Volvo и китайските им собственици Geely най-накрая стигнаха до споразумение за серийното производство на флагмана S100. Както вече стана ясно, ръководството на китайците имаше съмнения около рентабилността на проекта, но в крайна сметка е било взето решение той да се произвежда серийно.
Припомняме, че S100 ще бъде бъзиран на концептуалния Coupe модел, който шведската компания представи по време на изложението във Франкфурт. Колата е замислена като конкурент на BMW 7-Series, Mercedes S-Class и Audi A8, а платформата ще бъде взета от следващото поколение на S80.
Въпреки че се е прицелил в германската тройка, моделът няма да се произвежда в Европа, а в Ченгду, Китай. Volvo S100 ще се продава на международните пазари.
Флагманският модел ще бъде по-луксозен и по-голям от дългата база S80L, която Volvo също произвежда в Китай. Освен това, S100 ще бъде и по-скъп. Експерти изразиха мнение, че моделът едва ли ще открадне закоравелите клиенти на Audi, BMW и Mercedes, но със сигурност има шанса да спечели свежа аудитория на Volvo.
Снимки: Volvo
Припомняме, че S100 ще бъде бъзиран на концептуалния Coupe модел, който шведската компания представи по време на изложението във Франкфурт. Колата е замислена като конкурент на BMW 7-Series, Mercedes S-Class и Audi A8, а платформата ще бъде взета от следващото поколение на S80.
Въпреки че се е прицелил в германската тройка, моделът няма да се произвежда в Европа, а в Ченгду, Китай. Volvo S100 ще се продава на международните пазари.
Флагманският модел ще бъде по-луксозен и по-голям от дългата база S80L, която Volvo също произвежда в Китай. Освен това, S100 ще бъде и по-скъп. Експерти изразиха мнение, че моделът едва ли ще открадне закоравелите клиенти на Audi, BMW и Mercedes, но със сигурност има шанса да спечели свежа аудитория на Volvo.
Снимки: Volvo