IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Infiniti деамериканизира моделите си

Слага фокус върху предпочитанията на европейските си клиенти

Infiniti деамериканизира моделите си

"Трябва да деамериканизираме линията си от модели", заяви президентът на Infiniti Йохан де Найсон пред Wards Auto. Той уточни, че фокусът занапред ще пада не само върху големите и жадни за бензин автомобили, но и върху компактни модели с икономични агрегати.
Infiniti деамериканизира моделите си
Infiniti Q50. Снимка: Infiniti

Марката Infiniti бе създадена специално за американския пазар, като моделите й са конструирани според предпочитанията на клиентите оттатък океана. А това означава големи като размер модели, оборудвани с големи и жадни за гориво двигатели.

През последните години обаче японската луксозна марка стартира експанзия на световните пазари, което налага да разработи модели, отговарящи на съвсем различни критерии. В Европа, например, се търсят най-вече икономични дизелови двигатели.

"Фокусът на компанията към американския пазар управляваше цялата ни продуктова стратегия. Ако искаме да бъдем успешна глобална премиум марка, трябва да променим това", каза Йохан де Найсон пред Wards Auto.

Той уточни, че базовият двигател за американския пазар - бензинов V6 с обем 3.7 литра, е отлично предложение за САЩ, но в Европа подобен агрегат въобще не може да бъде разглеждан като входен. За да разреши този проблем, японската марка залага на сътрудничеството си с германската компания Mercedes-Benz, от която ще заеме 2.2-литров четирицилиндров дизелов двигател. Агрегатът генерира 170 к.с. и 400 Нм, като ще бъде базово предложение за новия седан Q50. Същият двигател ще се поставя и на серийната версия на хечбека Q30.
Infiniti деамериканизира моделите си
Infiniti Q30. Снимка: Infiniti

Въпреки че Infiniti обръща по-сериозно внимание на икономичните модели, разработването на луксозни и жадни за гориво коли на марката ще продължи. Президентът на Infiniti заяви, че се подготвя нов флагман - купе с четири врати, който ще получи името Q80. Обсъжда се и възможността за спортен модел с хибридно задвижване, базиран на концепцията Emerg-e.

Тагове: Infiniti
0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А Рено къде го забравихте?
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Така е ,за да продават навсякъде по света трябва да свалят летвата и да предлагат по-елементарни версии на премиумите си.
  • #6
    3 rate up comment 4 rate down comment
    правилно! ( преди 12 години )
    "Фокусът на компанията към американския пазар управляваше цялата ни продуктова стратегия. Ако искаме да бъдем успешна глобална премиум марка, трябва да променим това", каза Йохан де Найсон пред Wards Auto.Просто и ясно,дори за Дошо!
  • #5
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Точно в Европа е евтинията - Голфче,Поло,Клио,Фиеста - това е пазара в Европа и комплексарски S class 2.2 diesel, а в САЩ такива простотии няма - базова версия 3.7 мотор, кои са по-баровци хахаааа В Европа карат Голфче, в САЩ - Камри хахааахахаа, в Европа клиентите са пълни мизерници, все евтиното, все икономичното. САЩ дърпа света напред. САЩ създадоха интернета, иначе сега вероятно нямаше да пишеш в нета селянче от българските села.
  • #4
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Поредното доказателство,че в Европа се търсят и купуват евтините базови версии на т.нар Премиуми. В Щатите се продават истинските премиуми. В Европа се продават базови версии за европейските средняци.
  • #3
    5 rate up comment 10 rate down comment
    doc ( преди 12 години )
    Браво, правилно се ориентират. Европа е културата, европа дърпа света напрад. В Щатите евтиния, макдоналдс и трошьота за всеки. А в европа хората искат качество, ценности. Неща които инфинити със сигурност ще може да предложи предвид моделите им които със сигурност се открояват от конкyренцията!
  • #2
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Супер е Q50, но има 1-2 екстри, които ги има при Лексус, а при Инфинити липсва, а също така при Лексус се усетиха и сложиха 4 цилиндрови мотори за по-нисък разход на гориво. Също така GS Има бутон SNOW, който при необходимост пуска задният ел.мотор за подпомагане и колата става нещо като 4х4.
  • #1
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Sheldon ( преди 12 години )
    Като гледам страничната линия на Q30, явно сътрудничеството с Мерцедес не приключва само със заемки на двигатели.