IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Aston Martin прати най-малкия си модел в историята

Субкомпактният Cygnet бе спрян от производство, след като не изпълни целта си

Aston Martin прати най-малкия си модел в историята

Aston Martin официално прекрати производството субкомпактния си модел Cygnet, който представлява леко преработена версия на миниатюрната Toyota iQ, съобщава изданието The Supercar Kids.

Aston Martin прати най-малкия си модел в историята
Производството на модела стартира през 2011 г., а малко след това започнаха и продажбите му. Първоначално британците се надяваха да реализират на пазара между 2000 и 4000 бройки годишно, но заради високата цена интересът към Cygnet така и не достигна подобно ниво. 

На пазара във Великобритания моделът струва около 30 000 паунда (35 000 евро), което е 3 пъти повече от Toyota iQ. По думите на представител на Aston Martin, и към момента в голяма част от дилърските центрове на британската марка могат да се намерят непродадени бройки от Cygnet.
Aston Martin прати най-малкия си модел в историята
Моделът на Aston Martin се отличава от Toyota IQ, с който дели една платформа, по дизайна си. Cygnet изпъква с типичната за марката решетка на радиатора, с капак с вентилационни отвори в стил V12 Vantage, както и с новото оформление на светлините. Технически двете машини са напълно еднакви, като най-малкият Aston Martin се задвижва от 1.33-литров бензинов мотор с мощност 98 к.с.

Снимки: Aston Martin
 

Тагове: Cygnet
0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Борис ( преди 12 години )
    Всичко това не беше свързано с култ към марката или нуждата на потребителите от такъв модел, нито пък маркетинг. Изискванията от ЕС за намаляване на въглеродните емисии напоследък са много строги и стават все по строги. Малолитражният Cygnet трябваше да компенсира продажбата на автомобили с големи 5, 6, 7 литрови двигатели, но явно не успя. Това е драмата :) ...дано от ЕС се съобразят с това, че марки като Aston Martin продават не голям брой и няма как да окажат влияние не околната среда.
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    EmoXide ( преди 12 години )
    Тази малка шушулка е точно толкова Aston, Колкото Sagem има общо с Porsche :D
  • #6
    10 rate up comment 2 rate down comment
    EmoXide ( преди 12 години )
    Идеализирането и култът към дадена марка, за мен, а и за 90% от хората е ненужна снобария и вманиачаване.
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    EmoXide ( преди 12 години )
    Кое не става?! ***-тът, че не е безсмислено скъпа ребрандирана и преобзаведена Aston толкова ли е проблем ?Да емблемата няма да е на AM, понеше няма как да си я купиш от тях, ама какво от това ? Нима едно кврацово Casio e по-безсмислено от кварцов TISSOT ?
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Чичо Минчо ( преди 12 години )
    те тез не ги ли даваха подарък, ако вземеш модел на Aстон ?
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    EmoXide ( преди 12 години )
    Ха-ха-ха-ха!За 20К лева може всеки да има същата. Купува се една Toyota iQ настаро за 5000лв. и за останалите пари една тунинг фирма в BG ще я доработи досущ като Cygnet, че дори може и турбо да сложи
  • #2
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тия пък си повярвали, сменяш тенекиите и цената става тройна. Което доказва че твърдението на разни писачи от форума, като казват, че хората са *** и плащат купища пари само за марката(визирам продукцията на ВАГ) са абсолютно неверни. Едва ли не колко лесно ги лъжели баламите. Този който има пари, добре пресмята за какво ги дава.
  • #1
    24 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    Извинявам се за израза, но ла.ното в целофан не струва двойно. Toйотката не е никак лоша, но само заради различния дизайн 35 хиляди евро... Да си ги карат.