....брей....!
  • #53
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Насран Нисан ( преди 12 години )
    Добре, че в ДТМ няма японски брангии, че голям смях ще падне на немските фенове.
  • #52
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    само да добавя за *** швабе - тия коли от завода са ОГРАНИЧЕНИ на 280 коня като повечето японски
  • #51
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    швабето колко пъти трябва да ти се обяснява че от коли не разбираш? Я поразрови в нета кво прави сериен Legnum срещу 800коня тунингован RS6? Лукс...ти такава кола си виждал само на картинка и няма как да е друго щото има 10-20 такива в България. Кво няма точно? Лепенка четири нули или БензинВодаМасло? Карай си там конфекцията и не се обяснявай
  • #50
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    е що аудито е комби-тежко с 380 к.с.сапуна е купе-леко с 330 к.с.срама е за сапунерката на тоиота.
  • #49
    4 rate up comment 1 rate down comment
    *** ( преди 12 години )
    Същото е да сравняваш RS4-комби и Супра....WTF....!!!
  • #48
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    галанта е 280 к.с сериино,сравнете такъв срещу бмв-то.но митсубиши не е толко зле ,все пак са част от мерцедес...
  • #47
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    не ,гледаи кво сравнява само.Mitsubishi Galant VR-4 Type-S-420 к.с.1550 кг.срещу бмв 450к.с 2020кг.ми едното е барака ,другото луксозен автомобил бе мозък.със съответния тунинг сети се кво ша стане.много сте зле еи.